Zeker voetbal? Zo ja, nee dank je, is voor proleten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:19 schreef rudedeltadude het volgende:
ga eens snel de CL-finale kijken zeg!
Ja, ik dacht, laat ik eens mijn kamertje verlaten om 5 minuten voordat de AH sluit eens wat energydrank te kopen.quote:
Oh ja, dat is ook waar. Scholieren en studenten die op het laatste moment alles gaan bestuderen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij zijn er ook examens. Dat heeft er allicht meer mee te maken.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef Registratiedienst het volgende:
onbekende te dure merk.
Het is sowieso bullshit. Voor de komst van energiedrankjes had je ook examens en toen behaalde men dat ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook waar. Scholieren en studenten die op het laatste moment alles gaan bestuderen.
Wat is er mis met een ouderwets lijntje speed?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Bedoel ik. Heb energy nodig om helder te denken.
Verpaupering van deze generatie. Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is sowieso bullshit. Voor de komst van energiedrankjes had je ook examens en toen behaalde men dat ook.
Ik heb die connecties niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat is er mis met een ouderwets lijntje speed?
Jeugd van tegenwoordig.
Mwah, dat niet. Maar men creëert behoeften die er niet zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Verpaupering van deze generatie. Vroeger was alles beter.
Ik doe m'n examens ook clean, jwzquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is sowieso bullshit. Voor de komst van energiedrankjes had je ook examens en toen behaalde men dat ook.
OP bedoel je?quote:
Ja, ik zie het nu al somber voor je in.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe m'n examens ook clean, jwz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |