Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriteren?
Same here.. al vind ik het lastig om die mensen te vinden (waar ik mij niet aan irriteer)..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat heb ik 99 van de 100 keer
begon al te twijfelen of ik het met opzet deed, is me ook wel gevraagd.
maar nope er bestaan ook mensen waar ik me na meet 3 ofzo nog steeds niet aan irriteer![]()
er is hoop voor me
jah dat ken ik, maar ze bestaan welquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same here.. al vind ik het lastig om die mensen te vinden (waar ik mij niet aan irriteer)..
Misschien vind iedereen jou gewoon leuk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand heel leuk vond en hij mij niet. Misschien heb je daar een soort filter voor of zo
Denk je dat je bij die 1,7% hoort?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik iemand heel leuk vond en hij mij niet. Misschien heb je daar een soort filter voor of zo
Ik denk dat je het wel zo kan noemenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Duimelot het volgende:
zet je dan een knopje om omdat je weet dat t kansloos is ofzo? (hoe hoe hoe??)
wat een geluk, of mss vinden gewoon heeeeeeeeel veeeeeeeeeel mannen jou meteen leuk en als er dan een bijzit die jij ook leuk vind sja logisch dan dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Lets hopequote:
Als je weet hoe die filter werkt, dan wil ik er ook éénquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Whehe, nee?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
ik heb vaak t probleem dat ze mij leuk vinden en ik hun niet, en heus ik heb geen mega rare eisen ofzo
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel zo kan noemen
Het is niet zo dat ik dan ineens opzoek zou gaan naar negatieve dingen ofzo. Maar meer dat ik dan mijn interesse verlies in iemand, omdat het toch geen 'nut' heeft.
nee niet toch!?!?quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee niet toch!?!?
wat weet jij trouwens nou van mij 'eisen' !?!?
ik heb geeneens 'eisen' alleen voorkeuren
voor mezelf, ik hap weer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCH etter
hup werken jijquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:33 schreef djayzz het volgende:
Ik moet weer aan het werk maar ik heb geen zin.
Bijna weekend
Oh.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeMaar waarschijnlijk vind ik jou dan ook niet leuk dus
Ik bedoel ook niet dat ik zo leuk ben hoor, maar dat ik kennelijk een radartje heb waardoor ik me niet in onbeantwoorde liefdes stort of zo
[ignore] dawg [/ignore]quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd voor hoelang. Maar succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |