Nee het is geen bento geworden. We hebben besloten vandaag bij wat mensen te gaan bbq-en / gourmetten dus daar mee geholpen voor voorbereidingenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:42 schreef Amthezia het volgende:
Ja inderdaad, het is echt heerlijk weer! Anders neem je een mini-bento mee? Met alleen wat fruit?
waar heb je die bakjes vandaan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef Yinny het volgende:
Oke, genoeg meegelezen, nu ook maar eens wat posten!
Ik heb maar korte schooldagen, maar soms moet ik wel eens werken van 13.00 tot 20.00 uur. Dus dan gaat er een uitgebreide lunch/diner mee. Nog geen creabea, voorlopig nog gewoon eten erin doen! Maar over een maand naar Engeland, dan eventjes bentospulletjes shoppen in Londen!
Dit was voor een hele dag:
[ afbeelding ]
Bami met veel groente in gember/sesamsaus, tomaatjes (met daaronder nog meer bami), sojaboontjes, babybel en 2 chocolaatjes!
En deze als snack/lunch op school:
[ afbeelding ]
Goldkiwi/mango, tomaatjes, worteltjes, radijsjes en blokjes belegen kaas en brie. Los nog een pakje crackertjes. Ik was zelf errug blij van al die kleurtjes!
Dat bovenste bakje heb ik ook (1,99 bij Kruidvat). Ik doe niet echt mooie bento's, maar wel veel groente/fruit/hapjes. Alleen al op het mooie bakje krijg ik allerlei jaloerse reacties!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef Yinny het volgende:
Oke, genoeg meegelezen, nu ook maar eens wat posten!
Ik heb maar korte schooldagen, maar soms moet ik wel eens werken van 13.00 tot 20.00 uur. Dus dan gaat er een uitgebreide lunch/diner mee. Nog geen creabea, voorlopig nog gewoon eten erin doen! Maar over een maand naar Engeland, dan eventjes bentospulletjes shoppen in Londen!
Dit was voor een hele dag:
[ afbeelding ]
Bami met veel groente in gember/sesamsaus, tomaatjes (met daaronder nog meer bami), sojaboontjes, babybel en 2 chocolaatjes!
En deze als snack/lunch op school:
[ afbeelding ]
Goldkiwi/mango, tomaatjes, worteltjes, radijsjes en blokjes belegen kaas en brie. Los nog een pakje crackertjes. Ik was zelf errug blij van al die kleurtjes!
Oh het blauwe urara doosje was mijn eerste doosje/set wat ik kocht en is nog steeds een van mijn favorieten! En ik heb de gele ooit cadeau gegeven aan een vriendin van mij. Maar zoals je zegt, e-bay is gevaarlijk en zeer lokkendquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:13 schreef liessa het volgende:
Ondertussen op ebay veeeel te actief, heb superleuke stitch spullen gevonden. Ook Nijntje, maar die zijn wel erg duur. en de oranje "happy balloon" set, waarvan ik een klein bakje al heb, en de complete blauwe urara (waar ook mijn rode op de foto van is)... Je wordt zo hebberig van al die leuke bento-spullen op ebay!
Ik heb straks waarschijnlijk een paar dingen over/dubbel, die zet ik dan wel hier neer voor de geinteresseerden (hoewel, mijn beste vriendin had al meteen geroepen dat ze mijn dubbele egg-molds wel wildeBento is allergisch!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |