Oohooo...quote:Curl up and die
failquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Lakai het volgende:
[..]
Oohooo...
You just so complained about yourself
Moet het grappig zijn dan? het is gewoon een failtopic, geef toe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom doe je dat in je eigen topic? Het is niet eens grappig
Je bent fucking triest, geef toe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:08 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Moet het grappig zijn dan? het is gewoon een failtopic, geef toe.
Het valt wel mee... triestheid is ondefinieerbaar. Ik vat triest op als iemand zonder eigen belangen, of onbelangrijke belangen, zomaar iemand voor wat dan ook uit maakt.quote:
Dat is pas triest, willekeurig songtekst gebruiken van iemand en dan cool doen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:08 schreef klaasdj het volgende:
[..]
fail![]()
dat is een titel van een liedje...
Moet ik dan songteksten van mijzelf gebruiken. Heeft niks met cool te maken. Ik stel mij just bloot met dat liedje. Als je eens wist wat voor liedje dat is....quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:13 schreef Lakai het volgende:
[..]
Dat is pas triest, willekeurig songtekst gebruiken van iemand en dan cool doen...
Engels is met een hoofdletterquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef klaasdj het volgende:
En dat niet kunnen, althans, alleen hun basis brittish school english of hun mtv engels.![]()
Klacht: zie TT.
quote:
Ik mis de puntjes op de Equote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Het valt wel mee... triestheid is ondefinieerbaar. Ik vat triest op als iemand zonder eigen belangen, of onbelangrijke belangen, zomaar iemand voor wat dan ook uit maakt.
Ik mis het vraagteken na je eerste zinquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:31 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Moet ik dan songteksten van mijzelf gebruiken. Heeft niks met cool te maken. Ik stel mij just bloot met dat liedje. Als je eens wist wat voor liedje dat is....de groet'n topic
Boer Harms op Fokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
zitten geen puntjes op...konijnquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:02 schreef Empje het volgende:
Psssst
Hij heeft hem gevonden!!!!! 3 punten. hehe.. nu kan het slotje er op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:05 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Hij heeft hem gevonden!!!!! 3 punten. hehe.. nu kan het slotje er op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Empje het volgende:
[..]
Pssssst
Dat verklaart het...had ik meteen moeten weten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neehoor...diep respect voor vrouwen
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |