Ex 2 is wel normaal maar zijn familie nooit ontmoet, zover zijn we niet gekomen dus kan er niets over zeggen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En de ex (en familie) die daarna kwam dan?
Mijn ex die daarna kwam was echt een TOP wijf![]()
Familie ook vaag, die pa was een motorrijder met een custommade harley, en die moeder was een hippie
Echt vage mensen, maar wel een van de aardigste mensen ooit
Geeft niet. Er zijn veel mensen die niet weten dat dat een kloon van me is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was geen topic van Krea, maar van Xebro
Yupquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Moet je serieus je verwijderde berichten ook verwijderen?
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]Maar daarom kun je nog wel fatsoenlijk schrijven.
J. is/was mijn beste vriendje, die nu een vriendin heeft die het heel leuk vindt over mij te ouwehoeren. Daar gaan we over praten, het is namelijk een heul lang verhaal..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
wat voor gesprek heb jij noukie? en wie is J?
Omdat ik niet zomaar een vriendschap van 8 jaar "zomaar" voorbij laat gaan door een of andere snol.quote:
Dit soort situatie komen alleen voor bij vrouwen volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
J. is/was mijn beste vriendje, die nu een vriendin heeft die het heel leuk vindt over mij te ouwehoeren. Daar gaan we over praten, het is namelijk een heul lang verhaal..
[..]
Omdat ik niet zomaar een vriendschap van 8 jaar "zomaar" voorbij laat gaan door een of andere snol.
J. is een man, voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:57 schreef kweli het volgende:
Dit soort situatie komen alleen voor bij vrouwen volgens mij.
Ik zie het. Jammer voor je. Ripley is een leuke dame.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:52 schreef kweli het volgende:
Dan wordt het niet veel ben ik bangBen niet van de taal. Wiskunde/Natuurkunde/cijfers
Snap ik , ik bedoel een man zou nooit ruzie krijgen met een vriend van hem wegens zijn nieuwe vrouw.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef Kluts het volgende:
Vanavond maar eens een megageile bikini kopen.
Maar kent die vriendin van hem jou ook danquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
J. is/was mijn beste vriendje, die nu een vriendin heeft die het heel leuk vindt over mij te ouwehoeren. Daar gaan we over praten, het is namelijk een heul lang verhaal..
Ik ga denk ik maar eens naar zo'n meet, dan vind ze mij zo leuk dat mijn Nederlands geen probleem meer is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zie het. Jammer voor je. Ripley is een leuke dame.
Laat maar, niemand volgt mijn verhaal meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:00 schreef mrbox het volgende:
Maar kent die vriendin van hem jou ook dan
Wicked Weasel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef Kluts het volgende:
Vanavond maar eens een megageile bikini kopen.
Nou daar zou ik nog niet zo zeker van zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:59 schreef kweli het volgende:
Snap ik , ik bedoel een man zou nooit ruzie krijgen met een vriend van hem wegens zijn nieuwe vrouw.
Ze "kent" me niet echt, maar heb haar vaak genoeg gezien om te weten dat ik een godsgruwelijke hekel aan haar heb.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:00 schreef mrbox het volgende:
Maar kent die vriendin van hem jou ook dan
Het gaat niet om te buitenkantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |