Dat was gisterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef Bart het volgende:
Bier!
Bier is nooit verleden tijdquote:
Teambuilding dus valt gewoon onder werkenquote:
Ja lekker hequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:36 schreef jpjedi het volgende:
3,5 weken. Tering hee!
Ik heb morgen ook vrij maar dat resulteert dan meestal in thuiswerken
Naamtopic FTW!
Drielandenpunt, leuk uitzicht op die toren daarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Morgen wel vrij, maar veel verder dan het drielandenpunt ga ik dit weekend niet komen. Ach de hotelkamer is niet verkeerd en de reservering voor het wellness center staat ook al dus, dat gaat wel goed komen
Je trekt je toch elke dag al af..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef IJsmuts het volgende:
ben met grootse dingen bezig!!godverdomme man wat spannend!!
Nu trekt ie misschien een ander af... Hij heeft het tenslotte over grootse dingen.quote:
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nu trekt ie misschien een ander af... Hij heeft het tenslotte over grootse dingen.
Je hebt wel een slecht gevoel voor humor, dat je er om moet lachenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Die 2de foto in dat topic. Allemachtigquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alstu:
Het grote Halep topic. Tennisster met 2 sterke punten.
Daar kan ze inderdaad beter mee bowlenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die 2de foto in dat topic. Allemachtig![]()
Dat ze daar überhaupt nog mee kan tennissen
vanavond/morgenavond gesprek, daarna meer nieuwsquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar ga je dat grootse nog met ons delen?
Of maak je ons alleen maar lekker..??
Dus zulke grootse dingen zijn het nou ook weer niet..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vanavond/morgenavond gesprek, daarna meer nieuws![]()
allemaal nog erg onzeker, zou leuk zijn, maar verwacht ook weer niet iets heel bijzonders
daarvoor hoef ik geen gesprekken in te plannenquote:
Oh je gaat proberen serieus geld te verdienenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daarvoor hoef ik geen gesprekken in te plannen![]()
heb een opdracht van min 1,5 jaar gevonden bij Strukton en ik ga proberen mn tussenpersoon (lees werkgever) er tussen weg te kappenvanavond of morgen dus een gesprek om die opdracht via een BV op projectbasis in te vullen..
ik ga idd een poging doen om 2jaar flink te schrapen, wat binnen is is binnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh je gaat proberen serieus geld te verdienen![]()
![]()
Ziet er uit als spannend werk..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daarvoor hoef ik geen gesprekken in te plannen![]()
heb een opdracht van min 1,5 jaar gevonden bij Strukton en ik ga proberen mn tussenpersoon (lees werkgever) er tussen weg te kappenvanavond of morgen dus een gesprek om die opdracht via een BV op projectbasis in te vullen..
Cashenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh je gaat proberen serieus geld te verdienen![]()
![]()
Mag het contractueel wel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:29 schreef IJsmuts het volgende:
maargoed, ik heb al weer teveel gezegd![]()
zometeen gaat het niet lukken en zit ik daar 2 jaar te zwoegen daar tewijl de euro's naar mn baas vliegen
er is nog niks zeker, moet eerst nog de opdracht daadwerkelijk binnenhalen......quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:25 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig Ijs.., Die spirit van je mag ik wel![]()
begint ie om 0:00 en morgen de hele dag?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:25 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig Ijs.., Die spirit van je mag ik wel![]()
Vanavond de ibood hunt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
begint ie om 0:00 en morgen de hele dag?
Tot nu toe altijd gemist maar ben morgen toch vrij.quote:geen idee hoe lang het duurt. Kreeg deze mail:
Beste iBOOD’ers,
Pak al je slaap die je nog pakken kunt, vannacht om 12 uur barst er namelijk weer een Hunt los!
Allerlei oude en nieuwe iBOOD’s zullen elkaar tijdens de Hunt in een razend tempo afwisselen. Traditie getrouw worden tijdens de Hunt alle iBOOD’s tegen bodemprijzen aangeboden!
Dus zorg dat je erbij bent en geen enkele aanbieding mist!
Namens de hele crew wensen we jullie enorm veel plezier.
Team iBOOD
A-100 en geen 110. Stuk minder interessant. Ik wilde de 40"fhd maar was te laat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Popcorn Hour nu op de iBood Hunt!!
Als je ZZP-er bent, hoe kan je dan je werkgever er tussenuit schrappen?quote:
Ben je weer aan het interneppen op een mobiel?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:56 schreef jpjedi het volgende:
Zo lang je geen waterfichte overeenkomst hebt kunnen ze jrme volgens mij niets maken als zzp-er.
Morguh trouwens! Vrije dag! *o*
wsch via zn bedrijfs buffel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben je weer aan het interneppen op een mobiel?
Mobielquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:19 schreef Keltie het volgende:
brabo die een dagje vrij is? die is nu al niet nuchter meerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Net alsof die er verstand van hebbenquote:
als zzp-er ben je zelfstandig ondernemer, kenmerk daarvan is dat je eigen baas bent, en dus geen werkgever hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je ZZP-er bent, hoe kan je dan je werkgever er tussenuit schrappen?
Heb jij geen contractje tussen jou en je huidige werkgever waarin een bepaalde clausule staat dat je niet binnen een x tijd iets voor een klant mag doen oid?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als zzp-er ben je zelfstandig ondernemer, kenmerk daarvan is dat je eigen baas bent, en dus geen werkgever hebt![]()
ik heb een contract, die staat bol van de concurrentiebedingen, maar:
ik heb via een oud collega een opdracht voor 1 a 2 jaar kunnen scoren bij een grote bouwclub. die club is geen klant van mijn huidige kantoor. de BV via wie het loopt ook niet.. dus dat zit helemaal goed.
ik ga het doenna de pinksteren alles aftikken, kijken of het echt allemaal zo makkelijk gaat als dat het lijkt
![]()
ontslag nemen en naar de kvk![]()
zeevissen
180 dagen einde maandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dankje, maar we gaan pas juichen als de eerste factuur weg en betaald is
Boeien! Het is dè telefoon gewoon! Ik hoef nooit meer anders... 40.000 "officiele" apps and counting! Wat kan mij het boeien dat iedereen hem heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, maar iedere pauper in De Kuip liep wel met een iPhone
impressive line upquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:44 schreef RudyCarell het volgende:
Damn hier moet ik een keer heen! http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/
Nu wel erg goedkope. Maar ik heb al een 17" notebook rugzak.quote:
Leuke line-up ja, alleen beetje weinig Metal. Ik ga alsnog 1 dag naar Rock Werchter op zondag! 2x Metallica Live zien in 2 wekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:44 schreef RudyCarell het volgende:
Damn hier moet ik een keer heen! http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up/
Dat Ibood is toch maar 1 aanbieding of mis ik iets! Iek wiel ook weinig betaal voor dingen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nu wel erg goedkope. Maar ik heb al een 17" notebook rugzak.
Vannacht tot 01:30 zitten F5'en. Ik had een Logitech MX5000 Intelligent Wireless Multimedia Keyboard & Bosch Decoupeerzaag willen hebben maar was te laat
Voor jou misschien, voor mij nietquote:
Mwah, loop meer op Adidas/ Vans of een ander "skatemerk"quote:Ik hoef nooit meer anders... 40.000 "officiele" apps and counting! Wat kan mij het boeien dat iedereen hem heeft.
Jij hebt toch ook wel Nike Air Max? Alsof niemand die heeft...
Geinige is dat iedereen die hem 5 minuutjes in zijn handen heeft gehad er ook eentje wilquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor jou misschien, voor mij niet
[..]
Mwah, loop meer op Adidas/ Vans of een ander "skatemerk"
Ik draag ook enkel Adidas, maar je weet wat ik bedoel... Tenminste ik vind het geen reden iets niet te kopen omdat anderen het hebben...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor jou misschien, voor mij niet
[..]
Mwah, loop meer op Adidas/ Vans of een ander "skatemerk"
idd, die pikkies naast me hadden er ook al een.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, maar iedere pauper in De Kuip liep wel met een iPhone
òhò... echt?! lynchen die hap!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
idd, die pikkies naast me hadden er ook al een.
Dat is mijn reden ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik draag ook enkel Adidas, maar je weet wat ik bedoel... Tenminste ik vind het geen reden iets niet te kopen omdat anderen het hebben...
Ben ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geinige is dat iedereen die hem 5 minuutjes in zijn handen heeft gehad
Ben ik niet.quote:er ook eentje wil
quote:![]()
Niet incidenteel maar gewoon ALTIJD. Het ding is wat mij betreft gewoon niet te vergelijken met enig ander toestel op de markt en ik heb er al redelijk wat versleten.
MAar het kan natuurlijk niet je ding zijn, blijft persoon+lijk.
Das wel handig... EN wacht minimaal tot 8 juniquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nah ik wil em zelf ook wel hoor
moet alleen wachten tot mijn abbo afgelopen is
3.0quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Das wel handig... EN wacht minimaal tot 8 juni![]()
februariquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Das wel handig... EN wacht minimaal tot 8 juni![]()
Bron:quote:Wat we weten:
* Zwemmen is mogelijk.
* Verschillende klasse zoals Gunner, Aanvaller, Saboteur en Verpleger.
* Er bevinden zich geen burgers op het eiland.
* Er bevinden zich wél dieren op het eiland.
* 1st person infanterie / 3rd person voertuigen.
* Gewicht heeft invloed op de loop / ren snelheid van de soldaten.
* Volledige verwoestbare gebieden, bomen, gebouwen, etc.
* Geen benzine kosten voor de voertuigen.
* Vrijspelen van nieuwe wapens in multiplayer
* Behalen van hogere rangs door middel het rang systeem is mogelijk.
* Springen is niet mogelijk.
* Geen onzichtbare zakken, elke detail is vertoond op de avatar.
* Minimaal 8 - 10 spelers online, maximaal 32.
* Meer dan 50 voertuigen en 70 verschillende wapens
* Het eiland is 220km2 groot
* Extreem veel details in de map, cockpits en characters.
* Geen editors voor de consoles. (Helaas heeft Codemasters besloten dit uit de console versies te halen. Het is tot heden niet bekend of we de editors terug kunnen verwachten voor de consoles)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ehm ja laat op de avond kan wel. Ga zo eerst naar Star Trekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Vanavond potje Fifa??
Fer zal straal bezopen zijn nu of een gruwelijke hekel hebben aan zagers als aas klaar maken.
Tuurlijk! Echt geniaal man! Moeten we ook een keer met een man of 8 van BoF! gaan doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd met je huis!!!
Nog wat gevangen?
Feliquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Tuurlijk! Echt geniaal man! Moeten we ook een keer met een man of 8 van BoF! gaan doen
JP durfde niet meer na een show van Zlatan & ik was kapotquote:
Moet je hier vlakbij naar Zundert komen..wonen er 5000quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:22 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Bier![]()
Zometeen ga ik naar een cafe waar alleen maar Polen komen, ben benieuwd hoe het gaat worden
Knokken wssquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:22 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Zometeen ga ik naar een cafe waar alleen maar Polen komen, ben benieuwd hoe het gaat worden
Tis wel weer duidelijk wie de echte mannen van BoF! zijn hequote:Op zondag 31 mei 2009 08:03 schreef jpjedi het volgende:
En wodka zuipen!
quote:Op zondag 31 mei 2009 08:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis wel weer duidelijk wie de echte mannen van BoF! zijn he
im in! wil al jaren zeevissen maar niemand wil meequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
IJs z'n film carriere
-edit-
Damn zeg, de kabeljauw ingesmeerd met citroensap, zout en wat kruiden, vervolgens op de BBQ geflikkerd om rustig te garen, wat een genotBoterzacht
Kijken of we eind v/d zomer kunnen gaan zeevissen met afsluitend housewarming+BBQ bij mij
Eind vd zomer een keer. Zaterdag zeevissen, s avonds vis op de BBQ bij m'n housewarming en dan zondag naar de Kuipquote:Op zondag 31 mei 2009 09:45 schreef Sickert het volgende:
im in! wil al jaren zeevissen maar niemand wil mee
Die heb ik je nog gegeven toen we naar Feyenoord - NAC gingen. Klik!quote:Op zondag 31 mei 2009 09:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
@Frank: Die laatste DVD van 24S7 is toch al lang en breed uitgezonden? Staat al paar dagen online in HD maar waar blijft de DVD5?
Ja dat is deel 6.. Ik wacht op nog 2 afleveringen anders is het wel een erg open eindequote:Op zondag 31 mei 2009 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die heb ik je nog gegeven toen we naar Feyenoord - NAC gingen. Klik!
Dat is het eindequote:Op zondag 31 mei 2009 17:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja dat is deel 6.. Ik wacht op nog 2 afleveringen anders is het wel een erg open einde
lijkt me sterk.. er zitten toch meer dan 22 uur in een etmaal?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lijkt me sterk.. er zitten toch meer dan 22 uur in een etmaal?ze staan al wel online in hd zonder subs.
Die willen tenminste wel knokken voor hun centenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fred!Ben je nu NAC aan het worshippen?
Kan je doen, ben je na Pavel Nedved de 2de voetballer met 3 knieschijvenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:25 schreef FJD het volgende:
Goed bezig![]()
![]()
Moet ik je bij JP maar een keer poorten om je weer met beide benen op de grond te krijgen
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:36 schreef Keltie het volgende:
Kan je doen, ben je na Pavel Nedved de 2de voetballer met 3 knieschijven
Hmmm misschien dat ik vanmiddag ook wel een rondje doe. Gister hardgelopen, voel nu m'n knie wel weerquote:
Ik ga naar 's gravendeel toe, dus je kan een stukkie meefietsen..quote:Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Hmmm misschien dat ik vanmiddag ook wel een rondje doe. Gister hardgelopen, voel nu m'n knie wel weer![]()
Eerst nog wat leren, dan nog een klein beetje werk verrichten, dan is er misschien nog tennis. Kortom, ik heb geen idee wanneer ik ga en als ik ga dan ga ik niet naar de overkant dan is het gewoon een uurtje fietsenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:56 schreef ursel het volgende:
Ik ga naar 's gravendeel toe, dus je kan een stukkie meefietsen..
Hey Jafarquote:Op maandag 1 juni 2009 16:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zo heren vh goede leven. Ik heb een dagje vrij dus dacht ik laat ik eens wat gaan posten. Hoe is het met iedereen? @Ferdi: lees dat je een crib hebt gekocht, feli!!! Details plz. Hoe is het met JP en z'n vrouw in Belgie, Sickert in Zeeland, Pascal met het getrouwde leven, Jorrit met alles? Ben ik nog iemand vergetenHier gaat alles z'n gangetje ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |