Ja ik ook .quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het liedje van Ovide en zijn vrienden in mijn hoofd
Ik voelde me vanmorgen alsof ik een kokosnoot op mijn knar had gehadquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
Er is een verschil tussen malloot en geestelijk achtergesteld. Maar ik kan me voorstellen dat dat lastig vaststellen is bij jezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik voelde me vanmorgen alsof ik een kokosnoot op mijn knar had gehadmaar ik ben dan ook een malloot
Bevalt goed, ben inmiddels 6 blijven zitten en zit nu met mijn 21e in het examenjaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Kreator het volgende:
Kudfokker.... Hoe bevalt je het VMBO eigenlijk?
quote:
En dat van een vrouw die op jongetjes valt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
Bovendien gaat het helemaal niet om de seks, je bent gewoon sneu als je meer dan drie dates met een kind kan hebben en dan nog niet genezen bentWaar wil je het over hebben? Over haar hyves, over Zac Ephron en over hoe vervelend haar wiskunde lerares is?
when you get down here, you'll flow to!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah we hebben weer een schaapjequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen malloot en geestelijk achtergesteld. Maar ik kan me voorstellen dat dat lastig vaststellen is bij jezelf.
Uhuh, maar daar doe ik wel echt mijn best voor hoor!quote:
Geestelijk achtergesteld kan niet meer. Het is verstandelijk achtergesteld. Of verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen malloot en geestelijk achtergesteld. Maar ik kan me voorstellen dat dat lastig vaststellen is bij jezelf.
Sorry, je zal eerst een aannemer moeten regelen vanwege die plaatquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
when you get down here, you'll flow to!ehm, nee bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan liever een 14-jarige....
Ownee, dat mocht niet.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Hmm niksquote:
25 is wat anders dan 14, Uquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En dat van een vrouw die op jongetjes valt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh, maar daar doe ik wel echt mijn best voor hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |