Dat zeggen ze allemaal.quote:
Jammer dat ik een hoofdletter mis bij Nederland.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
kijk dat is nou een leuke TT
Ja en het klinkt ook nog als een leuk planquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat ik een hoofdletter mis bij Nederland.
quote:
quote:
Als dat het enige minpunt. Kan ik daar wel meeleven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat ik een hoofdletter mis bij Nederland.
Mee eens!quote:
Hoiquote:
Ik zei alleen dat als we (volgens het plan van KZ) maandag langs de stranden van Nederland gaan cruisen, dat jij vast wel een keertje wil rijden.quote:
Doe eens lieflijk tegen elkaar!quote:
daarom heb ik voorkeur naar vrouwen.... mja die hebben ook hun buien...quote:
Vertel eens!quote:
vind ik niet erg... ze rijdt lekker sportiefquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat als we (volgens het plan van KZ) maandag langs de stranden van Nederland gaan cruisen, dat jij vast wel een keertje wil rijden.
Maar natuurlijk! Autorijdenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef djayzz het volgende:
Ik zei alleen dat als we (volgens het plan van KZ) maandag langs de stranden van Nederland gaan cruisen, dat jij vast wel een keertje wil rijden.
En ik niet zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind ik niet erg... ze rijdt lekker sportief
Ooow hij zei ut, dan mag je ontkennenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
Ik doe lief. HIj zegt dat ik hem pest en ik ontken gewoon.
Wat doe je dan wel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe lief. HIj zegt dat ik hem pest en ik ontken gewoon.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
vind ik niet erg... ze rijdt lekker sportief
vooral als ze PANG zeggenquote:
jezus.. het lijkt wel een wijf!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb een man nu vanaf donderdag 3x gezien en nu kan ik vrijdag niet en nu doet hij daar moeilijk over en ik ken hem pas 2 weken.
Jeetje, dat klinkt wanhopig en claimend (van hem dan, he)quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb een man nu vanaf donderdag 3x gezien en nu kan ik vrijdag niet en nu doet hij daar moeilijk over en ik ken hem pas 2 weken.
Rare man.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef lichtekooi het volgende:
Oow bahquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef lichtekooi het volgende:
Komt een beetje aanhankelijk over mee eensquote:
Hoiquote:
grinnn dan ben je bijzonder als je nooit meegaat!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
jullie meeten zo vaak dat het straks niet apart meer is
Hihi !quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:
kom er net achter wrom er maandag gecruised kan worden.... pinksteren
ben ik toch een domme doos
Doe even de newbie vragen uit de OPquote:
neen hij is leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
Heb net 'He's not that into you gekeken'
Wat een tenenkrommende film zegdaar kan ik echt niet tegen
Kom je zomaar even binnenvallen op je kofschip om naar de fokschaapjes hier te kijkenquote:
zachtjes ze kan het niet helpen zijn de pijnstillersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |