Ja daar is het volgens mij altijd zonnig...quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:03 schreef TheClown1 het volgende:
weet niet waar jij woont maar hier in het noorden is het lekker zonnig
Tuurlijk heb ik dat gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Meid, meid, meid toch. Waarom heb je 'm niet vol op z'n smoel geslagen, i.p.v. er een laf topicje over geopend?
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Meid, meid, meid toch. Waarom heb je 'm niet vol op z'n smoel geslagen, i.p.v. er een laf topicje over geopend?
Ik zag hem 2 weken geleden (denk ik) ook met dat ding.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:14 schreef sinadO het volgende:
Misschien had deze persoon last van hoofdpijn, migraine of overgevoeligheid voor licht? Heb je het hem gevraagd?
Oh. Nee. Dan kan het niet inderdaad. Sluit migraine maar uit, dat is niks van chronische aard hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zag hem 2 weken geleden (denk ik) ook met dat ding.
Alleen hij zei "man"quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dit zal je verbazen, maar jongeren van 16 of 17 jaar oud kunnen ook blind zijn...
Jij bent progressie gewend op FOK?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef Beauregard het volgende:
Dj_Day-V is zo ontzettend simpel. Heerlijk.
Ook schitterend dat er totaal geen progressie in lijkt te zitten.
Ochjeej de grote anonieme held vanuit zijn kelder spreektquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef Beauregard het volgende:
Dj_Day-V is zo ontzettend simpel. Heerlijk.
Ook schitterend dat er totaal geen progressie in lijkt te zitten.
Anoniem?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ochjeej de grote anonieme held vanuit zijn kelder spreekt
yepquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef AlphaOmega het volgende:
Waarom je druk maken over iemand met een zonnebril op. Het kan een statement zijn, dus? Maar het kan ook zijn dat die persoon blind is, een zware oogontsteking heeft, overgevoelig is voor licht, en nog vele andere redenen. Maar laten we er toch maar weer een zeiktopic over aanmaken op Fok! Wat moet je anders op een dag als vandaag, of niet, TS?
Eensch.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef AlphaOmega het volgende:
Waarom je druk maken over iemand met een zonnebril op. Het kan een statement zijn, dus? Maar het kan ook zijn dat die persoon blind is, een zware oogontsteking heeft, overgevoelig is voor licht, en nog vele andere redenen. Maar laten we er toch maar weer een zeiktopic over aanmaken op Fok! Wat moet je anders op een dag als vandaag, of niet, TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |