abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69474392
Mensen,

Sinds 4 dagen ben ik mijn kat kwijt. Ik heb hem vanaf zijn geboorte zien opgroeien, leuke en minder leuke dingen met haar meegemaakt. Ik ben heel erg gehecht aan het beestje. Maar sinds 4 dagen is ze kwijt.

Ik liet haar in de nacht naar buiten en sindsdien is ze niet meer langs ons huis gekomen(normaal staat ze in de ochtend weer voor de deur netjes te wachten). We dachten, we wachten nog maar even af, misschien staat ze er morgen weer. Alweer niet, wij dus postertjes ophangen met de signalementen en overal in de buurt opplakken. Toen kwamen we bij een dierenwinkel. Die zei dat het kat op het plaatje(onze kat dus)hem bekend voor kwam. Dat ze hier af en toe gewoon naar binnenkwam en de zakken openmaakte en lekker zat te eten.

Toevallig kwam ze die avond ook even kijken(We wisten niet waar ze ergens in onze buurt rond zwierf, toevallig kwam ze er aan). Geprobeerd te vangen, helaas... Ben morgen van plan om mijn wekker midden in de nacht te zetten en haar te gaan zoeken, want dan is het buiten stil en heb ik misschien een kans.

Maar mijn hoop word per dag vermindert en ze spookt 24/7 rond in mijn hoofd. Nu, als ik dit schrijf krijg ik ook weer tranen in mijn ogen. We hebben AMIVEDI ingelicht enzovoorts, nu hopen, dat mijn lieve beestje, die er altijd in de ochtend was en tegen mijn been aan ging miauwen, een keertje terug komt want Streepje, ook al kom je niet meer terug, je blijft voor altijd en eeuwig in mijn hart zitten!

[ Bericht 0% gewijzigd door BrandX op 28-05-2009 06:24:51 ]
pi_69474665
Ik zou er ook lullig op reageren, ware het niet dat ik net de film Marley and Me heb gezien, en al heb ik al sinds jaren geen huisdier meer, ik me er wel wat bij voor kan stellen...
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:30:22 #3
119202 arise
mag ik even?
pi_69474905
Dan ga je toch als nachtwaker in die dierenwinkel `logeren`..tis maar een ideetje!!!
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
pi_69475984
Onze kat is laatst ook 2 weken weggeweest.. don't worry dus, die beesten redden zich lang zelf..
  Boks-Chick donderdag 28 mei 2009 @ 06:29:29 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69478735
Bagger geruimd, boel leesbaarder gemaakt, 'leukerts' mogen wegblijven en schopje F&F
lolwut
pi_69478777
Je kan ook een "levende val" huren bij de dierenambulance, tenminste dat heb ik in Amsterdam eens gedaan.
Als je die mag neerzetten in de dierenwinkel kan je haar wellicht zo vangen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:52:17 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69515829
Het is er wel de tijd voor; beetje hoerensloeren in de fris-milde nachten. Ik zou me nog maar niet teveel zorgen maken; die duikt wel weer op~als ze honger en slaap heeft
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')