quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak heeft een beetje last van het "kut ik ben geil maar mijn vriendin is lek" syndroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allemaal
kom weer op tijd zie ik
euh je hebt ook handen en een mond enzo toch!?
en trouwens een echte schipper.....
Je atlas ligt op zijn kant!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Daarom zijn de parkeerkosten in die goot stad zo hoog, das om de wederopbouw te betalen. Rotterdam heeft dat niet nodig omdat de zuiderburen daar een jaar of 60 geleden al eens naar het strand kwamen en iets grotere gaten hebben gegraven dan strikt noodzakelijk. Mijn voorstel was dan ook dat diezelfde duitsers ook eens naar amsterdam op vakantie zouden gaan. Maar er was iets met gebrek aan motivatie daarvoor ofzo.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je zou wellicht denken dat dit het duidelijker voor me maakt, maar ik heb geen flauw benul wat een triangelbikini is. Mijn kennis van bikini-merken reikt niet verder dan Wicked Weasel en die zijn kennelijk ranzig.
Volgens mij maakt dat mannen niet zoveel uit hoor, als ze maar aan hun gerief komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat is toch anders ofzo enzo...
oh wat lees ik: 30 mei meet in den bosch?
geen zorgen..... komt goed hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]allemaal
kom weer op tijd zie ik
euh je hebt ook handen en een mond enzo toch!?
en trouwens een echte schipper.....
Kennis van taal en een beetje logica laat je al een eind komen:quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je zou wellicht denken dat dit het duidelijker voor me maakt, maar ik heb geen flauw benul wat een triangelbikini is. Mijn kennis van bikini-merken reikt niet verder dan Wicked Weasel en die zijn kennelijk ranzig.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, ik heb af en toe een kledingsmaak waarvan je denkt: Kan dat nou wel of niet?
Ik heb er schijt aan, ik zie er iig niet uit alsof ik in een wagen woon ofzo.
ja dat is ook weer zo....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat mannen niet zoveel uit hoor, als ze maar aan hun gerief komen
Maar dat komt gewoon omdat Kwaak wat langzamer is in replyenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen zorgen..... komt goed hoor
en dat ligt niet aan die schipper, dat ligt meer aan mij trouwens.... iek!!
wat dan wel weer grappig is, is dat iedereen op die post van mij reageert behalve kwaak zelf, hahaha
waar gaan we maandag heen dan met de auto? ik wist alleen maar dat we gingen afspreken....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
Murm... maandag wel snoepjes meenemen voor in de auto he?
Zoiets is schattig. Megageil zou ik het niet noemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Vind deze ook wel leuk trouwens.
kwaak is naar buiten denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat komt gewoon omdat Kwaak wat langzamer is in replyen
De schoonmaakdienst heeft 't leidse weer aantoonbaar gemaakt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Rivaaltje![]()
hoe heeft Amsterdam deze rotterdamse inval van dinsdag overleefd? staat je stadje er nog mooi bij?
het word erug warm dus lekker toerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar gaan we maandag heen dan met de auto? ik wist alleen maar dat we gingen afspreken....
AANtoonbaar? was het eerst soort van verdwenen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
De schoonmaakdienst heeft 't leidse weer aantoonbaar gemaakt!
ja maar dat is omdat die doosjes vaak niet weten hoe ze "Samantha" of "Priscilla" moeten schrijven!quote:
met noukies autooow? we moeten ook ff te vreten scoren want maandag is alles dicht enzo dus qua saai dicht dat je dus geen vrete kan vinde....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het word erug warm dus lekker toeren
links en rechts is ook moeilijk.. om maar te zwijgen van noord en zuidquote:
Ik ben dan ook heel schattig, dus vandaar die keuze.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zoiets is schattig. Megageil zou ik het niet noemen.
Dat vind ik dus helemaal niet vreemd. Het erge is dat ik hierdoor ook ontzettend aan het piekeren ben geslagen. Dat heb ik ook aangegeven. Het is in ieder geval tof voor jou dat jij nu wel snel geholpen gaat worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef Murmeli het volgende:
Howl.... hmm ja is logisch hoor dat je dat daar doet. misschien helpt het om een beetje aan te dringen? ik heb ook moeten zeuren voor dat adhd onderzoek. ik ben veel te ongeduldig om te wachten.... (goh, vreemd....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |