valt wel mee, elke keer komen er toch weer andere mensen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
jullie meeten zo vaak dat het straks niet apart meer is
weet je wat eng is! ben bevriend met ze geraaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
Ik vond die Alex echt gruwelijk, tot hij erachter kwam dat hij verliefd was op die super irritante snolquote:
Dit is, voor mij, inmiddels al geen meeten meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
Jaja, zwak excuus hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zachtjes ze kan het niet helpen zijn de pijnstillers
Zachtjes, anders kan ze niet mee!!quote:
Ik knap dus ook op hem af geloof ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt wanhopig en claimend (van hem dan, he)
Dat valt toch wel mee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:kom er net achter wrom er maandag gecruised kan worden.... pinksteren
ben ik toch een domme doos
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet je wat eng is! ben bevriend met ze geraaktdus is het dan nog wel meeten??? of gewoon gezellig wat afspreken...
dat dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is, voor mij, inmiddels al geen meeten meer
Ja. zo'n doos ben ik dan weer nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Dat valt toch wel mee.![]()
Weet je ook waar pinksteren voor staat?
Okequote:
ik wel..quote:
Hoeveel meets heb je dan al gehad?quote:
Er zijn inderdaad mensen die denken dat pasen voor de paashaas gevierd wordt, hemelvaart een snipperdag is en pinksteren een dagje vrij voor de zomer is, maar ik weet ut echtquote:
Lekker belangrijk trouwens wat die dag betekend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wel..maar dat komt ook omdat het me geen drol intresseert en ik blij ben dat ik een extra verlof dag krijg en zondag 85% extra uitbetaald krijg
't is er ingestampt vroegerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wel..maar dat komt ook omdat het me geen drol intresseert en ik blij ben dat ik een extra verlof dag krijg en zondag 85% extra uitbetaald krijg
Je vorige reactie was lieverquote:
Een kerst de kerstman.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die denken dat pasen voor de paashaas gevierd wordt, hemelvaart een snipperdag is en pinksteren een dagje vrij voor de zomer is, maar ik weet ut echt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Yeps! Die was ik even vergetenquote:
Je mag ook komen hoor.quote:
Ehm,quote:
Jij bent ook veel te snel he!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je vorige reactie was liever
Nu relaxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |