Nee.. nog niet.. Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:39 schreef Tegan het volgende:
@theKiD: Ben je al in het N95-topic geweest?.
Haha, dat heb ik heel vaak. Op mijn werk draagt iedereen naamplaatjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef theKiD het volgende:
Ben vanmiddag op het station iemand tegengekomen, en ik weet dat ik er nog niet lang geleden mee heb staan praten, 99,9% zeker op me werk, maar: 1, ik weet niet meer op welk werk
2, Ik weet echt niet meer wie het is 3,
Vriendin van me ging ook nog wss maar die heeft ook tentamen morgen.. maar er is zo'n feest en zij kent daar iedereen en ik niemand en toen had ik zoiets van nah..quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef aardappel het volgende:
pfff... ik moet eik leren... maar heb echt zin om op stap te gaan
morgen 12.15 tentamen... dus beheers me maar =)
Joe rock, potato! Ah automatic_ is wel in de stad, heb ik d'r misgelopenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:51 schreef aardappel het volgende:
ben bij week 8 van de 11
maar heb de belangrijkste wel gehad.. ff doorleren tot een uur of 2 en morgen er vroeg uit en dan lukt het wel
ik maak er 3 uur vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:51 schreef aardappel het volgende:
ben bij week 8 van de 11
maar heb de belangrijkste wel gehad.. ff doorleren tot een uur of 2 en morgen er vroeg uit en dan lukt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |