I'm in!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb nu zin in ijs!... ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan, Gewoon omdat het kan!
Ik moet vanmiddag naar Oegstgeest, zal wel zwaaien als ik langs den haag rijdt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb nu zin in ijs!... ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan, Gewoon omdat het kan!
Dat ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Het is juist momenteel weer erg - de dames uit Gossip Girl en de nieuwe BH 90210, toch de nieuwe it girls, zijn gewoon weer size zero hoor. En dat geeft met name jonge meiden wel een heel raar lichaamsbeeld.
Oooooow, en ik heb al zo'n zin in ijsquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb nu zin in ijs!... en met die topic titel wordt het alleen maar erger!
Ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan of gewoon mocca... Gewoon omdat het kan!
ijsquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik stel voor om een ijsmeet te doen hier in DH centrum vanmiddag! Lekker moddervet schepijs, dat wel.. Wat softijs, das gewoon bevroren melkpoeder. Moddervet druipend lekker chocolade ijs, citroen ijs en als ik een goede bui heb mik er nog een verassingsbolletje tegen aan of gewoon mocca... Gewoon omdat het kan!
Mja, jij kunt je dat niet voorstellen. Ik ken mannen die mij minder leuk vonden toen ik dunner was hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef kingmob het volgende:
Ik moest nog wat kwijt
[..]
Dat ken ik allemaal niet
Is er een nieuwe 90210?
Maargoed, m'n punt was dat er onterecht net wordt gedaan alsof mooie vrouwen eigenlijk helemaal niet mooi zijn, of niet 'vrouwelijk'. Dat het niet of moeilijk bereikbaar is voor de meesten doet er niets aan af dat het wel mooi is. Nu lijkt het meer een excuus te worden om maar niet te hoeven sporten. Al die eufemismes als 'voller' worden alleen in die context gebruikt en dat gaat echt jeuken![]()
Tuurlijk vinden mannen je nog steeds leuk en mooi als je wat te dik bent. Dat betekend niet dat je niet nog mooier zou zijn als dat niet zo was...
Je kunt nou eenmaal niet overal het beste/mooiste/whatever in zijn. Als ik steeds loop te roepen dat kale mannen veel mannelijker zijn slaat dat toch ook nergens op?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ijs
ik moet vandaag nog een wandeling maken van de chiropracto en aangezien ik toch al ben aangekomen kan dat ijsje er ook ngo wel bij
Ik ben afgelopen jaar in totaal 20 kg afgevallen, en vond mezelf eerst echt ontzettend vadsig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, jij kunt je dat niet voorstellen. Ik ken mannen die mij minder leuk vonden toen ik dunner was hoorEn ook mannen die dat wel mooier vonden. Het is gewoon een kwestie van smaak
ik ben helemaal voor!..quote:
Jij hebt zondag ook al een ijsje op, met 4 bolletjes!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ijs
ik moet vandaag nog een wandeling maken van de chiropracto en aangezien ik toch al ben aangekomen kan dat ijsje er ook ngo wel bij
Klinkt als iets wat op een warme zaterdagmiddag op de frontpage van GeenStijl zou staanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef kwaakvaak het volgende:
* djayzz eensch met dawg isquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef dawg het volgende:
Ik hou niet van een maatje meer, slank of normaal is meer mijn ding. Jeukuitdrukking ook trouwens, een maatje meer. Soms zijn het wel 2 of 3 maten namelijk.
tof!.. moet ik nog andere blauwstraaltjes mee brengen zodat je komende tijd nog wat meer te kijken hebt. Heb niet zo heel veel nieuws gekocht de laatste weken. Enkel de bourne & xmen trilogy volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ijs
En wat is dan normaal? Voor een vrouw van 1.65 misschien wel maatje 34, maar daar kom ik met mn 1.90 niet eens inquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef dawg het volgende:
Ik hou niet van een maatje meer, slank of normaal is meer mijn ding. Jeukuitdrukking ook trouwens, een maatje meer. Soms zijn het wel 2 of 3 maten namelijk.
nou.... een bekende van mij die is 163 en iets van 50 kilo en haar vriend vindt haar volgens mij de mooiste vrouw van de wereld, en ik vind haar ronduit lelijk qua figuur!! het is net een lichaam van een jongetje in mijn ogen (dit versterkt zij door zich slecht te kleden - kleding is vaak te groot omdat ze zo klein en dun is). Maar zij zou toch echt wel mooier zijn als ze minder zou sporten, iets meer vet zou eten (soms een patatje is niet verkeerd) maar zelf vindt ze zichzelf eerder te dun dan te dik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef kingmob het volgende:
Ik moest nog wat kwijt
[..]
Dat ken ik allemaal niet
Is er een nieuwe 90210?
Maargoed, m'n punt was dat er onterecht net wordt gedaan alsof mooie vrouwen eigenlijk helemaal niet mooi zijn, of niet 'vrouwelijk'. Dat het niet of moeilijk bereikbaar is voor de meesten doet er niets aan af dat het wel mooi is. Nu lijkt het meer een excuus te worden om maar niet te hoeven sporten. Al die eufemismes als 'voller' worden alleen in die context gebruikt en dat gaat echt jeuken![]()
Tuurlijk vinden mannen je nog steeds leuk en mooi als je wat te dik bent. Dat betekend niet dat je niet nog mooier zou zijn als dat niet zo was...
Je kunt nou eenmaal niet overal het beste/mooiste/whatever in zijn. Als ik steeds loop te roepen dat kale mannen veel mannelijker zijn slaat dat toch ook nergens op?
ik moet vantage point ook nog kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tof!.. moet ik nog andere blauwstraaltjes mee brengen zodat je komende tijd nog wat meer te kijken hebt. Heb niet zo heel veel nieuws gekocht de laatste weken. Enkel de bourne & xmen trilogy volgens mij.
Gewoon, slank/normaal. Ongeacht lengte is slank/normaal nog steeds een vrij universeel begrip hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En wat is dan normaal? Voor een vrouw van 1.65 misschien wel maatje 34, maar daar kom ik met mn 1.90 niet eens in
Ja, als het wel meevalt is het maar net wat je leuk vindt. Maar als ik op zaterdag door de stad loop is het merendeel van de vrouwen gewoon te dik en die gebruiken het. En daar zijn niet zo veel mannen voor te vinden die daar echt van houden, trust me.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, jij kunt je dat niet voorstellen. Ik ken mannen die mij minder leuk vonden toen ik dunner was hoorEn ook mannen die dat wel mooier vonden. Het is gewoon een kwestie van smaak
dkayzz, vrolijke vriend van mij... Neem 1 ding van deze kale gek aan.. Er bestaat NIET zoiets als teveel schepijs!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij hebt zondag ook al een ijsje op, met 4 bolletjes!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |