zal de marienhage zijn denk ik. staat jezus waaghals op die kerk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Inu het volgende:
BB, heb ook twee plaatjes van Eindhoven gevonden. Een van een kerk en een van een klooster oid dat Den Haag heet?
Vinden anderen het ook leuk als ik kijk of er iets instaat van hun plaats, anders breng ik het boek terug
En hoe open-minded zijn wij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef r8ality het volgende:
En ja dat interesseert me ja. Deels om te kijken hoe open-minded mensen zijn en deels of je er misschien zelf nog iets van kan "leren" . Daarbij levert het een hoop conversatiestof op.
Wat was je mail adres ook alweer, dan mail ik ze ffquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zal de marienhage zijn denk ik. staat jezus waaghals op die kerk?
voornaam+rd@hotmail.comquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat was je mail adres ook alweer, dan mail ik ze ff
Frequentie boeit me niet. Wel eh, gebruikte materialen, standjes, etc.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef -moppie- het volgende:
Dus jij vind het leuk om te horen wat mensen van hun sexleven maken?
Tot in detail of bijvoorbeeld alleen de frequentie?
Denk dat je dan in het verkeerde forum zitquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Frequentie boeit me niet. Wel eh, gebruikte materialen, standjes, etc..
Sommigen best wel, jij sommigen wat minderquote:
Het Keldertje heb ik geen toegang toequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Denk dat je dan in het verkeerde forum zit
Oh en daarom val je ons lastig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het Keldertje heb ik geen toegang toe.
Het Keldertje moet je zelf ook fatsoenlijke inbreng hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh en daarom val je ons lastig.![]()
Vraag gewoon lekker toegang tot het keldertje aan...
Ah, ok... weet ik veel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het Keldertje moet je zelf ook fatsoenlijke inbreng hebben.
Het valt op zich nog wel mee, met de hoeveelheid buitenlandse postsquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef bleiblei het volgende:
Topics met dit soort TT trekken denk ik sowieso veel volk aan waarvan ik denk "ga ergens anders op fappen".
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:
Nou sorry hoor, stelletje watjes (uitgezonderd BB). Ik zal mijn mond maar weer houden. Moet er trouwens weer eens niet over babies/werk gepraat worden?.
Ik eet een banaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Werk niet
Ik ben bezig met het invoeren van een boekje over Stigtelyke liederen, en jij?
fap fapquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef ArTiC het volgende:
r8, auto onderdelen zijn idd interessanter dan wat jij of wie anders dan ikzelf dan ook in bed uitspookt.
he bleiblei, moest de woeman die printer nog hebben?quote:
Ga gewoon op zoek naar een fuckbuddy ofzo...iig iemand die jou nog veel standjes kan leren en het fijn vind om heel veel soorten speeltjes te gebruiken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:
Nou sorry hoor, stelletje watjes (uitgezonderd BB). Ik zal mijn mond maar weer houden. Moet er trouwens weer eens niet over babies/werk gepraat worden?.
sportstoelen horen van Recaro te zijn en gordels van Takataquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Gelukkig kunnen babies niet lezen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sportstoelen horen van Recaro te zijn en gordels van Takata
Maar het was ook gewoon waar...quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar het was ook gewoon waar...Nu ben ik overigens klaar met eten en ga ik weer werken.
Was dat maar. Nee, al die wijven willen weer emoties en gevoelens erbij hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ga gewoon op zoek naar een fuckbuddy ofzo...iig iemand die jou nog veel standjes kan leren en het fijn vind om heel veel soorten speeltjes te gebruiken.
Leef jezelf uit ipv bij anderen te vissen hoe het is om een sexleven te hebben![]()
Voor de rest ben ik heel open-minded
Mooi, betaal jij ff het verschil bij? En zolang de gordels solide aanvoelen maakt het echt geen kont uit welk merk het is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sportstoelen horen van Recaro te zijn en gordels van Takata
Dan moet je toch echt beter zoeken want ze bestaan echt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Was dat maar. Nee, al die wijven willen weer emoties en gevoelens erbij hebben.
tot je met gordels en al door je voorruit vliegtquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mooi, betaal jij ff het verschil bij? En zolang de gordels solide aanvoelen maakt het echt geen kont uit welk merk het is.
en het zijn er meer dan je denkt...en van sommige verwacht je het nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt beter zoeken want ze bestaan echt.
True. Maar dan willen ze met Giovanni van de sportschool, en niet met mij neukenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt beter zoeken want ze bestaan echt.
Ja, ik ga ze idd niet bij Autostyle bestellen inderdaad. Maar Sparco/Schroth/Sabelt zijn wel A-merken hequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tot je met gordels en al door je voorruit vliegt
Als jij het zo goed weet leg het Reaal dan eens uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en het zijn er meer dan je denkt...en van sommige verwacht je het niet
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als jij het zo goed weet leg het Reaal dan eens uit.
Maar niet iedereen kan met Giovanni van de sportschool, dus zijn er genoeg meiden overquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
True. Maar dan willen ze met Giovanni van de sportschool, en niet met mij neuken.
Zit jij midden in de bieb ja?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Inu het volgende:
Kom ik terug bij mn plek, zit er gewoon een bezoeker op mn stoel
probeer ik er morgen aan te denken!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat de woeman de printer nog wel wil hebben Fuf!
Zoon fuckbuddy is toch nixquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan met Giovanni van de sportschool, dus zijn er genoeg meiden over
Tja, bovenal zat hij natuurlijk in z'n schilletje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef r8ality het volgende:
Ok vertel, waar heeft die banaan ingezeten.
Ja, is ook echt irritantquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zit jij midden in de bieb ja?.
Ik dacht dat je wel een kantoortje zou hebben.
Qua werk ben ik beetje aan het vervelen en werk aan het afschuiven.
En dan kap je ermee toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoon fuckbuddy is toch nix.
Komt altijd wel een keer gevoel bij kijken.
Sja... denk dat de meeste dat wel weten als je echt een fuckbuddy hebt..quote:
Nee, op dat moment moet je er gewoon een punt achter zetten. Doet hooguit een weekje pijn...quote:
eenschquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef bleiblei het volgende:
Sowieso werkt het niet voor mij. Ik moet toch wel bepaalde gevoelens mee hebben wil ik er uberhaupt mee zoenen. Laat staan in bed duiken.
pics!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
- de hand van Levi
En vervolgens uit z'n schilletje:
- in de mond van Levi
Genoeg detail?
FUFRquote:
Zoenen vind ik ook veel intiemer dan al het anderequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef bleiblei het volgende:
Sowieso werkt het niet voor mij. Ik moet toch wel bepaalde gevoelens mee hebben wil ik er uberhaupt mee zoenen. Laat staan in bed duiken.
Maar seks zonder zoenen lijkt me nou ook echt 3x niksquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zoenen vind ik ook veel intiemer dan al het andere
Dan zoent ie maar op andere plaatsen ipv op/in mn mond.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar seks zonder zoenen lijkt me nou ook echt 3x niks
dûhquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:11 schreef Inu het volgende:
Dj van KinkFM kraakt gewoon vet hard Kane af
![]()
batsen?quote:
Ja iddquote:
ik zou mijn geld terug vragen als Kane zou komen en ik had kaarten voor PPquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja idd
Maar het was grappig, want hij had het over de vervanging van Depeche Mode op Pinkpop en dat iedereen rustig kon ademhalen, want het gerucht dat Kane zou komen was gelukkig al uit de wereld geholpen
je had ook gewoon kunnen douchen vanmorgen natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef r8ality het volgende:
Een heel brood + vleeswaren bijhebben @ work.
Nadeel: heel het hok stinkt naar salami.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Dat zei hij dus ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou mijn geld terug vragen als Kane zou komen en ik had kaarten voor PP
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
Ik stoor me trouwens aan de TT.
Ik wil helemaal niet ontboezemen. Ik ben juist trots op mijn boezem.Ook op de rest van je overtollig vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
Dan nog had heel het hok naar salami gestonken mauwerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had ook gewoon kunnen douchen vanmorgen natuurlijk
Incorrecte vraagstelling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ook op de rest van je overtollig vet.
Dan had je je "salami" ook moeten wassen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan nog had heel het hok naar salami gestonken mauwerd.
Foto?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Incorrecte vraagstelling.![]()
Ik ben niet trots op mijn overtollige vet.
Ik ben wel trots op mijn boezem.
boezem =! overtollig vet.
Overigens blijft mijn boezem altijd wonderwel in stand als ik afval.
Ik moet altijd lachen hoe jij zulk soort opmerkingen compleet kan negeren en een wetenschappelijk antwoord gaat gevenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Incorrecte vraagstelling.![]()
Ik ben niet trots op mijn overtollige vet.
Ik ben wel trots op mijn boezem.
boezem =! overtollig vet.
Overigens blijft mijn boezem altijd wonderwel in stand als ik afval.
Onrelevante replyquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan had je je "salami" ook moeten wassen!
Ik ben gewoon goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen hoe jij zulk soort opmerkingen compleet kan negeren en een wetenschappelijk antwoord gaat geven.
Heeft ze vast geleerd van V.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen hoe jij zulk soort opmerkingen compleet kan negeren en een wetenschappelijk antwoord gaat geven.
hartinfarctjequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef febster het volgende:
Goedemorgen jongelui
Ik heb het gewoon voor elkaar gekregen om mijn niet bestaande borstspier te verrekken in mijn slaap. Ik heb toch pijn in mijn rechterborst
Juup, juup. Ik had toch minstens wel verwacht dat je de quote zou fucken. Dat valt me van je tegen.quote:
Of hij van mij?quote:
We shall never knowquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of hij van mij?Kip en het ei.
![]()
Dat rijmt.
Welke eikel gaat ook in die buurt naar een kroeg?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:34 schreef r8ality het volgende:
Moehahaha. http://www.geenstijl.nl/m(...)lmond_voor_al_u.html
je zit gewoon te poepenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
eenzame lunch, alle vaste krachten zijn aan het vergaderen in Best
ongedierte! snel! trap het dood!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan zoent ie maar op andere plaatsen ipv op/in mn mond.
ja hoor, ik pik het snel opquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef -moppie- het volgende:
Maar bevalt het tot nu toe wel SQ?
Fijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gezond bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef ArTiC het volgende:
ohja eten...gisteravond niet gedaan en vanmorgen ook niet
je hebt echt geen trek als je huis naar riool ruiktquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Colt heeft vanavond het eerste gesprek met zijn werkcoach... ben benieuwd!
Nu is ie trouwens de lambisering in de wc aan t maken
*bookmarkt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Lekker lekker, met een bietje peper en zoutquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb een nieuwe verslaving dankzij de kantine: ossenworst
nee joh, zitten al specerijen genoeg inquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lekker lekker, met een bietje peper en zout
ontbijt moet nu plaats maken voor de lunchquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt wel een hele snelle spijsvertering
De osseworst die ik ken heeft dat wel nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, zitten al specerijen genoeg in
dan zal ik wel andere eten hierquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De osseworst die ik ken heeft dat wel nodig.
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb een nieuwe verslaving dankzij de kantine: ossenworst
Nee, er moet nog heel veel versgemalen peper op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, zitten al specerijen genoeg in
Nog 5 weken en ik heb ook vakantiequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:29 schreef Levitation het volgende:
Nog 8 weken en dan heb ik ook vakantie.
HP "help"deskquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef r8ality het volgende:
Kostte wat overredingskracht, maar we krijgen een nieuw moederbord. Zat ook weer een lekker werkmoe kereltje achter de Helpdesk van HP.
Koop toch eens een echte telefoon.quote:
quote:
Deze was wel grappig. Begon uit het niets over dattie een nieuwe auto ging kopen en was helemaal blij nadat ik hem vertelde dat het maandag Pinksteren wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
HP "help"deskdat zijn echt eikels.
picsquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef Inu het volgende:
Nu vind ik het even niet erg dat ik tussen de bezoekers zit, er is namelijk een hele
Oh nou wel he! Moet je eens pics van jou vragenquote:
pics van mij zien er nooit uit, kan alleen maar gekke bekken trekkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh nou wel he! Moet je eens pics van jou vragen.
proberenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat onopvallend kan doen
Dat is heul niet de redenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pics van mij zien er nooit uit, kan alleen maar gekke bekken trekken
Dat had ik echt graag gewild maar jaquote:
Dit is dus in de belangrijkste week van het jaar hequote:Netwerkproblemen
28-5-2009 door ICT
Gebruikers van het Fontys-netwerk kunnen extreme traagheid ervaren tijdens het inloggen en openen/opslaan van bestanden. Daarnaast kan er traagheid ervaren worden bij het opstarten van (paarse) applicaties.
Gisteren (27-05) is de gehele dag hard gewerkt om de problemen aan de core switch te verhelpen. Desalniettemin blijven zich problemen voordoen aan de file servers, waardoor een deel van de gebruikers extreme traagheid ervaart. Dit doet zich voornamelijk voor bij het inloggen en bij het benaderen van de home- en groupsdirectory (N:- en M:-schijf).
ICT Services doet zijn uiterste best om de problemen te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Onzeker/privacy/denkt dat meteen 20.000 man je foto gaat opslaan.quote:
Ben blij dat ik van die ^&^%*%^-school af benquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef febster het volgende:
[..]
Dit is dus in de belangrijkste week van het jaar he. We moeten deze week onze portofolio online in elkaar zetten en open zetten voor controle en dat terwijl het inloggen op school alleen al een half uur (!!) duurt
.
Ik vind het gewoon niet zo nodig. Ik bedoel, je hebt me live gezien dus waarom zou ik nog foto's plaatsen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Onzeker/privacy/denkt dat meteen 20.000 man je foto gaat opslaan.
FHJ is opzich prima, alleen het hele IT gebeuren is een beetje rukquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van die ^&^%*%^-school af ben.
Gefeliciteerd, hoe krijg je dat voor elkaarquote:
Mailtje gestuurd naar Kink Fmquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef febster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik hoorde laatst hoeveel aanmeldingen ze hadden voor Electrotechniek @ Fontys.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van die ^&^%*%^-school af ben.
Drie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst hoeveel aanmeldingen ze hadden voor Electrotechniek @ Fontys.
Doe eens een gok.
MP3's mag ik hopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef febster het volgende:
Nog 1700 nummers naar de iPhone kopieren.
Sorry, muzikaal passen we niet bij elkaarquote:
Op Dour komt juist ongeveer alles...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sorry, muzikaal passen we niet bij elkaar.
- Zoenenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Op Dour komt juist ongeveer alles...
En hoe passen we wel bij elkaar dan?
Fapvoer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo nodig. Ik bedoel, je hebt me live gezien dus waarom zou ik nog foto's plaatsen.
Dat zeg ik toch ook niet? Maar volgens vinden we dat allebei leuk (vooral veel doenquote:
Duhquote:
Ben niet helder, dus helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Juup, juup. Ik had toch minstens wel verwacht dat je de quote zou fucken. Dat valt me van je tegen.
Hele dikke line upquote:
Hoop alleen dat ik ook camping kaartjes krijg, want die moet je eigenlijk apart kopen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:15 schreef febster het volgende:
[..]
Hele dikke line up. Ze hebben wel echt de gehele elektro scene aan zich weten te binden zeg, echt iedereen uit dat wereldje is daar
.
Maar ook met elkaar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Maar volgens vinden we dat allebei leuk (vooral veel doen).
Daar is maar 1 manier om achter te komenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar is maar 1 manier om achter te komen.
Ik doe niet aan vreemdgaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar is maar 1 manier om achter te komen.
Dat was mijn reactie op Moppie geweest.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Levitation het volgende:
Levende alien aangetroffen in Pakistan
![]()
![]()
Ik wil geen concurrentie hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe eens spannend en geef r8 de dag/nacht van zijn leven
Hoi amarantaquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef amaranta het volgende:
Het is gewoon een hele kleine pakistaan volgens mij. Die zijn niet zo lang doorgaans.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie op Moppie geweest.
Whehehe. En ze verkopen alles voor geld. Zo ook neprepo'squote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef amaranta het volgende:
Het is gewoon een hele kleine pakistaan volgens mij. Die zijn niet zo lang doorgaans.
Op dequote:
nu je het zegt, waar is onze mini-spanjool eigenlijkquote:
In het ouders topic denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu je het zegt, waar is onze mini-spanjool eigenlijk
Dat is al een keer gebeurd. Niet nog esquote:
10cm is ook voor een pakistaan vrij klein.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef amaranta het volgende:
Touwtje springenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef amaranta het volgende:
Ik ben hier! En mini is er ook! Die hebben we net op het tvscherm van het DCE gezien.
Hij of zij zat met de navelstreng te spelen!
Altijd goed om met je eten te spelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef amaranta het volgende:
Ik ben hier! En mini is er ook! Die hebben we net op het tvscherm van het DCE gezien.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het niveau is de laatste tijd zelfs beneden mijn peil
Heb je een videoband meegekregen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef amaranta het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
Het niveau hier dus he.
Plus dat ik gewoon beetje ziek en kwakkelig en zielig ben enzo.
Die moet je volgens mij zelf meenemen, maar ik dacht daar pas om 13.25 aan en ik had om 13.45 de afspraak dus dat is niet meer gelukt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je een videoband meegekregen?Of hebben ze ondertussen "al" DVDtjes.
Een blonde. Jaartje of 35. Heb dr naam niet meer onthouden. Bobline kapsel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Levitation het volgende:
Wie heeft de echo gemaakt, weet je toevallig een naam?
Heb je er ook een nodig?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Levitation het volgende:
Wie heeft de echo gemaakt, weet je toevallig een naam?
Ik wacht op bericht van de microbioloog/apotheek, waarschijnlijk is er een middeltje dat ik wél tijdens de zwangerschap kan gebruiken.quote:
-moppie-?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een blonde. Jaartje of 35. Heb dr naam niet meer onthouden. Bobline kapsel.
Zou zo 123 niet weten wie dat is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een blonde. Jaartje of 35. Heb dr naam niet meer onthouden. Bobline kapsel.
Ik lachte jou niet uit hoor, dat was een reactie op het eerste dat jij schreef.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wacht op bericht van de microbioloog/apotheek, waarschijnlijk is er een middeltje dat ik wél tijdens de zwangerschap kan gebruiken.
Die heeft toch geen bobline kapsel! En is volgens mij geen 35 en werkt daar niet. Dus ik denk zomaar dat het niet moppie was.quote:
dan zal ik wel andere eten hierquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De osseworst die ik ken heeft dat wel nodig.
leuk! zet online die nog-kleinere-spanjoolquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef amaranta het volgende:
Is geen 35 neequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die heeft toch geen bobline kapsel! En is volgens mij geen 35 en werkt daar niet. Dus ik denk zomaar dat het niet moppie was.
Ieeeeeeeuuuuuuuwwwwwwwwquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Levitation het volgende:
There we go again... weer een lege post.![]()
Anyway, speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
Al weer -sort of- gefixd.quote:
Het haar of het mens er onder?quote:
Dat moet een pruik zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:39 schreef Levitation het volgende:
There we go again... weer een lege post.![]()
Anyway, speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
FUFR wel, speciaal voor de amateur buitensex.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef amaranta het volgende:
Noem eens wat namen.
Ze heeft zo beetje een chagrijnige kop.
@fufr, heb jij altijd een VIDEOBAND in je auto liggen?
Dat maakt de selectie niet echt kleiner.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef amaranta het volgende:
Noem eens wat namen.
Ze heeft zo beetje een chagrijnige kop.
@fufr, heb jij altijd een VIDEOBAND in je auto liggen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef -moppie- het volgende:
En mijn werk kan ik toch nog het best omschrijven als: het plezieren van 'mijn' mannen.![]()
en dan moet ik ook nog eens mijn best doen.
Daar doelde ik ook niet op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zit dus niet met een of ander glijmiddel aan dikke buiken
als jij dat wiltquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef amaranta het volgende:
laten we het op charlotte houden oke?
Vind ik inderdaad een naam die bij de omschrijving past!quote:
Ik zei niets, ik schreef/typte.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef -moppie- het volgende:
En mijn werk kan ik toch nog het best omschrijven als: het plezieren van 'mijn' mannen.![]()
en dan moet ik ook nog eens mijn best doen.
Ik snapquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zei niets, ik schreef/typte.
Maar goed ik reageerde op deze post van jou:
[..]
Ik moet overigens nodig weer naar de kapper. Heb alleen geen tjid en ik weiger om in het weekend te gaan.quote:
Ik moet ook weer, maar het is altijd zo duurquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moet overigens nodig weer naar de kapper. Heb alleen geen tjid en ik weiger om in het weekend te gaan.
Ik wil het wel voor jouw doen hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moet overigens nodig weer naar de kapper. Heb alleen geen tjid en ik weiger om in het weekend te gaan.
Geen last van, tondeuse over mijn hoofd en klaar is ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik moet ook weer, maar het is altijd zo duur
Hoe lang heb je vakantie?quote:
WHY?quote:
- Afvalstoffenheffing?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Juup© het volgende:
Heeft er iemand ¤239,- over voor mij?
quote:
Wij hebben nog een leuke liggen, Gemeentebelastingquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
- Afvalstoffenheffing?
- Boete?
- Gadget?.
Denk dat ze schijtziek wordt van al die taalfouten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Ben je nu alweer aan t poepen?
Die betaal ik per maand. Iets van ¤79,- geloof ik verdeeld over 6 maanden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij hebben nog een leuke liggen, Gemeentebelasting
Mooiquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil een fatsoenlijke flitser voor mijn camera hebben
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vandaag mag ik dat 6 keer melden, dus ik heb er nog 3 over.
Daar schrikt de baby van hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Hier is afgelopen maandag de naheffing van E-On deraf gegaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij hebben nog een leuke liggen, Gemeentebelasting
Waren het ook mooie foto's?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar schrikt de baby van hoor
J. heeft in een rommelwinkel voor 2 euro een flits gekocht die echt perfect is, heeft ie zelfs de trouwfoto's van een vriendin mee gemaakt
Moet ook niet direct flitsen maar de flits op bv het plafond richtenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Inu het volgende:
[..]
J. heeft in een rommelwinkel voor 2 euro een flits gekocht die echt perfect is, heeft ie zelfs de trouwfoto's van een vriendin mee gemaakt
Auwquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hier is afgelopen maandag de naheffing van E-On deraf gegaan.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waren het ook mooie foto's?![]()
Want ik kan ook trouwfoto's voor vriendinnen met mijn ixusje maken. Of ze mooi worden weet ik alleen niet.
Aangezien je (in het begin) vooral binnen zult filmen is het interessant wat extra aandacht te besteden aan de lichtgevoeligheid van de camera. Mijn ervaring is dat de verschillen enorm zijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Ik ga hem iig halen voordat de baby geboren wordt. Ben mezelf aan het oriënteren mbt een digitale videocamera, want ik wil natuurlijk niets missen
E-On, dat zijn hier mijn bijna-buren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hier is afgelopen maandag de naheffing van E-On deraf gegaan.
M.A.R. ik denk dat je een beetje doorslaat met deze Speedlite.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet, dat is een van de belangrijkste punten idd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Aangezien je (in het begin) vooral binnen zult filmen is het interessant wat extra aandacht te besteden aan de lichtgevoeligheid van de camera. Mijn ervaring is dat de verschillen enorm zijn!
nee, daar warm je de baby mee op...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, waren mooie foto'squote:Op donderdag 28 mei 2009 15:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waren het ook mooie foto's?![]()
Want ik kan ook trouwfoto's voor vriendinnen met mijn ixusje maken. Of ze mooi worden weet ik alleen niet.
En waarom zou ik doorslaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
M.A.R. ik denk dat je een beetje doorslaat met deze Speedlite.
Tel daarbij op dat je het ook nog eens van ONS belastinggeld doet en zo is nu ineens het hele topique tegen de aankoop van deze flitser.
in goed Eindhoves: da hoefnie zunne dure te zijn.
nie lulle, wordt gewoon een sonyquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet, dat is een van de belangrijkste punten idd.
Naja, dat belastinggeld kreeg Juup toch wel, dan mag hij er van mij best een flitser van kopen... moet Juup weten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat je het ook nog eens van ONS belastinggeld doet en zo is nu ineens het hele topique tegen de aankoop van deze flitser.
hispeed flitser, niet nodig tenzij je elke cm van de geboorte wil fotograferen.quote:
eeej, moette gij niet werken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, dat belastinggeld kreeg Juup toch wel, dan mag hij er van mij best een flitser van kopen... moet Juup weten.
Ik wil niet wachten op de flitser als ik snel foto's wil maken, dan kan ik net zo goed de Powershot A580 pakken hier, die doet er 5 a 10 seconden over om de flitser weer op te ladenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
hispeed flitser, niet nodig tenzij je elke cm van de geboorte wil fotograferen.
Er zijn al goede flitsers van 100 euro.
vergeet ook niet dat wij er ook een beetje eigenaar van worden
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef Inu het volgende:
Er vaart hier voor me in de Amstel een klomp met 3 mannen erin... * Inu krijgt een Alfred J. Kwak visioen
Wij hebben een Sony die we hebben uitgezocht op lichtgevoeligheid. En elke keer ben ik weer verbaasd over hoe goed dat ding is. Laatst weer geprobeerd beelden van 2 camera's van 1 feestje samen te gebruiken in 1 montage. Maar de andere camera (van een kennis) was zo ontzettend veel slechter, dat het gewoon niet te combineren was.quote:
vraag eind kwartaal nog eens als ik weer BTW ga afdragenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil niet wachten op de flitser als ik snel foto's wil maken, dan kan ik net zo goed de Powershot A580 pakken hier, die doet er 5 a 10 seconden over om de flitser weer op te laden
En niet zeiken over geld, ik wil best ruilen met jou als jij mijn ellende wil hebben
Ringflitser naar gekeken idd, meer ook niet. Statief komt later. Ik heb een verlanglijstje samengesteldquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef FUFR het volgende:
ook naar een ringflitser gekeken, Juup? heb je je statief al?
Dat is iets tussen mij en mijn werkgever.quote:
Joh, hij doet maar, hij krijgt er niet minder salaris doorquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
welke merkje was dat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij hebben een Sony die we hebben uitgezocht op lichtgevoeligheid. En elke keer ben ik weer verbaasd over hoe goed dat ding is. Laatst weer geprobeerd beelden van 2 camera's van 1 feestje samen te gebruiken in 1 montage. Maar de andere camera (van een kennis) was zo ontzettend veel slechter, dat het gewoon niet te combineren was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |