EN voor Nick en Simonquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef honda1990 het volgende:
Je bent voor Jan Smit, onterechte klacht
Wat een graftopicquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:30 schreef Stefan het volgende:
Ik ben namelijk ontzettend grote fan van DJ talent. Ik wil m als ringtone en ga zijn cd kopen. Wil naar Engeland naar een concert. Maar mijjn vriendin haat hem. Is dat een reden om het uit te maken?
quote:
dat heeft niets met muziek te maken.. muziek maken doe je met je hart.. niet..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:30 schreef Stefan het volgende:
Ik ben namelijk ontzettend grote fan van DJ talent. Ik wil m als ringtone en ga zijn cd kopen. Wil naar Engeland naar een concert. Maar mijjn vriendin haat hem. Is dat een reden om het uit te maken?
Maak je zin dan ook af.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef Laurensius het volgende:
[..]
dat heeft niets met muziek te maken.. muziek maken doe je met je hart.. niet..
naja laat ook maar..
Misschien heeft ze geen hersens? Die mensen bestaaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik begrijp sowieso al niet echt hoe jij aan een vriendin komt.
Hoeft niet het kan natuurlijk zo een kamperwijf zijn dat opgegroeid is met jantje smith, andré wolter kroes e.d.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
TS is fan van Jan Smit en heeft een vriendin?![]()
Dat moet een HOAX zijn.
Wie? Ik of TS?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik begrijp sowieso al niet echt hoe jij aan een vriendin komt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef jagga het volgende:
Maar waarschijnlijk is zij wel zonder kleerscheuren ter wereld gekomen, waar TS waarschijnlijk van de bevallings-tafel af is gedonderd op zijn hoofd, getuige zijn muziek-smaak
Als je iets niet kunt zeggen is het dat die jongen het niet met z'n hart doetquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef Laurensius het volgende:
[..]
dat heeft niets met muziek te maken.. muziek maken doe je met je hart.. niet..
naja laat ook maar..
Mijn vriendin is fan van K3quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef jagga het volgende:
[..]
Hoeft niet het kan natuurlijk zo een kamperwijf zijn dat opgegroeid is met jantje smith, andré wolter kroes e.d.
Ze is 7?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn vriendin is fan van K3En ze was TV
Ik denk t jahquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |