abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69555848
Bummer.

Ik heb net een sinaasappel melt (geen Lush, maar Purplesparks) in bad gegooid.
Ik denk dat ik iets verkeerd doe, maar ik zou niet weten wat: wat een ZOOI! Ik heb de melt erin gegooid terwijl het bad volliep. Toen ik na een minuut of 5 terugkwam was de melt nog intact en je zag ook geen laagje op het water liggen. Ik dacht hem een beetje op gang te helpen door hem onder de lopende warme kraan te kneden. Fout! Mijn handen werden bedekt met een witte, niet op te lossen vettige brei.
Ik heb mijn handen gespoeld in het bad, gewassen met heel erg heet water (auw!), met zeep, met douchegel en uiteindelijk met afwasmiddel. Gelukkig kreeg Dreft de zooi eraf, de andere middeltjes hadden geen effect. Toen ik terug kwam bij het bad dreven daar uiteraard allemaal witte vettige vlokken in. Ik ben er toch maar in gaan zitten, maar rook nauwelijks iets.

En na afloop (badje was dus ook niet zo lang) kon ik met doekjes die gedrenkt zijn in citroenreiniger de hele zaak (binnenkant bad, badkraan, doucheslang, zeep, wastafelkraan, deurknop, fles Dreft) gaan schoonmaken. Wat een tegenvaller!
Dipkip, had jij er ook besteld? Doe ik iets fout? En anders ga ik Becky van PSC eens mailen, misschien heeft zij nog tips. Ik heb er namelijk nog 3 liggen.

Ik heb me gescrubt met YSTW om het wat goed te maken. Enige voordeel is dat mijn handen heerlijk zacht zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69570618
@Oh-oh ik ga toch zelf, heb me opgegeven in Haarlem. Ben heel benieuwd wordt m'n eerste vip avond.

Oh en het voetenpakketje wil ik ook! Maar zit ook te wachten op een eventuele haarspray die er zou komen.
Als iemand nu gaat bestellen, mag ik dan het voetenpakketje meebestellen?
pi_69572525
Ik zit ook te twijfelen, ik wil de miniflutters, maar wil ook wachten tot er nog meer nieuwe producten zijn...

@Cat nee bij mij was het ook zo'n teringbende ik heb sindsdien de melts ook niet meer gebruikt, echt verschrikkelijk. Misschien moeten we voortaan een heeeel klein stukje er van in bad doen?
pi_69572550
Oh en nog een vraag; ik heb laatst Ceridwyn's Cauldron voor het eerst gebruikt maar je zou toch spul overhouden om mee te scrubben bij mij zat er alleen een nat papje in het zakje.
pi_69575454
Oeeh mijn pakketjes uit UK is ook aangekomen..

4x bruisbal
6x BBS
2 Shower jelly
2x Jumoing Juniper
en honey i washed the kids
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_69575694
Ik heb voor het eerst de curly wurly gebruikt. Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden het leek net rijstebrij en ik kreeg de stukje er ook heel moeilijk uit.
Gelden de kleine zwarte potjes ook voor een gratis masker? Ik kwam nl nog een oud mask of maternity potje tegen
  zondag 31 mei 2009 @ 19:56:35 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69582441
Ik zit te wachten op een soort aftersun van Lush..lijkt me wel wat
pi_69582572
quote:
Op zondag 31 mei 2009 13:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit ook te twijfelen, ik wil de miniflutters, maar wil ook wachten tot er nog meer nieuwe producten zijn...

@Cat nee bij mij was het ook zo'n teringbende ik heb sindsdien de melts ook niet meer gebruikt, echt verschrikkelijk. Misschien moeten we voortaan een heeeel klein stukje er van in bad doen?

Ik heb Becky gemaild met het hele verhaal. En mijn geld voor de melts terug gekregen. Ze gaat ze zelf testen en als ze goed zijn stuurt ze me ook nog vervangende melts op. Ze snapte er niks van, had nooit klachten gehad en altijd hetzelfde recept gebruikt. Ik ben benieuwd, misschien had jij ook die rare batch. Had jij ook de sinaasappelmelts?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_69582930
Ja, ik heb sinaasappel, roos en een met wierrook geur. Misschien moet ik ook maar mailen dan...
pi_69619840
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Potverdikkie, net nadat Nok naar de UK vertrokken is.
Die wil ik oooooooook.
En weer terug met een bag full goodies
Heb in Brighton de halve Lush leeg gekocht en veel extra's gekregen. Morgen wat foto's als bewijs

Geen voetenspul maar wel wat je wilde hebben
PM je me even je adres? Dan kan ik het je sturen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:48:31 #86
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69625776
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En weer terug met een bag full goodies
Heb in Brighton de halve Lush leeg gekocht en veel extra's gekregen. Morgen wat foto's als bewijs

Geen voetenspul maar wel wat je wilde hebben
PM je me even je adres? Dan kan ik het je sturen.
En hoe wassut verder dahaaaaan????
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69626476
De Buit:
We kochten zelf
Grote brokken:
Spice Curls (waarvan ik nooit had gedacht dat ik het lekker zou vinden)
Trichomania (voor EW)
Aromaco
Kleinere stukken:
Iced
Rockstar (vind mijn lekker)
1 potje aromacreme
1 solid perfume Karma
1 solid Sakura (ik ben flieft)
1 massagebarr voor ons:Ben de naam kwijt maar het ruikt als Sexy Peel
1 massagebar voor mijn moeder: Fever (die ik ook lekker vond)
4 melts waarvan 2 Dreamtime voor mij, een voor iemand anders en een You've been Mangoed.

Daar kreeg ik om de een of andere vage reden bij (kan best een foutje zijn geweest, want dit kan onmogelijk kloppen)

een sample Snakeoil
Emotibomb Up you gets
4 tonertabs
(deze drie hierboven zijn geen foutje want ze vroegen het)
1 flink stuk Lily Savon (ooooo, wat zaaaalig)
Een redelijk groot stuk Sexy Peel (waarvan ik mijn luv ervan verdenk dat hij die er snel bij heeft gedaan en dat die dus afgerekend is)
4 samples Ladyboy (NTBTBB)
1 groot stuk Extra Virgin Olive soap

Wij stinken een jaar niet meer

Vergeet ik bijna de foto als bewijs. Ik met Lushtas in Brighton

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_69626567
maasagebar is each peach denk ik
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:50:35 #89
176471 oh-oh
pi_69626839
Tof!
Hele goede buit en wat een leuke foto
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69627405
Wow.. wat een geweldige voorraad!!!
En wat fijn dat je nog eens zoveel erbij hebt gekregen...

En dames.. zin in morgen?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:46:12 #91
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69628174
JA!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_69628509
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Tof!
Hele goede buit en wat een leuke foto
Met een tevreden gezicht. Net alles om zitten pakken en in de doosjes gedaan: de grote stukken in papieren zakjes in een afgesloten doos en afgesneden kleine stukjes voor direct gebruik en de shampoo en zo in het doosje naast de douche.

Trouwens... als ik nog even zo tevreden doorga kan ik me ook gelijk gaan melden in het slanktopic. Darn, in de afgelopen maanden iedere maand een kilo erbij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:33:55 #93
176471 oh-oh
pi_69629307
En dan gewoon niet eens gestopt zijn met roken of zo he!

Ik heb echt veel zin in morgen trouwens
( Groucho Marx )
pi_69630072
Nee, gewoon gelukkig zijn. Daar word ik dik van
En een paar dagen dagelijks een english breakfast en cream tea als lunch helpt ook niet echt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:55:07 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69632931
Leuke foto! En grote voorraad erbij
pi_69642767
Shit m'n lemony flutter is compleet vloeibaar nu
Nouja volgende week ga ik naar Amsterdam, even nieuwe spulletjes inslaan en kan ik ook meteen vragen wat ik er aan kan doen dat ie niet steeds vloeibaar en weer hard wordt (bewaar hem in kast waar ook andere zepen etc liggen, daar is niks mis mee)
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:29:17 #97
176471 oh-oh
pi_69656814
Oh mijn lemony flutter staat al manden lekker hard te zijn in mn badkamerkastje.
VIP night tonight
( Groucho Marx )
pi_69657632
Woei

Hoelaat zullen jullie er zo'n beetje zijn? Tegen 19u neem ik aan he?
Moet zelf tot 17u werken, maar denk dat ik dan ietsje langer blijf (werk aan de andere kant van de Kennedybrug) en dan richting centrum ga, ff wat eten en dan hoppata!

Weten jullie misschien een plek waar het goedkoper parkeren is? Heb hem laatst bij het Vrijthof gezet, denk een half uurtje en was al ruim 2 euro kwijt

Enne.. moet ik jullie aanspreken met oh-oh en peach?
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:17:56 #99
176471 oh-oh
pi_69657723
Vriendin haalt eerst mijn twee chihuahua's bij mij thuis op en komt dan naar mijn werk ( Wilhelminasingel ). Dan kan ze hier parkeren en lopen we naar de markt. We gaan wss eten bij Kentucky
We zullen daar zo tegen zessen zijn en dan tegen zevenen bij Lush.
( Groucho Marx )
pi_69658054
Leuk!!

Kweet nog niet waar ik mn maagje ga vullen... Genoeg keus dacht ik zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')