Niet heel erg veel keus als je van Rotterdam naar Breda moet, helaas.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:41 schreef Rasher het volgende:
Navigatie systeem instellen op snelwegen vermijden en de eerste de beste afslag nemen als je weet dat er file komt.
KLB-topics moeten minstens 1 seksistische referentie hebben, dat hoor jij toch te weten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:46 schreef OldJeller het volgende:
Waarom zou je iemand er wel tussen laten, die expres tot het laatste moment wachtte, maar "erg batsbaar overkomt" ?
Of is een (glim)lachje van zo'n vrouw dikwijls het hoogtepunt van je dag?
Ja, maar.. dan had het iets moeten zijn als:quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
KLB-topics moeten minstens 1 seksistische referentie hebben, dat hoor jij toch te weten.
Ja maar daar ben ik niet creatief genoeg voor, maar bedankt voor de suggestie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, maar.. dan had het iets moeten zijn als:
'en als een vrouw probeert voor te dringen en d'r auto ertussen wil zetten op het laatste moment, dan doe ik eerst net of ze er tussen mag.. en op het laatste moment sluit ik snel het gat tussen mij en de auto voor me, waardoor ze keihard op de rem moet staan en vervolgens moet wachten. Met een enorme grijns op m'n muil en m'n raampje naar beneden roep ik naar haar "VUILE HOER, BLIJF TOCH ACHTER HET AANRECHT STAAN!", terwijl ze me boos en verontwaardigd aankijkt.'
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:02 schreef LockonStratos het volgende:
TS is een vuile NSBer die andere weggebruikers niks gunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
, wel als ik al 7 uur op de weg heb doorgebracht die dag
.
Kies je toch zelf voor, had je maar een echte opleiding moeten doen, had je nu al in je vakgebied aan de slag gekunt. Of je volgt hogere transportkunde natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Of ik wacht tot ik volgend jaar weer een echte studie kan gaan doen, aangezien mijn keuze dit jaar nogal slecht wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:06 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Kies je toch zelf voor, had je maar een echte opleiding moeten doen, had je nu al in je vakgebied aan de slag gekunt. Of je volgt hogere transportkunde natuurlijk
Dan heb je het dus dubbel aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Of ik wacht tot ik volgend jaar weer een echte studie kan gaan doen, aangezien mijn keuze dit jaar nogal slecht was.
Morgen rij ik je platquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dan heb je het dus dubbel aan jezelf te danken.
HAHA TS IS EEN LOSER![]()
Alsof ik rechts rijquote:
Ik rij heul geen vrachtwagen, dus ja, ik denk in te mogen halen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Alsof ik rechts rij
Of ben jij zoeen kutchauffeur die denkt te mogen inhalen
quote:Enkele jaren geleden had ik een leuk meisje ontmoet. Na een aantal avondjes bioscoop, vond zij het tijd om me bij haar thuis uit te nodigen. Dus op een vrijdagavond ging ik op pad naar haar huis, Ik zou haar ouders gaan ontmoeten. ik was best zenuwachtig. Het was namelijk een geweldig meisje, de vrouw van m'n dromen zou ik bijna zeggen.
Afijn, het was een prachtige zwoele avond in juni en ik zat ik de auto op weg naar haar. We hadden afgesproken om half 7. Ik was al iets aan de late kant. Het was zo'n 20 minuten rijden, en het was al net kwart over 6 geweest. Dus ik als een gek in de auto en scheurde weg.
Op een gegeven moment, het was een 80-km weg, maar de bestuurster in een Twingo voor mee reed 70.
Ik dacht sjonge jonge wat is dit nou weer voor traag wijf. Ik wilde inhalen, maar dat ging moeilijk omdat het een nogal drukke weg was. Veel tegenliggers.
Dit ik met m'n grootlicht seinen, en een claxon hier een daar. Tot het moment dat de weg eindelijk vrij was. Ik plankgas haar inhalen, en kon het niet laten haar boos aan te kijken, en m'n middelvinger op te steken. Zo gezegd zo gedaan. En ik vervolgde m'n weg.
Afijn dus ik bij m'n vriendin thuis aangekomen, het was inmiddel s10 over half 7.
Haar vader ontmoet, aardige man. Haar moeder kon er zo zijn, want die was nog even op bezoek geweest bij oma zei ze. Even later zie ik een auto de oprit oprijden, een Twingo. Ik herkende het kenteken van de gebeurtenis daarvoor.
Toen de vrouw uitstapte herkende ik haar ook!
Ohnee wat heb ik gedaan, die vrouw die ik onderweg had opgejaagd, bemiddelvingerd en had afgesneden was m'n schoonmoeder.
Je zult begrijpen dat ze dit niet lang is geweest, want ik ben toen eigenlijk meteen weer weggegaan.
Dat meisje heb ik nooit meer gezien.
Ik had m'n lesje wel geleerd.
Dus mensen: wees een heer in het verkeer!
Wordt al aan gewerkt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bonusklacht: Mensen die omrijden via benzinestations.
Gelukkig wel zeg. Idem bij parkeerplaatsen, wat heb ik daar een godvertyfuskutteringhekel aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 04:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wordt al aan gewerkt.
In de toekomst moeten automobilisten die een stukje afsnijden via tankstations nog langer wachten op stoplichten die voor de uitgang geplaatst worden. Voor chauffeurs die toe zijn aan een tankbeurt c.q. sanitaire stop geldt deze maatregel niet.
quote:
Maar wat dan als ze zoeen afsnijdert 3 minuten laten wachten, met een hele rij mensen die net getankt hebben erachter? Die zijn dan ook de lul! Of je moet het hele wegennet rond tankstations aanpassen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 04:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wordt al aan gewerkt.
In de toekomst moeten automobilisten die een stukje afsnijden via tankstations nog langer wachten op stoplichten die voor de uitgang geplaatst worden. Voor chauffeurs die toe zijn aan een tankbeurt c.q. sanitaire stop geldt deze maatregel niet.
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Devilnl het volgende:
het leukst is nog dat je sommigen van links naar rechts ziet vliegen terwijl het verkeer 20kmh rijd ofzo..
en je ze 2tellen later gewoon weer inhaalt in de file..
Ja, hoe komt dat eigenlijk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
InderdaadUiteraard op de rechterbaan want dat is de enige baan die enigszins door rijdt in de file, alleen hebben velen dat nog niet door. Als je ziet hoeveel mensen bij voorbaat al naar links gaan om vervolgens lekker stil te kunnen staan terwijl rechts lekker door rijdt.
Omdat mensen tegenwoordig altijd denken dat ze snel rijden. En snel rijden wordt geassocieerd met de linkerbaan, i.p.v. met inzicht...quote:
Omdat al die harken links gaan rijden (omdat wat r8ality zegt), bovenop hun voorganger omdat ze als de dood zijn dat er iemand tussen kruipt en het dus meteen helemaal stil staat als iemand ergens in de rij op de rem gaat.quote:
Vrachtwagens trekken niet op voor elk gaatje, dus kun je meestal constant blijven rijden (ook al is 't langzaam).quote:
Goeie vraag idd...quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Maar wat dan als ze zoeen afsnijdert 3 minuten laten wachten, met een hele rij mensen die net getankt hebben erachter? Die zijn dan ook de lul! Of je moet het hele wegennet rond tankstations aanpassen...
Yups. ben meestal al voor 6uur door de coentunnel. maar vanaf purmerend tot knp zaandam kun je evengoed achter vrachtauto's rijden. want wat er op de linker baan gebeurt met remmen. gas. remmen. gas word je helemaal niet vrolijk en je schiet er niks mee op.. najah je bent 2minuten sneller misschien..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Vrachtwagens trekken niet op voor elk gaatje, dus kun je meestal constant blijven rijden (ook al is 't langzaam).
Je bent 2 minuten sneller misschien, maar je tank is wel sneller leeg. En ik denk niet eens dat het sneller is, want doorgaans kun je de linkerbaan een heel eind inhalen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:10 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Yups. ben meestal al voor 6uur door de coentunnel. maar vanaf purmerend tot knp zaandam kun je evengoed achter vrachtauto's rijden. want wat er op de linker baan gebeurt met remmen. gas. remmen. gas word je helemaal niet vrolijk en je schiet er niks mee op.. najah je bent 2minuten sneller misschien..
Maar dat laat me koud want ik ben toch minimaaal 30minuten voor tijd op m'n werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |