Jij bent echt zo snel van slag als er een nieuwe verschijnt in de SC, je zou haast denken dat je een echte nicht zou zijn. Onder invloed van teveel caffeíne. Met PMS.quote:
Blablablablaquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Jij bent echt zo snel van slag als er een nieuwe verschijnt in de SC, je zou haast denken dat je een echte nicht zou zijn. Onder invloed van teveel caffeíne. Met PMS.
Billenhoofd, aangenaam.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
EN WIE BEN JIJ? Oh wacht, ik herken jou
bibelot? wasda?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:32 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat ga je met me doen?
Neersteken met je bibelot pasje?
Vette pic in je sig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:34 schreef Penisbaard het volgende:
Let niet op mij, ik post hier alleen zonder mij voor te stellen om de dag van jitzzzze te verpesten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:34 schreef Penisbaard het volgende:
Let niet op mij, ik post hier alleen zonder mij voor te stellen om de dag van jitzzzze te verpesten.
Maak een kloon, kom hier lurken wachtend op een post van Jitz om vervolgens (als newbiekloon) zijn BMW af te zeiken, of over matrozenpakjes en stukken zeep in de douche beginnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:34 schreef Penisbaard het volgende:
Het valt altijd te proberenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof iemand van Fok! ook maar mijn dag kan verpesten.
Als je in de spiegel kijkt jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
EN WIE BEN JIJ? Oh wacht, ik herken jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |