voor jou wel, voor mij niet. Dat ziet er niet inquote:
Dan moet je het zelf wetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:17 schreef Sjibble het volgende:
[..]
voor jou wel, voor mij niet. Dat ziet er niet in
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf weten![]()
Volgens mij ben je de 20e x echt een uur bezig ofzo_!
En dan moet je in het ziekenhuis uitleggen waarom je verkrampt bentquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:20 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
De 20ste x verkrampt ie en voelt het alsof ie in brand staat. Tevens zit zn stoel onder het balzakzweet.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dan moet je in het ziekenhuis uitleggen waarom je verkrampt bent
Ik hoop eigenlijk dat TS gewoon zijn spieren niet meer kan gebruikenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:22 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
met verkrampt bedoel ik dat je gewoon overal kramp hebt. je kuiten, alle spieren bijna, maar vooral je arm(en). Oh en je balzak krimpt als pruimen in de zon.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat TS gewoon zijn spieren niet meer kan gebruiken
quote:
Ruk 2 keerquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:36 schreef Sjibble het volgende:
Uitslapen, werken, rukken.
Typische leefstijl van een Fok!ker
Dat moet ik niet, ik wil avontuur
Wat let je, boek een last minute.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:36 schreef Sjibble het volgende:
Uitslapen, werken, rukken.
Typische leefstijl van een Fok!ker
Dat moet ik niet, ik wil avontuur
En wat moet ik daar dan, zoals ik zei, ik heb vrijwel nergens zin in..quote:
zal ik medelijden met je hebben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:21 schreef Xebber het volgende:
Stel je niet aan, ik heb 21 september pas vakantie.
Neuh, er naar toe leven is ook leuk.quote:
neinquote:
moet wat he.. Wat zou jij doen als je echt niks te doen had en je echt doodverveelde.. Dat is toch marteling?quote:
Net alsof vliegen zo duur is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:29 schreef Sjibble het volgende:
Mja, wat zou jij met 7 weken doen? En dan moet het niet bakken met geld kosten, dus niet ergens naartoe vliegen..
dat niet, wel het verblijfquote:
Ga eerst werken en dan op vakantie, kutpauper.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dat niet, wel het verblijf
ik vlieg wel een rondje om nederland inderdaad
Horeca he..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:42 schreef kikoooooo het volgende:
6 weken werken voor een paar honderd euro
Dan ga je maar lekker naar zon kansloze faalcamping in zeeland. Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Horeca he..Maar ik ga dus echt niet elke dag zitten werken
rot op als je niks zinnigs te zeggen hebtquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker naar zon kansloze faalcamping in zeeland. Opgelost, slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |