En toch zegt dat genoegquote:
maar dat niveau verschilt dan wel weer voor verschillende personenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch. Het misverstand was net geloof ik dat ik enorm hoge eisen zou hebben ofzo. Als je dat hebt doe je jezelf tekort, want verliefd kun je worden op vele zaken. Maar iemand moet wel aan een minimaal niveau voldoen, ook bij jou neem ik aan?
Het minimale niveau is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch. Het misverstand was net geloof ik dat ik enorm hoge eisen zou hebben ofzo. Als je dat hebt doe je jezelf tekort, want verliefd kun je worden op vele zaken. Maar iemand moet wel aan een minimaal niveau voldoen, ook bij jou neem ik aan?
bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..quote:
wordt bij mij zowat altijd ged8 van de personen waar ik voor valquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het minimale niveau is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden.
Over mijn laatste scharrel hebben mensen zich afgevraagd wat ik in godsnaam met hem moest (omdat ze hem niks vonden). Maar ja, ik vond hem al jaren leuk.
Vaak wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..
Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup wat is t
een half jaar 3 jaar 7 jaar zoiets?
verder dan dat ben ik nooit gekomen....
Hoezo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij dawg zegt niks altijd genoeg toch..
Dat kan ik niet onder woorden brengen. Dat weet je als je iemand ziet. Soms is het iemand waarvoor ik ronduit wordt uitgelachen en soms iemand die jaloezie veroorzaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar dat niveau verschilt dan wel weer voor verschillende personen
dat zal gewoon altijd zo blijven
wat is jouw minimale niveau!?
Hmm interessant iets om over na te denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.
Andere omgeving -> Andere vrienden/collega's -> ander gedrag -> andere voorkeuren -> andere relatie
Heel erg druk op kantoor tot nu toe. Er bleven dingen binnenkomen maar ik lig nu weer voor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Amigo, alles goed?
yup dat zou kunnen meespelen iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is grofweg de periode waarin mensen vrij drastisch van leefomgeving en/of situatie verranderen. Zo paste ik plotseling helemaal niet meer bij m'n ex volgens haar nadat ze 2 maanden eerder was begonnen met werken.
Andere omgeving -> Andere vrienden/collega's -> ander gedrag -> andere voorkeuren -> andere relatie
maar gaat t dan wel om de persoon in kwestie (t gevoel wat er eerst wel was) of meer omdat je graag iemand zou willen dan!?!?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb volgens mij ook niet 1 type waar ik op val.. En kan iemand eerst heel aantrekkelijk vinden en een paar weken later echt totaal niks meer aan vinden (heeft vaak het karakter ook wel mee te maken.. of dat ik weet dat hij niet geintresseerd is in mij)..
Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb volgens mij ook niet 1 type waar ik op val.. En kan iemand eerst heel aantrekkelijk vinden en een paar weken later echt totaal niks meer aan vinden (heeft vaak het karakter ook wel mee te maken.. of dat ik weet dat hij niet geintresseerd is in mij)..
Lekker loze opmerking dan, djayzzquote:
Ja, ik las het. Gaat de tijd wel snel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel erg druk op kantoor tot nu toe. Er bleven dingen binnenkomen maar ik lig nu weer voor.
Voor de rest is alles prima, en met jou P.I.C?
je minimale niveau kan toch wel, bv max maat 44 max 1.85meter groot minimaal lbo denk en werk niveau ik minimaal getrimt maar liefst geschoren van onderen... verzin maar ff watquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat kan ik niet onder woorden brengen. Dat weet je als je iemand ziet. Soms is het iemand waarvoor ik ronduit wordt uitgelachen en soms iemand die jaloezie veroorzaakt.
Nee wel om de persoon zelf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
maar gaat t dan wel om de persoon in kwestie (t gevoel wat er eerst wel was) of meer omdat je graag iemand zou willen dan!?!?
oh dat heb ik 99 van de 100 keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bedoel je dat wanneer je iemand beter leert kennen erachter komt dat diegene niet leuk is, en je je dus aan dingen gaat irriteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |