abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91567790
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef Gehenna het volgende:
tool brengt vrijwel elke 5 jaar een nieuwe plaat uit... ...als ze die traditie voortzetten, komt er dus dit jaar een nieuw album aan :D zijn hier al wat updates over?
Zie post 24 september ze zijn schrijvende.
pi_91569681
Beste nummer van TOOl is H. vind ik, ja dan moet je toch iets...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91570266
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef vault_tec het volgende:
Beste nummer van TOOl is H. vind ik, ja dan moet je toch iets...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je nog blij zijn dat Hooker with a Penis niet je lievelingsnummer is.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:57:26 #129
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_91706580
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Dan mag je nog blij zijn dat Hooker with a Penis niet je lievelingsnummer is.
:')
Robert Moog died for our synths
pi_91707558
Ja of stinkfist
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91714110
Een tijd terug heb ik The Pot gedrumd. Duurt wel ff voordat je dat onder de knie hebt. Zieke drumpartij die op sommige momenten prachtig samenvalt met de bas. De muziek is echter niet mijn smaak, oa zang vind ik drie keer niks. Luister er verder dan ook nooit naar.
I'm the motherfucking baboon
  zaterdag 12 maart 2011 @ 22:53:35 #132
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_94021910
Vorige week kwam ik Aenima op LP tegen. Die kon ik niet laten staan en nu heb ik de LP's ook compleet. (De platen zijn doorzichtig donkerblauw trouwens, weer eens wat anders.)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_94024440
Dan heb je een bootleg te pakken. Ik wil 'm ook ooit nog eens, maar dan wel de originele, en niet een van de herpersingen van vorig jaar :)
Nee.
  zondag 13 maart 2011 @ 09:42:24 #134
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_94036509
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 23:49 schreef PimD het volgende:
Dan heb je een bootleg te pakken. Ik wil 'm ook ooit nog eens, maar dan wel de originele, en niet een van de herpersingen van vorig jaar :)
Nee, dit is geen bootleg. Herpersing zou kunnen, dat weet ik niet. Waar zit het verschil?
  zondag 13 maart 2011 @ 10:08:55 #135
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_94036837
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 09:42 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee, dit is geen bootleg. Herpersing zou kunnen, dat weet ik niet. Waar zit het verschil?
Weet ik niet, behalve dat de originelen al tijden niet meer te krijgen zijn, behalve voor woekerprijzen op ebay.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_94037013
Het origineel is alleen in zwart te krijgen. En die gekleurde persingen zijn toch echt bootlegs hoor.

quote:
The original copy will have picture inner sleeves with a blueish guy, pics of the band, the third eye, and Bill Hicks the comedian with a doctor on them.
http://toolvinyl.com/tool-aenima-lp-vinyl/
Nee.
  zondag 13 maart 2011 @ 14:44:17 #137
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_94046014
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 10:20 schreef PimD het volgende:
Het origineel is alleen in zwart te krijgen. En die gekleurde persingen zijn toch echt bootlegs hoor.

[..]

http://toolvinyl.com/tool-aenima-lp-vinyl/
Een bootleg is toch een opname van een concert?
pi_94046265
Mwah, bootleg, counterfeit, replica... tis maar hoe je het noemt. Voor mij is een bootleg alles wat niet officieel door de band is uitgebracht. Waaronder dus deze Aenima reissues, maar bijvoorbeeld ook de Lateralus LP's (alleen de picture disc is officieel) en de 10,000 days LPs. Er is ook een Salival LP die je regelmatig ziet op beurzen, ook zo illegaal als het maar kan :)
Nee.
  zondag 13 maart 2011 @ 14:53:16 #139
134538 chansadres
Black & White
pi_94046412
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:44 schreef ErikT het volgende:

[..]

Een bootleg is toch een opname van een concert?
Bootlegs kunnen meerdere betekenissen hebben. In het algemeen zijn bootlegs (live)opnamens die niet via het originele label word uitgegeven. Meestal zijn dit illegale live opnamens maar het kan ook albums zijn die niet meer verkrijgbaar zijn. Zo zijn de meeste "The Cross" albums enkel nog als bootleg verkrijgbaar omdat de cd's niet meer worden gedrukt. Zo dus ook met de LP van Tool. Er is markt voor dus er is namaak op de markt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_94046535
Boh, iemand die The Cross kent. Gelukkig heb ik ze alle drie origineel op CD en LP :)
Nee.
  zondag 13 maart 2011 @ 15:00:30 #141
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_94046749
Ach zo.

Na ja he... pech voor mij dan. Die van Lateralus heb ik wel echt. Van Opiate de reissue. En van Undertow een repress. Wat een gedoe allemaal.
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 18:28:33 #142
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_99585449
Net even undertow opgezet blijft toch erg leuk :) (al is het mysterieuze er wel af wat ik in de jaren 90 nog wel had :D )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_99593698
quote:
The singer revealed the title for Puscifer's new record as 'Conditions of My Parole', which is due for release October 18th and confirms that Tool are in the early stages of another album.
http://www.dailyblam.com/(...)-albums-in-the-works

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 21:56:23 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 22:51:03 #144
134538 chansadres
Black & White
pi_99596792
_O_ Een nieuwe Tool-plaat is gewenst. Puscifer is toch erg zwak (vooruit een paar singles/songs zijn aardig).
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator zondag 11 december 2011 @ 19:25:14 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105464202
Ik wil Tool zoooo graag een keer live zien! O+ En dan te bedenken dat ik bij een optreden van ze ben weggelopen in 2007 op Sziget :X Ik kende ze toen nog niet en vond het wel tof klinken maar mijn vriendin vond het teringherrie dus toen maar bij weggelopen. Wederom een week later ook gemist op Lowlands. Man wat kun je fout zitten ;( :') Dus hopelijk komen ze snel richting Europa :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_105486086
Zoals elke keer als ik het tool topic zie staan met een recent bericht moet ik er meteen heen met hoop op bevestiging voor een nieuw album. Hallo dooie mus. Ook ik kan niet wachten tot het zover is, en men, wat duurt het lang. Gelukkig heb ik ze al wel live gezien, op Pinkpop, in de Ahoy en op Lowlands. Enige waar ik van baal is dat ik de show in de HMH heb gemist, toen kreeg ik niemand mee. Achteraf had dat niet uitgemaakt; bij de eerste noot raak ik in een trance waar ik de eerstvolgende uren niet meer uitkom. Alleen is zo gek nog niet.
En hoewel mijn smaak al weer veel verder is ontwikkeld, is tool een bepaald punt geweest, die me weer wat verder in de krochten van de wereld van muziek heeft gebracht. Daar ben ik ze dankbaar voor. Maar nu is het tijd voor een nieuw album.
  maandag 12 december 2011 @ 11:05:06 #147
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105486339
Ze zijn aan het schrijven, zal wel eind volgend jaar worden op zijn vroegst. Het vraagt iedere keer weer veel geduld. Maar de goede kant is dat ze het op deze manier wel heel lang volhouden en het fris houden doordat alle bandleden ruim de tijd hebben zich met andere projecten bezig te houden.

Ben wel heel benieuwd welke kant het opgaat met het nieuwe album.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 12 december 2011 @ 11:48:13 #148
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105487646
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:54 schreef -Wil- het volgende:
Zoals elke keer als ik het tool topic zie staan met een recent bericht moet ik er meteen heen met hoop op bevestiging voor een nieuw album. Hallo dooie mus. Ook ik kan niet wachten tot het zover is, en men, wat duurt het lang. Gelukkig heb ik ze al wel live gezien, op Pinkpop, in de Ahoy en op Lowlands. Enige waar ik van baal is dat ik de show in de HMH heb gemist, toen kreeg ik niemand mee. Achteraf had dat niet uitgemaakt; bij de eerste noot raak ik in een trance waar ik de eerstvolgende uren niet meer uitkom. Alleen is zo gek nog niet.
En hoewel mijn smaak al weer veel verder is ontwikkeld, is tool een bepaald punt geweest, die me weer wat verder in de krochten van de wereld van muziek heeft gebracht. Daar ben ik ze dankbaar voor. Maar nu is het tijd voor een nieuw album.
Daar was ik ook allemaal bij, plus HMH :D Had er na lowlands wel weer even genoeg van, maar nu begint het toch wel weer te kriebelen. Ben benieuwd of ik het nog waardeer als ze weer met nieuw werk komen.
pi_105501927
Heb ze in 2002 in het Goffertpark gezien, en in 2006 in de Heineken Music Hall. Daarna jammer genoeg niet naar Ahoy geweest, maar zou ze nu ook wel weer graag een keer zien. Dat ze maar lekker Aenima en/of Lateralus integraal spelen _O_ :D
Nee.
  maandag 12 december 2011 @ 21:37:11 #150
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_105511879
Het hoort bij hun totaal eigenzinnige aanpak dat ze van die enorme hiaten hebben tussen hun albums. Wat dat betreft is het meer een collectief dat elkaar eens in de zoveel jaar opzoekt om muziek te maken, ipv een fulltime band die continu bezig is met weer een nieuw album, hup toeren, rondje platenwinkels en top of the pops, ff naar de radio en hup, weer een nieuw album.
Integendeel zelfs. Laat ze maar lekker de tijd nemen, het komt de kwaliteit meestal wel ten goede. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')