Nou.. ik weet niet waar ik moet beginnen
Er bleek ook bloed in de diaree te zitten bij Pim en zijn lichaamstemp. was nog net 34graden ondanks elk uur een nieuwe kruik, de DA zei dat het geen zin had om dan een vocht infuus oid in te brengen omdat volgens haar alles staat en valt met de lichaamstemp.
Voor ze verder ging kijken wou ze de kittens op kattenziekte testen ivm het overgeven, de diaree en het bloed in de ontlasting.. ik heb mij 10min. buiten helemaal staan opvreten van de zenuwen..
Gelukkig bleek die test negatief.. dus wel een darminfectie maar gelukkig geen kattenziekte..
De andere 3 waren wel goed op temp. en reageerden ook goed.. maar pimmetje helaas niet, omdat ze hem geen lanzame leidensweg wilde geven heeft ze hem ingeslapen
@: leukerdje, ik wil het wel aannemen, maar zoals ik al zei, de kittens vallen onder regels waar ik nu helaas niets meer mee kan, het is wel zo dat als ze zo beter zijn en er is een nieuwe moederpoes ze daar dan waarschijnlijk wel direct geplaatst kunnen worden.. Ik vind het dus moeilijk om daar op in te gaan om dat dit allemaal buiten mij om gaat en ik niet de zeggenschap over de kittens heb wat dat betreft..
Ik ga even een kop koffie zetten en een sigaret roken