Dat heb ik idd ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
leeftijd boeit niet, tenminste lijkt mij. Ik was 15 en deed het met een jongen die ik ook niet geweldig vond. Spijt .. nee.. was blij dat ik er vanaf was
Ook dat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, meer omdat je schoonmoeder dan op de raarste momenten naast je bed staat. Om te vragen of jullie mee gaan wandelen of zo
Waarom?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja is ook zo... Ik ga alleen nu meer over de opleiding zelf twijfelen en of ik het nog wel wil
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
Sowieso ben ik niet zo van schoonfamiliaire toestanden eigenlijk.
Ik was ook 17. Het was niet spectaculair maar ik wilde gewoon eindelijk eens geneukt hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:33 schreef kweli het volgende:
Ik deed het pas op mijn 17e voor het eerst, was er op mijn 12 al aan toe
Omdat ik niet weet wat ik we mee wil... En ik wil ook niet gaan werken, dus blijf ik nog wel studeren hoor, haha.quote:
Dat dacht ik...quote:
Ik weet alleen niet meer van wie die nu wasquote:
Ach, ik heb dinsdag ook 1.5 uur in de file gestaan. en waarvoor?quote:
De kans dat dit gesprek uitloopt op een compleet fiasco is groterquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef djayzz het volgende:
Ach, ik heb dinsdag ook 1.5 uur in de file gestaan. en waarvoor?
Boeiend, dan issie nu van jou.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet meer van wie die nu was
Niks liefs aan, gewoon serieusquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor mij de laatste dagen
Is dat met J.?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De kans dat dit gesprek uitloopt op een compleet fiasco is groter
Ik 16. Kende hem 3 weken. Het was een drama,maar wel leuk en lief. Ook geen spijt van gehad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef Ripley het volgende:
Ik was 19 de eerste keerEn het was hartstikke leuk, nooit spijt van gehad
Ik was ook 19 en daar heb ik op FOK! al eens over verteld. In een topic van Krea zelfs. Dacht ik tenminste.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef Ripley het volgende:
Ik was 19 de eerste keerEn het was hartstikke leuk, nooit spijt van gehad
Het waren vast hippies.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
Hmm over dat jonge meisje waar ik het net over haddat was echt zo'n vaag wijf...
We sliepen daar altijd met z'n 2en in de woonkamer op zo'n groot opblaasbaar 'earo-bed'ik wist megod niet waarom, maar in dat half jaar ben ik nooit op haar kamer geweest
ik weet nog steeds niet waarom
!
Toen sliep ik een keer zaterdag op zondag daar, en ik werd wakker omdat ik iets me leuter voelde...
Ik keek, en zag dat zij me aan het rukken was...
Ik keek toen de woonkamer in want het was al licht.
Keek ik op die bank, zaten die vader moeder én broertje op die bank !!!!
Het was wel onder de deken, maar ze leken het heel normaal te vinden
Snap er nog steeds niet hoe dat nou zit
Doe nog eens hier dan, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik was ook 19 en daar heb ik op FOK! al eens over verteld. In een topic van Krea zelfs. Dacht ik tenminste.
Met J. inderdaad..quote:
Ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
Hmm over dat jonge meisje waar ik het net over haddat was echt zo'n vaag wijf...
We sliepen daar altijd met z'n 2en in de woonkamer op zo'n groot opblaasbaar 'earo-bed'ik wist megod niet waarom, maar in dat half jaar ben ik nooit op haar kamer geweest
ik weet nog steeds niet waarom
!
Toen sliep ik een keer zaterdag op zondag daar, en ik werd wakker omdat ik iets me leuter voelde...
Ik keek, en zag dat zij me aan het rukken was...
Ik keek toen de woonkamer in want het was al licht.
Keek ik op die bank, zaten die vader moeder én broertje op die bank !!!!
Het was wel onder de deken, maar ze leken het heel normaal te vinden
Snap er nog steeds niet hoe dat nou zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |