Dolf is een goede gastquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had daarom ook nooit iets tegen Dolf. Z'n humor kan ik mij redelijk in vinden, maar zijn muzieksmaak was ik het eigenlijk altijd mee eens
is dr maar 1 shop daarowquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef purplerose het volgende:
Ik ben dringend toe aan een huisdealah, de shopwiet is om te huilen op het moment12 euro en dan krijg ik een zakje blaadjes
Maar ik ben net opgevoed meisje uit Maassluis, ik heb geen contacten met de onderlaag van Maassluis
Hoe komt men daarachter
ik vond m altijd enorm grappig op de radioquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dolf is een goede gast. Qua muziek idd prima te doen en wat het humor gehalte betreft vond ik het niet altijd even tof, maar nog altijd beter dan de dame die er nu zit (mening over haar is wel bekend)
.
Zag die Dolf trouwens een keer hardlopen op het Damsterdiep @ Grunn. Wist niet wat ik zag. Een hardloper met rood haar en een gruwelijk tempo en een herkenbaar gezicht. Erg geinig
.
Aan Dolf kan je idd duidelijk zien dat hij erg sportief isquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vond m altijd enorm grappig op de radioik vind m alleen zo eng
Ja helaas maar 1 shopquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is dr maar 1 shop daarowhier hebben we dr geneen en rijden we 15km voor we de eerste tegen komen
Maandje op het Macdieet en dan is dat opgelostquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aan Dolf kan je idd duidelijk zien dat hij erg sportief is.
Hihihi, precies!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maandje op het Macdieet en dan is dat opgelost
Jaja, die is leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind die plaat van Tiziano Ferro samen met Kelly Rowland verslavend relaxed en lekker.
Ik heb die MP3 nu al 3 keer achter elkaar geluisterdquote:
Nee, dat kan echt nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb die MP3 nu al 3 keer achter elkaar geluisterdIs dat gezond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |