Zijn er al concrete plannen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
het word erug warm dus lekker toeren
Vretenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met noukies autooow? we moeten ook ff te vreten scoren want maandag is alles dicht enzo dus qua saai dicht dat je dus geen vrete kan vinde....
murm moet wel veel eten natuurlijk
nog groter????quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat is omdat die doosjes vaak niet weten hoe ze "Samantha" of "Priscilla" moeten schrijven!
maar wat ik dan weer niet begrijp is, waarom geven die ouders die meisjes dan zulke moeilijke namen, noem dan zo'n amoebe achtige nageboortes gewoon "An" of "Bep", das toch veel makkelijker voor die meisjes!
Oh wacht... ik moest gaan douchen he... ik wordt weer vervelend zeker??
Ik blijf het zeggen, als ik later groot ben wordt ik gewoon cabertier, dan hoeft er ook niemand om mij te lachen maar krijg ik wel kleinkunstsubsidie. Das beter voor mijn banksaldo dan Ritalin, want die moet ik zelf betalen!
Met jou kan ik tenminste praten Rip.quote:
vast wel... maar de brug blijft angstvallig gesloten, en het maakt niet uit hoe vaak ik op de toeter drukquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]allemaal
kom weer op tijd zie ik
euh je hebt ook handen en een mond enzo toch!?
en trouwens een echte schipper.....
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef Murmeli het volgende:
...
oh wat lees ik: 30 mei meet in den bosch?
neen met djayzz zijn cabrioquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met noukies autooow? we moeten ook ff te vreten scoren want maandag is alles dicht enzo dus qua saai dicht dat je dus geen vrete kan vinde....
Een heel valide keuze, maar jij had het over een megageile bikini.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dan ook heel schattig, dus vandaar die keuze.
Mijn hemel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog groter????ik krijg nu al nekpijn van je...
oh en ritalin is graties hoor....
maar gaat es douchen ja, het begint hier te stinkenen voor je het weet kom ik je uit je huis sleuren om aan je stok te slobberen je belastingpapieren in te vullen...
Dacht ik al... ik help je dus maar even!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef kwaakvaak het volgende:
links en rechts is ook moeilijk.. om maar te zwijgen van noord en zuid
Je word inderdaad vervelend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat is omdat die doosjes vaak niet weten hoe ze "Samantha" of "Priscilla" moeten schrijven!
maar wat ik dan weer niet begrijp is, waarom geven die ouders die meisjes dan zulke moeilijke namen, noem dan zo'n amoebe achtige nageboortes gewoon "An" of "Bep", das toch veel makkelijker voor die meisjes!
Oh wacht... ik moest gaan douchen he... ik wordt weer vervelend zeker??
Ik blijf het zeggen, als ik later groot ben wordt ik gewoon cabertier, dan hoeft er ook niemand om mij te lachen maar krijg ik wel kleinkunstsubsidie. Das beter voor mijn banksaldo dan Ritalin, want die moet ik zelf betalen!
Met mijn auto mag ook. Mijn auto is namelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Murmeli het volgende:
Als ik nog te horen krijg hoe én wat... dan wil ik best mee! Vanmiddag doet mn tuutje het ook weer!quote:
bombarderen doe je bij een gebrek aan respect.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Mijn voorstel was dan ook dat diezelfde duitsers ook eens naar amsterdam op vakantie zouden gaan. Maar er was iets met gebrek aan motivatie daarvoor ofzo.
Rip!!! Praat nog eens wat meer met haar.quote:
woordenboekquote:
het is altijd leuk om gezellig met een paar mensen langs de weg te wachten op de wegenwacht jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen met djayzz zijn cabrioen er zijn veel winkelcentra's open hoor... het is maar 2e pinksterdag
het word 25graden... dan wil ik in een cabriootje zittn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met mijn auto mag ook. Mijn auto is namelijk
Hoe oud is je vriend?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
Een vriend van me zegt altijd: Dat is echt mega !
Wat een kut woord is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |