quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Heet jij echt Mayla trouwens?
Mijn echte naam is jouw username min de medeklinkers en met een R dr voor
Oh ik ook wel, maar dat komt wel goed! De vorige keer toen ik oh-oh zag zwetste ik ook veel meer dan normaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:59 schreef Mayla het volgende:
Oh en ik kan best stil en verlegen zijn zo bij vreemde mensen....Maar denk wel dat dat goed gaat komen
Ik help jou aan de jouwe denken als jij mij aan de mijne laat denkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:38 schreef -Peach het volgende:
Euhh volgens mij kun je zo lang of zo kort blijven als je wil....vorige keer ging ik na ongeveer een uurtje naar huis geloof ik.
Hopelijk vergeet ik mn kortingsbon niet
We zien er totaal anders uit dan je denkt! (zo is het altijd namelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef Mayla het volgende:
Dames.. tot straks!Ben bijna klaar met werken.
Spannend.. benieuwd welke gezichten er bij de nicknames horenen uiteraard zin in Lush!!
Ja ik hoef maar zo'n 5 min te fietsenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef Mayla het volgende:
wow.. dat doe je snel Peach hahaha
Ja was idd erg gezellig!! Ik moest wel erg 'inkomen' zeg maar. Dus sorry dat ik niet zoveel heb lopen ouwehoeren! En oh-oh, sorry dat ik zoveel naar je keek, maar je komt me zo bekend voor! Terwijl ik je naar mijn weten niet eerder gezien heb![]()
Was leuk om bij je zelf de gezichtsproducten uit te proberen... Die maskers!Ben benieuwd naar de foto's
![]()
Heb ook dat VIP pakketje.. Verder er niks bij genomen op dit moment, dus helaas ook geen goodiebag for moi...Maar ben wel blij met het pakketje! Heb er het Oatmeal masker bij, die ga ik van de week eens proberen..idd 2x kleine Ultrabland best fijn spul!), ook 2 toner tabs en een kleine Celestial en Imperialis...
Nu kunnen we nog mooier worden dan we al zijn
We waren op een gegeven moment nog maar met z'n 4en qua klanten in de winkel, en gingen 2 aan 2 een quiz doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef -Peach het volgende:
Paashaasding is een bruisbalHadden ze een soort loterij ding ofzo? Dat hadden wij niet!
Een andere verkoopster probeerde ons een beetje te helpen door woorden te 'monden', maar viel niet meequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef -Peach het volgende:
Pfff ik zou echt 0 antwoorden goed hebben denk ik, misschien alleen die over Karma, lol.
Volgens mij waren de diverse VIPs zeer geslaagd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef -Peach het volgende:
Haaiiiii!
T was echt kei leuk! Allemaal gezichtsdingen gehad, toner, masker, vanalles! oh-oh heeft nog leuke foto's![]()
Zon night for 2 is ook echt een superpakket, lekker goedkoop en 2 samples (10gr)van paradise regained (kost normaal 60 euro per 45 gr), 2 tonertabs, love lettuce en 2 samples ultra bland...en dat vor maar 15 euro
Verder nog de sugar scrub, grease lightning en coconut gekocht.
De goodiebag was therapy en gorgeous...
Leuk om je te ontmoeten Mayla en leuk je weer gezien te hebben oh-oh!
Edit: whaha lol, dr zit een gorgeous-sticker op maar het is gewoon een shampoobar denk ik? Seanik of soft ofzo?
Ik weet het niet meer, ze hebben me in de war gemaakt!
Als er überhaubt nog een volgende keer komt...ben bijna afgestudeerd en heb per 1-7 m'n kamer opgezegd...heb nog wel een baan in Maastricht voor 2 dagen (dinsdag en woensdag) maar ik ga wel terug naar Eindhoven. Maar als de VIPavonden altijd op woensdag zijn dan kan ik natuurlijk gewoon na het werk blijven!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh , volgende keer mag je mee een ijsje eten hoor!
Lily Savon: http://www.choosebeauty.nl/index.php/tablet/lush-lily-savon.htmlquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:26 schreef nokwanda het volgende:
ik kan op de site van Lush niks vinden over Lily Savon. Ja... een artikeltje over het verhaal erachter, maar niets over de ingredienten of omschrijving. Ook de extra virgin olive soap kan ik niet vinden. Een van jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |