Ik ben bang dat ik Bert niet zo ver krijg. Die vond het al idioot dat ik mijn registratie van de woningbouw had laten verlengen voor het nieuwe systeem (ja hallo, ik sta daar al vanaf 2000 ingeschreven en krijg in ieder geval de eerste 2 jaar nog voorrang omdat ik zolang ingeschreven sta, dat laat ik me echt niet zomaar afpakkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar goed, Troel, mocht je terug willen in deze regionen... Wij willen verkopen op den duur dus be my guest. Erg duur is het niet
Ik had na 2 Rolo's er alweer genoeg vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Vicky het volgende:
ik heb net een zak Maltesers gekocht... die dingen zijn echt veel te lekker..
Ze zijn al weer op
ik heb ook al een kaasstengel opquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had na 2 Rolo's er alweer genoeg van
Remia Friteslijn? Die grote pot/fles??quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
oja, de mayo vindt zijn weg hier ook wel, en dan vooral op de tomaten en kaas op brood. Ik haal tegenwoordig Remia Lijn. Dan is een eetlepel maar 11 kcalsDus te overzien
Mmh das lekker ja! Als ik weer normaal brood eten kan ga ik dat weer eens makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
oja, de mayo vindt zijn weg hier ook wel, en dan vooral op de tomaten en kaas op brood. Ik haal tegenwoordig Remia Lijn. Dan is een eetlepel maar 11 kcalsDus te overzien
en dan druk je er nu maar 2 rolootjes in?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Troel het volgende:
Ik heb dinsdagavond een hele bonk kruidenkaas weg zitten etenHeerlijk die aanbiedingen van de Plus
Ben bang dat er dan wat weinig van je overblijftquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
en dan druk je er nu maar 2 rolootjes in?
Doe mij zo'n operatie!!!
Ik ben fan van de Lays Thai Sweet Chiliquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef MamsX het volgende:
Morgen is X dus jarig en ik moet van alles en nog wat doen dus ze laat me rusten
Inderdaad echt heel lief
Ik ben van de smiths sun fields chips tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |