jezus, idd...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'Zoveel mogelijk fouten in één TT'.
Ik scoor vast hoogquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'Zoveel mogelijk fouten in één TT'.
maar niet subfora'squote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ideeën, subforums is één woord. Subfora mag ook.
Volgens mezelf 0 natuurlijk anders had ik het wel anders getyptquote:
Shift + " en dan de e in te lastig. Maar een ' bij fora waar het niet nodig is kan er wel mee door.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mezelf 0 natuurlijk anders had ik het wel anders getypt
Dat van ideeen wist ik wel maar ben te lui om er 2 puntjes op te zetten
Betraptquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Shift + " en dan de e in te lastig. Maar een ' bij fora waar het niet nodig is kan er wel mee door.
Niet alleen je Engels laat te wensen over...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:59 schreef klaasdj het volgende:
Potvdmm gewoon engels subforum. Ik word zat van Fokkers die mijn engels verbeteren terwijl het correct of algemeen gebruik is. Kenne ze ook eens engels leren.
Zat vandaag te fokken, zaten ze te zeggen dat ik VMBO niveau engels had...whaha losers...maken ze fouten bij het corrigeren.
O nee? dat durf je tegen een semi native te zeggen.. i dare you. TOEFL. En met mijn iq gaat het ook goed. 123 bij de vorige testquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet alleen je Engels laat te wensen over...
Daantke, terug in je kist, jouw leven is voorbijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:34 schreef Daantke het volgende:
klaas, terug in je hok, je halfuurtje is voorbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |