Tattoo is jammer ja...zo'n mooi hoofdquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef Terpentin07 het volgende:
had ik gisteren ook als vraag.Alleen jammer van die madonna tattoo.
Tikkie terug.quote:
neen mooie ned. naam hebben zequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Blauwe vinvissen?
ook niet , vrij kort woord, een lettergreep.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Beluga-walvissen?
Nee, ken je het eilandje bij Terschelling , heet net zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Ka's?
Jawel (met een d eigenlijk)quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:29 schreef Tanjaa het volgende:
Is dat niet grient?
Ow okeequote:
Zou wel eens kunnen ja, dan heeft Groningen alleen Rottum(eroog) ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Schiermonnikoog was toch Friesland?
Hoort bij Friesland ..puntje voor Oquote:
Nou dan,quote:
quote:Het eiland schuift door afkalving en aanslibbing steeds verder naar het oosten. Anno 2005 lag het oostelijk deel van het eiland op dezelfde locatie als het westen van het vergane eiland Bosch. Een kilometer van de oostelijke punt van het eiland, een gebied dat overigens bij hoogwater onder water staat, was in de provincie Groningen (gemeente Eemsmond) komen te liggen. Per 1 januari 2006 is de grens gecorrigeerd. Deze loopt nu door de geul de Eilanderbalg. De voornaamste reden voor de grenswijziging was het scheppen van duidelijkheid omtrent de verantwoordelijkheid voor rampenbestrijding omdat bovenlangs de Waddeneilanden veel schepen met giftige lading varen.
Ik dacht eerlijk gezegd ook groningenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:43 schreef qonmann het volgende:
wist het eigenlijk ook wel .en dan toch Groningen intikken,
we hebben weer wat geleerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook groningen![]()
Maar zag het op het laatste moment op wikipedia.
^^quote:
Dat zijn Arachneae als ik me niet vergis.quote:
Volgens mij niet hoor. Of toch wel?quote:
ff gecheckt..het zijn .....spinachtigen zelfsquote:
Edit: Mijn fout, het zijn wel insecten.quote:
Ik dacht al dat ik het vorig jaar verkeerd had geleerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Edit: Mijn fout, het zijn wel insecten.![]()
het was toch geen vraag gekkiequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
puntje voor ..Tanjaa ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinachtigen
Ik maak wel vaker onbewust beginnersfouten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het vorig jaar verkeerd had geleerdmaar toch niet gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |