Hmm.. zodra ik het (met moeite!) eraf had gewassen, had ik echt zoiets van..wow! Lekker zacht! Maar na een uurtje had ik ineens een droge huid? Heel trekkerig?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:21 schreef Mayla het volgende:
GotC.. hoe is de Oatfix bevallen?![]()
Werd het masker toch nog hard of niet?
Oh, hij leek me lekker, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:51 schreef Dipkip het volgende:
Dat vind ik meer bij cupcake passen. Ik vind oatifix een beetje op braaksel lijken
Heb het niet gelijk gedaan, aangezien het masker (vooral toen het op was) heel erg vet aanvoelde (op mijn al gemengde huid). Wilde effe kijken hoe het masker het zou doen zonder creme.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef Mayla het volgende:
Hmmm.. wazig... Maar heb je erna nog een creme op gedaan of niet?
Ik doe dat wel altijd.. anders is me huid na een korte tijd ook weer een sahara...
Denk dat ik m vanavond ga uitproberen, die Oatfix!
Ohja... kan niet tegen ImperialisGister na het reinigen opgedaan, maar na een paar minuten begon het wat te branden en me huid werd wat rood... Meteen weer me gezicht gewassen en Dream Cream op gedaan, toen trok het gelukkig weer weg...
Jammer... maarja, dan gebruik ik dat kleine tinnetje wel als handcreme
Die cremes en de ultrabland zijn kleine blikjes, zo groot als de sp's en de lippenbalsems en zo. Maar tis idd 10 gram en die kleine potjes zijn 45 gram.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:04 schreef shmoopy het volgende:
OMG, die Night in, ik móet, ik zál, ik neem desnoods een dagje vrij!![]()
Was die er altijd al? Wat een geweldige manier om die loeidure moisturisers te proberen, zeg.
Als je bijv de Gorgeous 2x neemt, zit je al zowat op de helft van een hele pot, voor een schijntje van de prijs.
Lief van je.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die cremes en de ultrabland zijn kleine blikjes, zo groot als de sp's en de lippenbalsems en zo. Maar tis idd 10 gram en die kleine potjes zijn 45 gram.
Tis jammer dat de maskerpotjes niet door de brievenbus passen anders kon ik dr wel een voor je opsturen als je geen tijd hebt om te halen , maar ik denk dat deze set wel een blijvertje is hoor.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het klaarliggen. Al 2 maanden. Ik durf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |