quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef nattermann het volgende:
Wie gaat dan ook naar een bibliotheek
Wie leest nou ook boeken
Mensen die hun geest willen ontwikkelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef nattermann het volgende:
Wie leest nou ook boeken
Nee?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef freddygonzales het volgende:
Woehahahhaahahhaahhaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa een boek van Hanneke Groenteman.................so sad![]()
Bovendien wie heet er nu groenteman. Stel je voor dat ze groenteman was van beroep.
Dan krijg je zo van: "dag groenteman Groenteman" Snap je?????
Wijn is voor mensen die geen sterke drank kunnen verdragen, voor vrouwen dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:48 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Mensen die hun geest willen ontwikkelen.
Met een glas rode wijn in de tuin jeweetz.
Verkeerd account?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef Plums het volgende:
Nevelen van Avalon.![]()
Maar dan wel gekocht, die hoeft niet terug naar de bieb.Geen boetes.
Nee geen boetes voor boeken neequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef Plums het volgende:
Nevelen van Avalon.![]()
Maar dan wel gekocht, die hoeft niet terug naar de bieb.Geen boetes.
Nee echt, bieb.Kopen die handel.
Boekenkast vullen.
![]()
![]()
dit is geen reactie op bovenstaande post btw.![]()
Waren jouw ouders maar nooit aan kinderen begonnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef freddygonzales het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHEINZZWEIDREI@#@^&*((&( POWNED!
Wat krijg je nou voor 9.80?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:55 schreef S.Seagal het volgende:
Ik zou haar die 9.80 in natura laten terug betalen aan je
Als het een dure vriendin is dan krijg je er niet zo veel voor idd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:58 schreef Plums het volgende:
[..]
Wat krijg je nou voor 9.80?Beetje strelen ofzo?
En dan in de kast zetten, en stof vergaren.quote:
boeken zet je in een boekenkast die muurvullend zijn. daarmee laat je zien dat je ze hebt gelezen en dus over voldoende kennis beschikt om de toevallige passant die een kop koffie bij je komt drinken te kunnen pwnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:01 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En dan in de kast zetten, en stof vergaren.
Een boek lees je maar 1 keer.
Wie gaat er nou 2 keer hetzelfde lezen
Hmm, en dan vind ik zowel wijn als whisky lekker. Hoe zit dat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef zovty het volgende:
Wijn is voor mensen die geen sterke drank kunnen verdragen, voor vrouwen dus.
Biquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm, en dan vind ik zowel wijn als whisky lekker. Hoe zit dat dan?
Precies mijn gedachtenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef nattermann het volgende:
Wie leest nou ook boeken
Zijn vriendin is niet zo duur. Dus je krijgt er meer voor dan van een gemiddelde vrouwquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:58 schreef Plums het volgende:
[..]
ik zeg: zorgen dat het nooit meer gebeurdquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef the_jestert het volgende:
ik zeg : corrigerend tikje:
[ afbeelding ]
alcoholist.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hmm, en dan vind ik zowel wijn als whisky lekker. Hoe zit dat dan?
Dan kun je net zo goed LSD gebruiken. Geestigquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:48 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Mensen die hun geest willen ontwikkelen.
Met een glas rode wijn in de tuin jeweetz.
Maar ik vind wijn en whisky lekker, maar mannen vies.quote:
Eens met Fipoquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef nattermann het volgende:
Wie leest nou ook boeken
4x pijpen en neuken..quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:58 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat is geestverruimend. Niet geest ontwikkelend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed LSD gebruiken. Geestig
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef freddygonzales het volgende:
Woehahahhaahahhaahhaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa een boek van Hanneke Groenteman.................so sad![]()
Bovendien wie heet er nu groenteman. Stel je voor dat ze groenteman was van beroep.
Dan krijg je zo van: "dag groenteman Groenteman" Snap je????? Twee keer groenteman HAHAHAHAHAHAHAHEINZZWEIDREI@#@^&*((&( POWNED!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |