abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69528525
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:48 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Tja, drugs en gebruikers bagatelliseren, dan ben je bij voorbaat al een kansloze junkieeeeeee
Nog een bakje koffie, thee, schepje suiker?

Biertje van kooten?

Rijdt je wel eens te hard, weet je wel waarom je dat graag doet, dat is vanwege de adrialine die vrij komt omdat het zo lekker is, zullen we dan ook maar jou voertuigen waarmee je zo nu en dan de wet overtreedt afpakken.
pi_69528813
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nog een bakje koffie, thee, schepje suiker?

Biertje van kooten?

Rijdt je wel eens te hard, weet je wel waarom je dat graag doet, dat is vanwege de adrialine die vrij komt omdat het zo lekker is, zullen we dan ook maar jou voertuigen waarmee je zo nu en dan de wet overtreedt afpakken.
Typisch taal van een junkie, zoekt constant naar een excuus om zijn eigen drugsgebruik goed te praten.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:01:16 #128
28033 Pek
je moet wat
pi_69528848
Mag je weer even achter de computer van je begeleider?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:06:23 #129
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_69529019
Enfin, het wordt niks meer met dit topic. Laten we de boel maar volbaggeren.

TE BEGINNEN MET DEZE INDIAAN!11 IEINZT!11

pi_69529058
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef Pek het volgende:
Mag je weer even achter de computer van je begeleider?
En als ze dan géén argument hebben, blijft een junk constant maar aandacht zoeken

'wéééééh wééééeh ik wil mijn drugs wééééh '
pi_69529125
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:06 schreef Frollo het volgende:
Enfin, het wordt niks meer met dit topic. Laten we de boel maar volbaggeren.

TE BEGINNEN MET DEZE INDIAAN!11 IEINZT!11

[ afbeelding ]

Als jeje gelijk niet kunt krijgen dan ga je een topic maar volbaggeren. Tot zover het niveau van de gemiddelde junk....
pi_69529126
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Pacifico het volgende:

[..]

En als ze dan géén argument hebben, blijft een junk constant maar aandacht zoeken

'wéééééh wééééeh ik wil mijn drugs wééééh '
Dat is goed zeg dus jij behoord ook net zoals een groot gedeeelte van de mensheid bij de aandachtsjunkies groep dat je hier tegen je de beton plaat met je hoofd blijft lopen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:10:48 #133
15967 Frollo
pi_69529170
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:09 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Als jeje gelijk niet kunt krijgen dan ga je een topic maar volbaggeren. Tot zover het niveau van de gemiddelde junk....
Relax gozer, steek er een op.

pi_69529236
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:10 schreef Frollo het volgende:

[..]

Relax gozer, steek er een op.

[ afbeelding ]
Daarom

vrijdag 29 mei 2009 @ 16:14:43 #135
15967 Frollo
pi_69529291
Mooi gedaan.
pi_69529295

Een auto.
Dus...
pi_69529352
Ik wil jullie deze ook niet onthouden. Dit is een foto van een boom.

Dus...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:17:01 #138
28033 Pek
je moet wat
pi_69529359
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Pacifico het volgende:

[..]

En als ze dan géén argument hebben
http://www.emcdda.europa.eu/publications/country-overviews

Vraag anders even aan je begeleider om een vertaling, die kan vast wel een beetje engels
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:17:42 #139
15967 Frollo
pi_69529382
Een mijnheer.

pi_69529410
Dat is niet zo maar een meneer, dat is Pacifico op zijn verjaardagsfeestje!!
Dus...
pi_69529506
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:17 schreef Frollo het volgende:
Een mijnheer.

[ afbeelding ]

Gaaf joh, rieleeeeexxxxxxxxx nou méééénnnnn sooooorrryyyyyy ik kan heeeet oooook nieeeeet heeeelpeeeeen dat je geeeen argumeeeenteeeeen meeer heeeebt jeweeeeetzzzz

(ok, tot zover de intelligentie van de coffeeshopbezoeker. Gaan ze plaatjes posten. Best schattig die kids )
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:22:23 #142
15967 Frollo
pi_69529533
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Dat is niet zo maar een meneer, dat is Pacifico op zijn verjaardagsfeestje!!
Hihi, er zat zeker per abuis een gegist druifje in zijn vruchtengebakje en toen was hij helemaal tipsy geworden.
pi_69529567
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef Frollo het volgende:

[..]

Hihi, er zat zeker per abuis een gegist druifje in zijn vruchtengebakje en toen was hij helemaal tipsy geworden.

Hihi meneer is stiekem een beetje gay?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:24:31 #144
15967 Frollo
pi_69529590
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:21 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Gaaf joh, rieleeeeexxxxxxxxx nou méééénnnnn sooooorrryyyyyy ik kan heeeet oooook nieeeeet heeeelpeeeeen dat je geeeen argumeeeenteeeeen meeer heeeebt jeweeeeetzzzz

(ok, tot zover de intelligentie van de coffeeshopbezoeker. Gaan ze plaatjes posten. Best schattig die kids )
Nee maar even serieus weer.
Snap je ons bezwaar dat de overheid niet zou moeten bepalen wat een volwassen iemand volkomen vrijwillig in een besloten ruimte wel of niet tot zich neemt?
Overlast geven is natuurlijk een ander verhaal, maar dat mag sowieso al niet en daar moet ook gewoon tegen opgetreden worden.
pi_69529753
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:24 schreef Frollo het volgende:

[..]

Nee maar even serieus weer.
!!
quote:
Snap je ons bezwaar dat de overheid niet zou moeten bepalen wat een volwassen iemand volkomen vrijwillig in een besloten ruimte wel of niet tot zich neemt?
Overlast geven is natuurlijk een ander verhaal, maar dat mag sowieso al niet en daar moet ook gewoon tegen opgetreden worden.
Wat je doet moet je helemaal zelf weten. Maar ik hoef er geen last van te hebben, en dat heb ik wel als er maar liefst 5 wietplantages worden gedoogd waarbij de coffeeshops zullen hereizen en als paddestoelen ( ha ha ha! grappige woordspeling!) uit de grond zullen schieten. En zo vervagen de grenzen nog meer, dat is juist het punt waar ik tegenaan kijk. Want zo kan je alles wel toe gaan staan. De alcoholproblemen ontken ik zeker niet. Wat mij betreft leeftijd omhoog schroeven voor de kids. En ja, je kunt overal verslaafd aan raken, te veel is nooit goed. Dit weten we allemaal. Het punt met soft & harddrugs is dat het problemen aantrekt. Ik had al het v.b. gegeven van de problemen in de grensstreek. Dat met mijn eventuele aangifte van iets niets kan worden gedaan omdat men de handen vol heeft aan drugstoerisme & runners, omdat men hier een gedoodbeleid hanteert pas ik voor. Dat is toch duidelijk?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:40:15 #146
15967 Frollo
pi_69530027
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:30 schreef Pacifico het volgende:

Wat je doet moet je helemaal zelf weten. Maar ik hoef er geen last van te hebben, en dat heb ik wel als er maar liefst 5 wietplantages worden gedoogd waarbij de coffeeshops zullen hereizen en als paddestoelen ( ha ha ha! grappige woordspeling!) uit de grond zullen schieten. En zo vervagen de grenzen nog meer, dat is juist het punt waar ik tegenaan kijk. Want zo kan je alles wel toe gaan staan. De alcoholproblemen ontken ik zeker niet. Wat mij betreft leeftijd omhoog schroeven voor de kids. En ja, je kunt overal verslaafd aan raken, te veel is nooit goed. Dit weten we allemaal. Het punt met soft & harddrugs is dat het problemen aantrekt. Ik had al het v.b. gegeven van de problemen in de grensstreek. Dat met mijn eventuele aangifte van iets niets kan worden gedaan omdat men de handen vol heeft aan drugstoerisme & runners, omdat men hier een gedoodbeleid hanteert pas ik voor. Dat is toch duidelijk?
Dat is duidelijk. Het wrange is dat soft & harddrugs helemaal geen problemen zou hoeven aantrekken als overheden er nou gewoon eens ontspannen mee om zouden gaan.

Waren de burgemeesters van de grenssteden niet bezig met een pasjessysteem? Laten we hopen dat dat werkt, dat drugtoeristen na een tijdje wel doorhebben dat ze het hier niet meer kunnen krijgen.
Waar ik in elk geval niet voor ben is een op zich prima (want minder verslaafden opleverend) beleid opgeven omdat andere landen er niet mee om kunnen gaan.
pi_69530563
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:40 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dat is duidelijk. Het wrange is dat soft & harddrugs helemaal geen problemen zou hoeven aantrekken als overheden er nou gewoon eens ontspannen mee om zouden gaan.

Waren de burgemeesters van de grenssteden niet bezig met een pasjessysteem? Laten we hopen dat dat werkt, dat drugtoeristen na een tijdje wel doorhebben dat ze het hier niet meer kunnen krijgen.
Waar ik in elk geval niet voor ben is een op zich prima (want minder verslaafden opleverend) beleid opgeven omdat andere landen er niet mee om kunnen gaan.
Het blijft altijd wel een kat&muisspel als het aankomt op het vangen van drugsrunners en toerisme. Maar ik heb zelf het idee dat als je het gaat aanmoedigen door juist een gedoogbeleid te hanteren.

Het idee van de PVDA bekritiseer ik, omdat elke bemoeienis van de overheid in iets uitloopt op een drama. Als we het inderdaad gaan legaliseren, krijgen we straks gedonder om de prijzen en de taks van wiet. En wat krijg je dan? Illegale handel! Want het moet zéker goedkoper kunnen. Dus wederom is de controle weg, en dan is men pas écht de weg kwijt! En de overheid kan het zo duur maken als het zelf wil, om hiermee softdrugs te ontmoedigen met een eventuele uitzondering voor patienten waarbij het medisch is verantwoord. Het werkt alleen maar meer criminaliteit in de hand door de bemoeienis van de overheid.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:02:38 #148
15967 Frollo
pi_69530781
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:56 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Het blijft altijd wel een kat&muisspel als het aankomt op het vangen van drugsrunners en toerisme. Maar ik heb zelf het idee dat als je het gaat aanmoedigen door juist een gedoogbeleid te hanteren.

Het idee van de PVDA bekritiseer ik, omdat elke bemoeienis van de overheid in iets uitloopt op een drama. Als we het inderdaad gaan legaliseren, krijgen we straks gedonder om de prijzen en de taks van wiet. En wat krijg je dan? Illegale handel! Want het moet zéker goedkoper kunnen. Dus wederom is de controle weg, en dan is men pas écht de weg kwijt! En de overheid kan het zo duur maken als het zelf wil, om hiermee softdrugs te ontmoedigen met een eventuele uitzondering voor patienten waarbij het medisch is verantwoord. Het werkt alleen maar meer criminaliteit in de hand door de bemoeienis van de overheid.
Dat zal toch wel meevallen? Dat gebeurt toch ook niet met alcohol en sigaretten, hoe hoog de taks ook is? Misschien dat een paar tokkies weleens eigen jenever stoken, en iedereen kent wel iemand die aan een slof Marlboro uit Turkije kan komen, maar ik heb niet de indruk dat er complete parallelle markten bestaan.

Maar ik bekritiseer het idee van de PvdA ook, simpelweg omdat de overheid zich niet met het produceren van goederen behoort bezig te houden, hooguit wat enkele nutsvoorzieningen betreft.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:05:31 #149
15967 Frollo
pi_69530879
Maar goed, ik stop met Fokken voor vandaag.
Ben blij dat we het er toch nog even op een normale manier over konden hebben. Peace man.

pi_69531029
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef Frollo het volgende:

[..]

Maar ik bekritiseer het idee van de PvdA ook, simpelweg omdat de overheid zich niet met het produceren van goederen behoort bezig te houden, hooguit wat enkele nutsvoorzieningen betreft.
Precies, zijn we het daar iig over eens. Want wat is de volgende stap? Productie van cocaïne? Het lijkt me echt totale waanzin dat we dit idee van de PVDA moeten toestaan.
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:05 schreef Frollo het volgende:
Maar goed, ik stop met Fokken voor vandaag.
Ben blij dat we het er toch nog even op een normale manier over konden hebben. Peace man.

[ afbeelding ]
No problem. En rook er nog eentje van mij *kuch* Peace!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')