abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69553878
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

De wetenschap leert ons middels diverse onderzoeken dat een aanzienlijk percentage van de populatie in een monster verandert als ze daartoe gelegenheid wordt geboden.

Die experimenten (waarvan de naam me even ontschoten is, wie oh wie?) zullen jou vast ook bekend zijn
Er bestaat geen goed en kwaad, want ieder duister persoon heeft een lichtekant en ieder licht persoon heeft een schaduwzijde.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:30:49 #252
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69553884
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een verhaal heeft gewoon twee kanten en wees blij dat die verhalen naar buiten zijn gekomen, want het ernstige geweld dat in de Nederlandse bajessen voorkomt hoor je zelden tot nooit wat over.
Ken je mensen in de gevangenis of niet?

Ieder verhaal heeft twee kanten. Maar als mensen zonder enig proces worden vastgezet en door bewaarders in hun reet worden geneukt moet je het me niet kwalijk nemen als ik het niet voor de bewaarders opneem.
Intelligent, but fucked up.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2009 @ 15:31:46 #253
145738 superworm
is erbij
pi_69553898
Ik wist niet dat er nog zoveel rechtgeaarde fascisten rondlopen in Nederland. De gemiddelde PVV'er laat zich in dit topic wel weer flink in de kaarten kijken zeg
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:31:59 #254
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69553899
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Er bestaat geen goed en kwaad, want ieder duister persoon heeft een lichtekant en ieder licht persoon heeft een schaduwzijde.
Ja und?

Dus is het wel best?
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2009 @ 15:32:08 #255
145738 superworm
is erbij
pi_69553900
Oja, OT: Legaliseren die bende. Het duurt godverdomme al 40 jaar te lang.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:32:51 #256
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69553913
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:31 schreef superworm het volgende:
Ik wist niet dat er nog zoveel rechtgeaarde fascisten rondlopen in Nederland. De gemiddelde PVV'er laat zich in dit topic wel weer flink in de kaarten kijken zeg
Walging is idd nog een te lichtzinnig woord... Maar ach... come 2011 zal de strijd losbarsten. Ik wel zien of die grootmuilen zich dan op straat laten zien als het er op aankomt.

I think not.
pi_69553959
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ken je mensen in de gevangenis of niet?

Ieder verhaal heeft twee kanten. Maar als mensen zonder enig proces worden vastgezet en door bewaarders in hun reet worden geneukt moet je het me niet kwalijk nemen als ik het niet voor de bewaarders opneem.
Nogmaals die gevangene is heus niet voor niets in zijn ass gefapt er moet eerst iets ernstigs een bewaarder zijn aangedaan. En uiteraard is het juridisch gezien niet zo netjes, maar menselijk gezien is dat een logisch gevolg.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_69553968
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Walging is idd nog een te lichtzinnig woord... Maar ach... come 2011 zal de strijd losbarsten. Ik wel zien of die grootmuilen zich dan op straat laten zien als het er op aankomt.

I think not.
Jezus zei het zelf al: Vrees niks, laat het varen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:58:47 #259
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69554420
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nogmaals die gevangene is heus niet voor niets in zijn ass gefapt er moet eerst iets ernstigs een bewaarder zijn aangedaan. En uiteraard is het juridisch gezien niet zo netjes, maar menselijk gezien is dat een logisch gevolg.
Dus iedereen die wordt vermoord of verkracht heeft het waarschijnlijk wel verdiend?

Of geldt deze stelregel alleen in gevangenissen waar mensen zonder enige vorm van proces of rechtscontrole worden vastgehouden?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:00:17 #260
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69554447
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jezus zei het zelf al: Vrees niks, laat het varen.
Jezus' lessen brengen weinig resultaat waar het op strijd aankomt hoor.

Denk dat ze vooral bedoeld waren om mensen buiten de strijd te houden. Oordeelt niet...

Maar als je die laat varen dan geef je mensen weinig keus, toch?
pi_69555278
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dus iedereen die wordt vermoord of verkracht heeft het waarschijnlijk wel verdiend?

Of geldt deze stelregel alleen in gevangenissen waar mensen zonder enige vorm van proces of rechtscontrole worden vastgehouden?
In de gevangenis wordt er gewoon een spel gespeeld, de ene keer zijn het de bewaarders die de tol moeten betalen, de andere keer is het de gevangene.

Als jij gewoon als gevangene een beetje relaxt, zal jij niet diegene zijn die het spel moet spelen. Althans met de cipiers, want de gevangene onderling hebben ook hun eigen spelletjes.
pi_69555366
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Jezus' lessen brengen weinig resultaat waar het op strijd aankomt hoor.
Strijd is in principe 90% mentaal en 10% fysiek. Dus als je Jezus moet geloven hoef je je als strijder alleen op die 10% te concentreren.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:20:30 #263
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_69557280
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

De wetenschap leert ons middels diverse onderzoeken dat een aanzienlijk percentage van de populatie in een monster verandert als ze daartoe gelegenheid wordt geboden.

Die experimenten (waarvan de naam me even ontschoten is, wie oh wie?) zullen jou vast ook bekend zijn
Deze bedoel je?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:28:29 #264
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69557434
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Deze bedoel je?
Jep waarschijnlijk wel, naar aanleiding daarvan is Das Experiment gemaakt, interessante en bizarre film.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:32:48 #265
pi_69557551
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Geloof je nou werkelijk dat het grote Europa zich gaat aanpassen aan een kleine luis zoals Nederland
Ik geloof werkelijk dat Nederland enige invloed heeft op de Europese wetgeving, hoe weinig ook. En ik geloof dat we ons niet hoeven te schamen ten opzichte van andere landen omdat wij toevallig decennia geleden een uniek systeem hebben ontwikkeld, dat bovendien nog redelijk werkt ook. En dat nog veel beter zou werken als de buurlanden eens mee zouden werken. Landen als Duitsland, België en zelfs de VS hebben al eens interesse getoond in het Nederlands gedoogbeleid. Zij erkennen dus dat dit beleid de moeite waard is om wat serieuze aandacht aan te besteden. Dan kan de rest van Europa dat dus ook.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:38:21 #266
pi_69557681
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:28 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Jep waarschijnlijk wel, naar aanleiding daarvan is Das Experiment gemaakt, interessante en bizarre film.
Interessante film inderdaad, jammer dat het werkelijke verhaal niet sensationeel genoeg was en ze het in de film nogal hebben aangedikt. Wat wel mooi overkwam, is de les dat er een onevenredig verband bestaat tussen de hoeveelheid macht die een mens heeft en zijn menselijkheid.
pi_69557687
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik geloof werkelijk dat Nederland enige invloed heeft op de Europese wetgeving, hoe weinig ook. En ik geloof dat we ons niet hoeven te schamen ten opzichte van andere landen omdat wij toevallig decennia geleden een uniek systeem hebben ontwikkeld, dat bovendien nog redelijk werkt ook. En dat nog veel beter zou werken als de buurlanden eens mee zouden werken. Landen als Duitsland, België en zelfs de VS hebben al eens interesse getoond in het Nederlands gedoogbeleid. Zij erkennen dus dat dit beleid de moeite waard is om wat serieuze aandacht aan te besteden. Dan kan de rest van Europa dat dus ook.
En nu weer even terug naar de realiteit aub.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:39:52 #268
pi_69557729
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En nu weer even terug naar de realiteit aub.
Ben jij de opvolger van TS ofzo?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:58:05 #269
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69558156
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ben jij de opvolger van TS ofzo?
Hmm, kan me wel voorstellen dat zodra er regels vanuit Europa komen, dat Nederland de volgende dag al een verbod op Coffeeshops heeft klaarliggen. Zeker met de huidige regering.
DeviantArt
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:04:38 #270
pi_69558295
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Hmm, kan me wel voorstellen dat zodra er regels vanuit Europa komen, dat Nederland de volgende dag al een verbod op Coffeeshops heeft klaarliggen. Zeker met de huidige regering.
Hopelijk wordt het uitgesteld tot we een betere regering hebben. D66, GroenLinks, PvdA, PvvD of iets dergelijks.
En tuurlijk, het is waarschijnlijk alleen uitstel van executie, maar dat betekent niet dat er geen enkel weerwoord hoeft te klinken vanuit Den Haag en alles maar klakkeloos geaccepteerd moet worden.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:14:34 #271
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69558530
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Hopelijk wordt het uitgesteld tot we een betere regering hebben. D66, GroenLinks, PvdA, PvvD of iets dergelijks.
En tuurlijk, het is waarschijnlijk alleen uitstel van executie, maar dat betekent niet dat er geen enkel weerwoord hoeft te klinken vanuit Den Haag en alles maar klakkeloos geaccepteerd moet worden.
Ik zou al blij zijn met wat minder moralistisch naar het volk toe.
En voor mij mag ons drugsbeleid ook wel op de europese agenda, voor promotie doeleinden natuurlijk.
DeviantArt
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:19:31 #272
pi_69558643
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:14 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik zou al blij zijn met wat minder moralistisch naar het volk toe.
Dat is wel het minste wat ik durf te hopen van het volgende kabinet.
quote:
En voor mij mag ons drugsbeleid ook wel op de europese agenda, voor promotie doeleinden natuurlijk.
Dat bedoelde ik ook. Opdringen lukt nooit, onder de aandacht brengen misschien wel.
pi_69559094
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Net wat ik al zei... blijf een beetje in de realiteit, de meeste partijen die je opnoemt verkwanselen hun kroonjuwelen als ze daardoor op het pluche kunnen zitten.
Dus als zij in de ass van Europa kunnen kruipen door de coffeeshops te sluiten, zullen ze dat zeker weten doen.
pi_69562380
Nou, misschien wordt het dan eens tijd dat de softdrugsgebruikers van Europa zich gaan organiseren of zo ..
het is gewoon te zot om aan een moraliserend restrictief beleid vast te houden dat niet alleen niet werkt maar ook nog eens een averechts effect heeft, ipv minder heeft men meer harddrugsverslaafden en drugsdoden met alle bijhorende problematiek .. en het zou nog zotter zijn als Nederland maar gaat settelen voor terug naar de oude situatie omdat Europa dat wil, terwijl wij nou juist een systeem hebben dat uitstekend werkt en in hoge mate controleerbaar is ..
pleased to meet you
  zondag 31 mei 2009 @ 03:34:05 #275
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69567875
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat een onzin
Nee, dat is geen onzin. Diverse landen hebben een liberaler drugsbeleid dan Nederland. Nederland lag 30 jaar geleden misschien een beetje voor, dat doet het ondertussen allang niet meer.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')