Néééé.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:26 schreef remlof het volgende:
Als je wil kan ie naar R&P.
Dit is geen bijwerking o.i.d. Ik voelde een hand op mijn hoofd, met de vingers over mijn ogen en neus heen.quote:
En in KLB wel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:29 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Daar word ik niet serieus genomen. Wedden?
Ja. kijk de support dan.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:29 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Daar word ik niet serieus genomen. Wedden?
Up to youquote:
Inderdaad, misschien was de geest de rook van zn peuk die niet helemaal was uitgedrukt.quote:
Nummer graag?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:28 schreef Esau het volgende:
Who you gonna call?
[ afbeelding ]
The Winchesters!
ja, het is hun schuld...quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:45 schreef Mi_Mang het volgende:
Moderator, zou u zo vriendelijk zijn dit topic uit zijn lijden te verlossen. Ik wens niet meer geconfronteerd te worden met de domheid, blindheid, onwetendheid en achterlijkheid van mijn medemens.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:07 schreef Billenhoofd het volgende:
If you have a problem that no one else can solve and you know how to find them, maybe you can hire The A-Team.![]()
[ afbeelding ]
Nog steeds een foutje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schizofreniequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Houdnini het volgende:
Serieus:
Ik ben de naam van het verschijnsel even kwijt, maar het heeft in ieder geval helemaal niets met geesten te maken...
Nee, dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Schizofrenie
Schizofrenie is een psychische aandoening die in verschillende vormen en gradaties voorkomt en zich meestal openbaart tussen het 15de en 30e levensjaar. Het is dus een aandoening die vooral jonge mensen treft. Van elke honderd personen zal de ziekte zich bij gemiddeld één ontwikkelen. Deze aandoening gaat gepaard met een afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen.
Psychose? Delirium?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:45 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet.
Ik kan echt niet meer op de naam komen.. best kut eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapverlammingquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Houdnini het volgende:
Serieus:
Ik ben de naam van het verschijnsel even kwijt, maar het heeft in ieder geval helemaal niets met geesten te maken...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Florian_ het volgende:
Hand op je hoofd
Zorg even dat die hand in je broek gaat dan. Gefapt worden door een geest, nice.
Snap het dan! Hij ziet en voelt ze wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door het laatste taalgebruik kan ik het al niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:24 schreef Mi_Mang het volgende:
Klacht: geesten in je kamer
Hoe kom ik van die bitches af?
Andre Rouvoet gelooft ook in geesten...quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Door het laatste taalgebruik kan ik het al niet meer serieus nemen
Of klink ik nu als André Rouvoet?
Misschien zien we zijn haar wel bewegen. Maar zul je net zien dat de ts kaal is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Snap het dan! Hij ziet en voelt ze wel.
Wij kunnen ze niet zien en voelen als normale mensen, we missen de gave die hij wel heeft.
Ik heb ze gebeld, ze zijn onderweg...quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:28 schreef Esau het volgende:
Who you gonna call?
[ afbeelding ]
The Winchesters!
quote:
Nu heeft South Park toch gelijkquote:De vrouwelijke variant van de Incubus is de Succubus.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:24 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik verbeeld het me niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |