bij mij wordt iemand daarnaast ook aantrekkelijk door karakter eigenschappen, daar kan ik dan helemaal voor vallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.
Ik vind uiterlijke eisen daarbij nogal oppervlakkig.
Nou ja, ik kan ook wel zeggen wat mijn voorkeur heeft over het algemeen. Maar ik ben ook wel eens stapelverliefd geworden op een jongen (en vond hem daarbij ook dus heel aantrekkelijk) die totaal niet aan die beschrijving voldeed. Aantrekkingskracht valt bij mij niet altijd in een hokjequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.
15% van de 100 % van de meisjes van zijn eigen leeftijdquote:
Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee popje, zo werkt dat niet als het gaat om aparte groepen.quote:
Ja, alleen kan dat uiterlijk wel eens varieren bij mij. Ik moet het gewoon wel leuk vinden om naar iemand te kijken natuurlijk, als ik iemand helemaal niks vind ga ik ook zijn karakter niet uitzoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...
Preciesquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
bij mij wordt iemand daarnaast ook aantrekkelijk door karakter eigenschappen, daar kan ik dan helemaal voor vallenen de 'foutjes' qua uiterlijk zijn opeens dan ook geweldig
Een voorkeur is alweer anders dan eisen hèquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, ik kan ook wel zeggen wat mijn voorkeur heeft over het algemeen. Maar ik ben ook wel eens stapelverliefd geworden op een jongen (en vond hem daarbij ook dus heel aantrekkelijk) die totaal niet aan die beschrijving voldeed. Aantrekkingskracht valt bij mij niet altijd in een hokje
Uitstraling dus, weer iets anders dan uiterlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef KudFokker het volgende:
Uiterlijk (grotendeels uitstraling) beslist meestal wel of je op dame 1 of dame 2 afstapt...
Ja maar dat is logisch (ok dat klonkt als ene Johan C.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, alleen kan dat uiterlijk wel eens varieren bij mij. Ik moet het gewoon wel leuk vinden om naar iemand te kijken natuurlijk, als ik iemand helemaal niks vind ga ik ook zijn karakter niet uitzoeken
Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
ow 2 aparte zaken, jammerquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
15% van de 100 % van de meisjes van zijn eigen leeftijd
95% van de 100% van de meisjes jonger dan hij....
nah 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug, dus mss klopt dat welquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
Het is toch zo dat je smaak (qua eten & muziek) gemiddeld elke 7 jaar verandert ?
Is dat ook zo qua partners denken jullie?!
Je wordt ouder dus je verandert dus ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
Het is toch zo dat je smaak (qua eten & muziek) gemiddeld elke 7 jaar verandert ?
Is dat ook zo qua partners denken jullie?!
Ik moet hem wel geweldig aantrekkelijk vinden. En als ik verliefd ben vind ik dat ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
Eisen worden gewoon loos zodra je verliefd wordt.
Al heb ik dus wel degelijk voorkeuren, wat Ripje al zegt.
de 7 jaar regelquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah 2 relaties van ruim 7 jaar achter de rug, dus mss klopt dat wel
wat heb je dr mee gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef dawg het volgende:
Nu geen dingen uit zijn verband gaan trekken jullie.
Ik had het puur over wat ik aantrekkelijk vind. Eisen worden gewoon loos zodra je verliefd wordt.
Al heb ik dus wel degelijk voorkeuren, wat Ripje al zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan iemand ook het ene moment enorm aantrekkelijk vinden en een ander moment maar gewoon gewoon.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hoeft iemand ook niet extreem mooi te vinden toch? ik iig niet, maar liever wel natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je dr mee gedaan?Duim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat heb je dr mee gedaan?Ik zeg niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar dat is logischquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet hem wel geweldig aantrekkelijk vinden. En als ik verliefd ben vind ik dat ook
Dan vind ik die gekke moedervlek of dat buikje ook gewoon geweldig, omdat het bij hem hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |