abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:28:51 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69510029
'k Zou ook wel graag kittens willen opvangen ed, maar dan krijg ik ruzie met mijn kat en mijn hond likt ze dood denk ik
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_69514829
Dat wat je nu als extra's door de fles geeft is een soort ors. Dat hebben wij Snowy toen ook gegeven. Ik duim hard mee dat die kleine hagedisjes het gaan redden.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:49:14 #78
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69515770
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Logician het volgende:
Pim heeft net gedronken zonder over te geven en hij piepte!
Woei
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef Logician het volgende:
Onzettend fijn, eerlijk gezegd doet die feedback mij enorm veel goeds, het is gewoon ontzettend fijn dat je er dan niet alleen voor staat omdat er mensen meeleven.. en dat ik niet de enige ben die aan ze denkt
Jullie moet ook gesteund worden, want jullie hebben het hassikke zwaar
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_69517103
Gister nog 20min aan de telefoon gehangen met die mevr. uit oude wetering, haar eerste advies kon ik niet uitvoeren, maar haar 2e wel, ik heb de kittenmelk verdunt met water en de voedingtijden wat gerekt zodat ze ook echt dorst hadden en meer binnenkregen, dit heeft best goed gewerkt..

Pim is alleen net een verzopen ratje zoals hij er bij ligt.. zit weinig leven in maar zijn nekvel gaat nog netjes naar beneden als ik het vastpak en hij drinkt nog 'redelijk' en hij piept.. maar op eerste gezicht als je er naar kijkt zonder dit te weten lijkt het niet goed.. de diaree is nog wel steeds aanwezig en zat vanmorgen zelfs op zijn koppie

Boris Drinkt super goed, hij zuigt ook echt de boel naar binnen alsof er geen morgen bestaan en zijn ontlasting is normaal.

Noes is een beetje op gang aan het komen, drinkt met weerstand maar houdt de boel wel binnen, ontlasting is wel net iets te zacht..

Evie drinkt goed, zuigt nog niet maar echt een vol buikje na het drinken en de ontlasting is normaal..

Om half 12 kan ik met ze bij de dierenarts terecht.. ben stiekem wel wat zenuwachtig...

Evie
pi_69517710
Toen ik online kwam ben ik als eerste naar dit topic gesneld. Wat fijn dat ze allemaal de nacht hebben overleefd. Kleine kanjers dat ze zijn!

Pimmetje klinkt nog als een zorgkindje maar de rest lijkt zich aardig hersteld te hebben van de ontberingen. Hopelijk zet de ontwikkeling zich door. Ik ben benieuwd wat de DA van ze zegt.

Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt Logi, ik heb maar een halve week met een zorgkindje gezeten voor ik haar overdroeg maar de angst en onzekerheid of je het wel goed doet is echt zwaar. En dan heb jij nog de onderbroken nachten erbij. Dan kan een beetje (veel) morele steun heel veel uitmaken.

Ow ja: ik had je al dat groeischema gestuurd, Redcat heeft ook nog een boekwerk over de verzorging van moederloze kittens. Wil je dat ook of heb je zelf al info?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:22:15 #81
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_69518303
oh wat erg....kom op Pim!
pi_69518662
Ik heb net even alles gelezen en wil even zeggen dat ik echt respect heb voor je!!!
Wat zielig voor die kleine hummeltjes en vooral pimmetje.

Heel veel succes bij de DA en ik hoop dat alles goed gaat komen
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 12:23:58 #83
18653 crew  D.
pi_69522391
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:43 schreef Logician het volgende:

Om half 12 kan ik met ze bij de dierenarts terecht.. ben stiekem wel wat zenuwachtig...
*Benieuwd is
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:34:50 #84
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69522717
Hoop dat alles goed gaat
pi_69523230
Even heel snel, ik kreeg net een sms van Sabine van de kittenopvang in Arnhem.
Daar is vannacht een moederpoes bevallen in een gastgezin.
Dus als dit kwartet naar Anrhem gebracht kan worden zou dat mooi zijn.
pi_69523398
Dat zou heel erg mooi zijn! Waar woont Logi eigenlijk?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:01:17 #87
8898 Darklight
pi_69523696
Nou.. ik weet niet waar ik moet beginnen

Er bleek ook bloed in de diaree te zitten bij Pim en zijn lichaamstemp. was nog net 34graden ondanks elk uur een nieuwe kruik, de DA zei dat het geen zin had om dan een vocht infuus oid in te brengen omdat volgens haar alles staat en valt met de lichaamstemp.

Voor ze verder ging kijken wou ze de kittens op kattenziekte testen ivm het overgeven, de diaree en het bloed in de ontlasting.. ik heb mij 10min. buiten helemaal staan opvreten van de zenuwen..

Gelukkig bleek die test negatief.. dus wel een darminfectie maar gelukkig geen kattenziekte..

De andere 3 waren wel goed op temp. en reageerden ook goed.. maar pimmetje helaas niet, omdat ze hem geen lanzame leidensweg wilde geven heeft ze hem ingeslapen

@: leukerdje, ik wil het wel aannemen, maar zoals ik al zei, de kittens vallen onder regels waar ik nu helaas niets meer mee kan, het is wel zo dat als ze zo beter zijn en er is een nieuwe moederpoes ze daar dan waarschijnlijk wel direct geplaatst kunnen worden.. Ik vind het dus moeilijk om daar op in te gaan om dat dit allemaal buiten mij om gaat en ik niet de zeggenschap over de kittens heb wat dat betreft..

Ik ga even een kop koffie zetten en een sigaret roken
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:10:00 #89
8898 Darklight
pi_69523786
arme pim, heb ook een zwarte kat die pim heet
Sterkte Logi
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:12:24 #90
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69523872
arme Pim.

Sterkte Logician, je bent een moordwijf dat je dit allemaal voor de poezies doet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_69523902
Pimmetje Ik was er al bang voor....

Wat erg voor je Logi. Maar hopelijk vind je wat troost bij de gedachte dat hij zijn laatste nacht in ieder geval heeft doorgebracht met de beste zorgen. Soms zijn kittens gewoon te klein en te ziek om verder te leven en is het beter om meteen in te slapen.

Ik blijf duimen voor de andere drie vechters! Goed nieuws dat ze geen katteziekte hebben, dat biedt hen meteen veel meer kansen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:13:40 #92
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_69523922
Oh Pim..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 13:18:43 #93
18653 crew  D.
pi_69524085
pi_69524135
Ja ik was er ook al bang voor om eerlijk te zijn, maar dan zeg je tegen jezelf komop niet zo negatief gewoon er voor gaan.. anders werkt het ook niet zeg maar..

Ik hou me er aan vast nu dat de DA erg overtuigd was dat dit het beste voor hem en voor de andere 3 was..
pi_69524160
Ohhh pimmetje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:22:02 #96
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69524200

Wat sneu. Toch heb je het mooiste gedaan wat voor Pim gedaan kon worden. Ik wens je veel sterkte met de rest. We blijven duimen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_69524276
Sterkte Logi

Help me teach her how to fly......
pi_69524438
Ik zie dit topic nu pas, wat goed van je Logician dat je dit allemaal doet en wat sneu dat Pimmetje het niet heeft gehaald.

Sterkte meis en ik hoop dat de andere 3 kittens het door jouw goede zorgen gaan overleven.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:33:14 #99
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_69524566
wat erg dat Pimmetje het niet gehaald heeft. Heel veel sterkte!
pi_69524653
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:20 schreef Logician het volgende:

Ik hou me er aan vast nu dat de DA erg overtuigd was dat dit het beste voor hem en voor de andere 3 was..
Dat ís ook gewoon zo. Als ze had gedacht dat Pimmetje nog een kans had, had ze niet voor euthanasie gekozen.

Damn, je woont zo'n 200 kilometer bij mij vandaan! Daar gaat mijn plan om meer dan alleen morele steun te bieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')