Als jij het zegt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Troost is toch niet nodig bij 'gelukkig'?
Dan niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij zou slechts 1,7% van de vrouwen doen? Daar geloof ik geen hout van
heheh... heb ook nog wel wat ivoor rondom het amalgam zittenquote:
quote:
We hebben het over gaatjes in je tandenquote:
ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
We hebben het over gaatjes in je tanden
Ik denk dat het niet veel zal schelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus jij zou slechts 1,7% van de vrouwen doen? Daar geloof ik geen hout van
Wat goed doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat het niet veel zal schelen.
Moet je kijken wat er gemiddeld rond loopt en bedenk dan gelijk dat nederlandse vrouwen het boven gemiddeld goed doen.
neuken!... oh wacht... hrmmm laat maar...quote:
Je doet iig goed je bestquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg!
Ik denk dat ik 15% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
aan nemen dat er ongeveer 100.000 zijn in nederland betekend dit toch al gauw zo`n 1.500 vrouwen eigenlijk nog veel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk dat ik 1,5% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
Ik ben toch aardig goed op weg dacht ik zoquote:
en 95% van de meisjes eronder??quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk dat ik 15% van de vrouwen van mijn leeftijd zou doen
Precies, ik heb totaal geen uiterlijke eisen aan iemand. Als die klik er maar is en als ik diegene maar aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nu ja, mij gaat het gewoon om de persoon. Als ik kijk naar de laatste 2 mannen die ik gekust heb waren die extreem verschillend van lichaamsbouw en uiterlijk. De een was superdun, de ander ontzettend gespierd. De een heel lang haar, de ander heel kort. Maar kennelijk had ik met beiden genoeg klik om met hen wel te zoenen en met anderen niet. Het is vooral een klik die ik moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |