jah klopt, was net begonnen, ging telefoonquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
haha, het is altijd vervelend om eraan te beginnen maar ben je eenmaal bezig dan gaat het vanzelf. Ben je dan klaar voel je jezelf weer een gelukkig en tevreden man
Tof! Moet je vanavond niet stappen?quote:
Ik ben behoorlijk moe van de weekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof! Moet je vanavond niet stappen?
Ik ben een beetje moe, maar heb wel zin om iets leuks te doen. Wilde eigenlijk rondje gaan fietsen, maar er staat best veel wind..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk moe van de week
Maar ik heb ook nog geen aanbiedingen gehad, moet ik zeggen
Jij?
Ahjoh, daar kan je wel tegenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe, maar heb wel zin om iets leuks te doen. Wilde eigenlijk rondje gaan fietsen, maar er staat best veel wind..
Nee, denk het niet. Heb geen idee waar iedereen isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ahjoh, daar kan je wel tegen\
Je gaat niet stappen dus?
Ik ken je probleemquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Heb geen idee waar iedereen is
Haha, ik snap het.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ken je probleem
Maar hele week al gewerkt en stage gelopen, dus tis me wel best
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wist niet dat je er nog was![]()
Môgge Pierre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |