Dat zeggen ze allemaal.quote:
Jammer dat ik een hoofdletter mis bij Nederland.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
kijk dat is nou een leuke TT
Ja en het klinkt ook nog als een leuk planquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat ik een hoofdletter mis bij Nederland.
quote:
quote:
Als dat het enige minpunt. Kan ik daar wel meeleven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat ik een hoofdletter mis bij Nederland.
Mee eens!quote:
Hoiquote:
Ik zei alleen dat als we (volgens het plan van KZ) maandag langs de stranden van Nederland gaan cruisen, dat jij vast wel een keertje wil rijden.quote:
Doe eens lieflijk tegen elkaar!quote:
daarom heb ik voorkeur naar vrouwen.... mja die hebben ook hun buien...quote:
Vertel eens!quote:
vind ik niet erg... ze rijdt lekker sportiefquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat als we (volgens het plan van KZ) maandag langs de stranden van Nederland gaan cruisen, dat jij vast wel een keertje wil rijden.
Maar natuurlijk! Autorijdenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:59 schreef djayzz het volgende:
Ik zei alleen dat als we (volgens het plan van KZ) maandag langs de stranden van Nederland gaan cruisen, dat jij vast wel een keertje wil rijden.
En ik niet zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind ik niet erg... ze rijdt lekker sportief
Ooow hij zei ut, dan mag je ontkennenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
Ik doe lief. HIj zegt dat ik hem pest en ik ontken gewoon.
Wat doe je dan wel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe lief. HIj zegt dat ik hem pest en ik ontken gewoon.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
vind ik niet erg... ze rijdt lekker sportief
vooral als ze PANG zeggenquote:
jezus.. het lijkt wel een wijf!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb een man nu vanaf donderdag 3x gezien en nu kan ik vrijdag niet en nu doet hij daar moeilijk over en ik ken hem pas 2 weken.
Jeetje, dat klinkt wanhopig en claimend (van hem dan, he)quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb een man nu vanaf donderdag 3x gezien en nu kan ik vrijdag niet en nu doet hij daar moeilijk over en ik ken hem pas 2 weken.
Rare man.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef lichtekooi het volgende:
Oow bahquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef lichtekooi het volgende:
Komt een beetje aanhankelijk over mee eensquote:
Hoiquote:
grinnn dan ben je bijzonder als je nooit meegaat!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
jullie meeten zo vaak dat het straks niet apart meer is
Hihi !quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:
kom er net achter wrom er maandag gecruised kan worden.... pinksteren
ben ik toch een domme doos
Doe even de newbie vragen uit de OPquote:
neen hij is leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef KudFokker het volgende:
Heb net 'He's not that into you gekeken'
Wat een tenenkrommende film zegdaar kan ik echt niet tegen
Kom je zomaar even binnenvallen op je kofschip om naar de fokschaapjes hier te kijkenquote:
zachtjes ze kan het niet helpen zijn de pijnstillersquote:
valt wel mee, elke keer komen er toch weer andere mensen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
weet je wat eng is! ben bevriend met ze geraaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
Ik vond die Alex echt gruwelijk, tot hij erachter kwam dat hij verliefd was op die super irritante snolquote:
Dit is, voor mij, inmiddels al geen meeten meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:
Jaja, zwak excuus hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zachtjes ze kan het niet helpen zijn de pijnstillers
Zachtjes, anders kan ze niet mee!!quote:
Ik knap dus ook op hem af geloof ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt wanhopig en claimend (van hem dan, he)
Dat valt toch wel mee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:06 schreef Jannuk het volgende:kom er net achter wrom er maandag gecruised kan worden.... pinksteren
ben ik toch een domme doos
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet je wat eng is! ben bevriend met ze geraaktdus is het dan nog wel meeten??? of gewoon gezellig wat afspreken...
dat dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is, voor mij, inmiddels al geen meeten meer
Ja. zo'n doos ben ik dan weer nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Dat valt toch wel mee.![]()
Weet je ook waar pinksteren voor staat?
Okequote:
ik wel..quote:
Hoeveel meets heb je dan al gehad?quote:
Er zijn inderdaad mensen die denken dat pasen voor de paashaas gevierd wordt, hemelvaart een snipperdag is en pinksteren een dagje vrij voor de zomer is, maar ik weet ut echtquote:
Lekker belangrijk trouwens wat die dag betekend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wel..maar dat komt ook omdat het me geen drol intresseert en ik blij ben dat ik een extra verlof dag krijg en zondag 85% extra uitbetaald krijg
't is er ingestampt vroegerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wel..maar dat komt ook omdat het me geen drol intresseert en ik blij ben dat ik een extra verlof dag krijg en zondag 85% extra uitbetaald krijg
Je vorige reactie was lieverquote:
Een kerst de kerstman.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad mensen die denken dat pasen voor de paashaas gevierd wordt, hemelvaart een snipperdag is en pinksteren een dagje vrij voor de zomer is, maar ik weet ut echt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Yeps! Die was ik even vergetenquote:
Je mag ook komen hoor.quote:
Ehm,quote:
Jij bent ook veel te snel he!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je vorige reactie was liever
Nu relaxen
lang leve add en daardoor concetratie probleem.... dan krijg je dat soort dingen dus NIET meequote:
Herkenbaar bij mij ook.quote:
Slaap lekkerquote:
Dat is best wel veel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ehm,
25 april in scheveningen
1 mei minimeet in utrecht.
9 mei meet in utrecht
24 mei minimeet in denhaag
26 mei minimeet in amsterdam
Weltrustenquote:
En dat zijn dan alleen je meets waarbij je meer dan twee personen zietquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ehm,
25 april in scheveningen
1 mei minimeet in utrecht.
9 mei meet in utrecht
24 mei minimeet in denhaag
26 mei minimeet in amsterdam
Voor de paashaas natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
Waar is Pasen voor dan?
En je moet Pasen met een hoofdletter P schrijven, anders zegt de spellingscontrole dat het fout iswist niet dat dat nodig was
ja iddquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dat zijn dan alleen je meets waarbij je meer dan twee personen ziet
De waarheid. Dat je dit soort dingen niet wilt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef lichtekooi het volgende:
Hij smst nu dat hij wil komen.
Hij zij dat ik kortaf was en we het uit moeten praten.
Hij is best aardig maar ik vindt dit niet leuk. Wbt moet ik nou zeggen?
wil ik dat ook?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
ja idd
Als ik de 1 persoons meets erbij zet:
8 mei in aalsmeer
23 mei in breda
Steeds met dezelfde zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
ja idd
Als ik de 1 persoons meets erbij zet:
8 mei in aalsmeer
23 mei in breda
maar dat vind ik al geen meets meer
Die van a.s. maandag trouwens ook niet.
Dat ie te opdringerig overkomt, je daar niet van houdt. gewoon pats boem recht voor zijn raap. Weet hij gelijk dat je daar op afknaptquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef lichtekooi het volgende:
Hij is best aardig maar ik vindt dit niet leuk. Wbt moet ik nou zeggen?
dat je opdringerige mannen niet leuk vind?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef lichtekooi het volgende:
Hij is best aardig maar ik vindt dit niet leuk. Wat moet ik nou zeggen?
Lionelquote:
Dat is aan jou.quote:
2-0 wie?quote:
Okequote:
Dat je niet verwacht had dat hij zo hard van stapel zou lopen, en dat je er een beetje van geschrokken bent. Je zegt gewoon dat je het liever wat rustig aan doet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef lichtekooi het volgende:
Hij is best aardig maar ik vindt dit niet leuk. Wat moet ik nou zeggen?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef lichtekooi het volgende:
Ik wil hem ook niet kwetzen. En dat moet wel, want als hij nu al zo doet, word dat erger denk ik.
quote:Zeg hem dat je niet verwacht had dat hij zo hard van stapel zou lopen, en dat je er een beetje van geschrokken bent. Je zegt gewoon dat je het liever wat rustig aan doet.
Ik ben voor Barcaquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Champions League finale. Als je niet weet voor wie boeit het je ook niet.![]()
Iemand moet het hem vertellen. Dit is toch gewoon eerlijker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef lichtekooi het volgende:
Ik wil hem ook niet kwetzen. En dat moet wel, want als hij nu al zo doet, word dat erger denk ik.
en dan niet weten dat het 2-0 is?quote:
wat dan?quote:
Van Wiki:quote:
Dan kom ik op de koffiequote:
Nee, ik houd niet van voetbal maar ik hoop dat Barca wint.quote:
No shit Sherlockquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Van Wiki:
Pasen is het belangrijkste christelijke feest in het liturgische jaar, volgend op de Goede Week. Christenen vieren deze dag vanuit hun geloof dat Jezus opgestaan is uit de dood, op de derde dag na zijn kruisiging.
Ik denk de champions leaguequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef lichtekooi het volgende:
sssst!quote:
Wilde je het geheim houden? schaam je je ervoor ofzoquote:
Stout van hem hè?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wilde je het geheim houden? schaam je je ervoor ofzo
Je bent toch blij dat we iemand van 21 hebben die dat allemaal voor ons opzoekt...quote:
Auto en Artic die meten nooit namelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wilde je het geheim houden? schaam je je ervoor ofzo
Ik wist van 1 van de 3 feestdagen (Pasen, Hemelvaartsdag en Pinksteren) niet waar het voor was, maar ik wist niet waar Pinksteren voor wasquote:
Gewoon bellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef lichtekooi het volgende:
Ik wilde al direkter worden.
Dat kan ik nu goed proberen dan.
Ik bel hem zo wel even.
Of moet ik dat in zijn gezicht zeggen? Maar we hebben niet eens gezoent...
Ik bel wel gewoon, dit is stom.
quote:
meten of meeten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Auto en Artic die meten nooit namelijk.
Ik heb gewoon niks met geloof en al die feestdagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent toch blij dat we iemand van 21 hebben die dat allemaal voor ons opzoekt...
De vraag is, zou je hem wel zoenen als hij niet zo doet zoals hij nu doetquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef lichtekooi het volgende:
Ik wilde al direkter worden.
Dat kan ik nu goed proberen dan.
Ik bel hem zo wel even.
Of moet ik dat in zijn gezicht zeggen? Maar we hebben niet eens gezoent...
Ik bel wel gewoon, dit is stom.
Ja want misschien leert hij er nog iets van.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent toch blij dat we iemand van 21 hebben die dat allemaal voor ons opzoekt...
Zoek je het toch op wiki wat het isquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist van 1 van de 3 feestdagen (Pasen, Hemelvaartsdag en Pinksteren) niet waar het voor was, maar ik wist niet waar Pinksteren voor wasweet ik nu nog steeds niet
verder googlen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist van 1 van de 3 feestdagen (Pasen, Hemelvaartsdag en Pinksteren) niet waar het voor was, maar ik wist niet waar Pinksteren voor wasweet ik nu nog steeds niet
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja want misschien leert hij er nog iets van.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
verder googlen...
dan ben je hier weer ff stil![]()
automartic_quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Auto en Artic die meten nooit namelijk.
straf dusquote:
Je hebt al een naambordje voor op de voordeur bestelt?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
verder googlen...
Hehehequote:
Google is your friend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meetenquote:
Had je ook niet weg moeten gaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef vencodark het volgende:
Ok,ik ben amper een half uurtje weggeweest en jullie zijn 2 pagina's verder! :![]()
Venco! Jou heb ik een tijdje niet gezien! Hoe is 't?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef vencodark het volgende:
Ok,ik ben amper een half uurtje weggeweest en jullie zijn 2 pagina's verder! :![]()
dan had de hond het in de huiskamer gedaan.. ook weer zoiets natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had je ook niet weg moeten gaan
Waarom moet ik me dat afvragen? Hij doet toch zo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De vraag is, zou je hem wel zoenen als hij niet zo doet zoals hij nu doet?
Dan gaat nog steeds erg langzaam.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef vencodark het volgende:
en kindernamen uitgezochtquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt al een naambordje voor op de voordeur bestelt?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan had de hond het in de huiskamer gedaan.. ook weer zoiets natuurlijk.
Goed planquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
verder googlen...
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:
Beginnen ze met de R?quote:
Ja dat zeg ik, ik heb alleen 1x de bijbel gelezen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zoek je het toch op wiki wat het is
Tot laterquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef djayzz het volgende:
Ik ben er even weg van mensen![]()
Misschien tot straks
Heb je een sms gestuurd naar dat ene nummer, van hoe je baby moet heten met je vriendin?quote:
KF, ALSJEBLIEFT. Bespaar ons dit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ik heb alleen 1x de bijbel gelezen...
Maar voor de rest heb ik geen ruk met geloof, dus weet ook niet wat ze ermee bedoelen:
Met Pinksteren (Grieks: Πεντεκοστη (Pentekostè) of Sinksen wordt de uitstorting van de Heilige Geest herdacht. Met deze uitstorting werd ook het begin van de christelijke Kerk gemarkeerd.
Pinksteren volgt tien dagen op Hemelvaart en valt op de 50ste dag van Pasen (dus 49 dagen na Pasen[1]), in 2009 op 31 mei.
Binnen de Rooms-Katholieke traditie volgen de volgende feestdagen op Pinksteren: het feest van de Heilige Drie-eenheid, Corpus Christi, het feest van het Heilig Sacrament en van het Heilig Hart.
En nu hemelvaart nog.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar voor de rest heb ik geen ruk met geloof, dus weet ook niet wat ze ermee bedoelen:
Met Pinksteren (Grieks: Πεντεκοστη (Pentekostè) of Sinksen wordt de uitstorting van de Heilige Geest herdacht. Met deze uitstorting werd ook het begin van de christelijke Kerk gemarkeerd.
Pinksteren volgt tien dagen op Hemelvaart en valt op de 50ste dag van Pasen (dus 49 dagen na Pasen[1]), in 2009 op 31 mei.
Binnen de Rooms-Katholieke traditie volgen de volgende feestdagen op Pinksteren: het feest van de Heilige Drie-eenheid, Corpus Christi, het feest van het Heilig Sacrament en van het Heilig Hart.
Ga nu nog maar even de overeenkomsten en verschillen met de Islamitische en Joodse feestdagen zoeken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
uhuhquote:
Hond uitlaten + overige zaken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had je ook niet weg moeten gaan
Bestaat datquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Heb je een sms gestuurd naar dat ene nummer, van hoe je baby moet heten met je vriendin?
Ja zal het zo allemaal hier neer plempenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga nu nog maar even de overeenkomsten en verschillen met de Islamitische en Joodse feestdagen zoeken.
eerst onze namen naar de lovemeter, toen de kindernamen en is er al zo'n sms dienst voor je scheiding?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Heb je een sms gestuurd naar dat ene nummer, van hoe je baby moet heten met je vriendin?
Dag moppie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Venco! Jou heb ik een tijdje niet gezien! Hoe is 't?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga nu nog maar even de overeenkomsten en verschillen met de Islamitische en Joodse feestdagen zoeken.
How is life?quote:
Telefoon uitzetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef lichtekooi het volgende:
Hij neemt niet op.
ik ga naar bed, dan belt hij denk ik wel midden in de nacht.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hond uitlaten + overige zaken.![]()
Ik moest!
ik ookquote:
Een combi van 1 en 2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma:
1) Nu langer doorgaan met leren, maar ik ben moe en mijn ogen vallen bijna dicht.
2) Nu gaan slapen en de wekker eerder zetten. Ik weet alleen niet of ik dan zin heb om wat te doen
Optie 3quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma:
1) Nu langer doorgaan met leren, maar ik ben moe en mijn ogen vallen bijna dicht.
2) Nu gaan slapen en de wekker eerder zetten. Ik weet alleen niet of ik dan zin heb om wat te doen
Met mij ook. Net heerlijk sushi gegeten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dag moppie.Hier gaat goed, en met jou.
zijn dus ook 2 momenten dat je helemaal geen info meer opslaat...dus gewoon naar bed gaan en het laten voot wat het isquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma:
Goedquote:
Haha, dat kloptquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zijn dus ook 2 momenten dat je helemaal geen info meer opslaat...dus gewoon naar bed gaan en het laten voot wat het is
Nog ff alles doorlezen. Opschrijven wat je nog niet goed kent en je wekker wat eerder zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma:
Dat is mooiquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Met mij ook. Net heerlijk sushi gegeten.
En nu heeft Barcelona de CL gewonnen!
Dat klinkt wel heeél fanatiekquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog ff alles doorlezen. Opschrijven wat je nog niet goed kent en je wekker wat eerder zetten.![]()
Slaap lekker en succes!
enige reden dat je hte zou doen is voor je geweten.. terwijl je beter weetquote:
Dat is mooi.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GoedIk ben blij dat het wat is afgekoeld
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog ff alles doorlezen. Opschrijven wat je nog niet goed kent en je wekker wat eerder zetten.![]()
Slaap lekker en succes!
gewoon doen wat jou het beste lijkt...maar dan morgen wel wat doen als je nu kapt hequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
* Snuitebolletje wrijft even over het ruggetje van Thrustmaster_Special....
Dat moest gewoon even gebeuren, verder nog iets gebeurd hier?
Ja hoorquote:
Ik vindt het niet erg als hij belt.quote:
Ik heb besloten dat ik nu wat ga doen - tot mijn ogen dicht vallen - en ik ga mijn wekker om half 5 zettenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon doen wat jou het beste lijkt...maar dan morgen wel wat doen als je nu kapt he
succes! en trustenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik vindt het niet erg als hij belt.
want dan kan ik dat zeggen en ben ik er van af.
Dat wil ik ook maar snel dan.
Nu ga ik echt slapen.
Ach het onweer was ook leuk eergisteren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja hoorHadden alleen de halve dag regen vandaag, en het was niet lekker warm
Barcelona de Cl? Whats that?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Met mij ook. Net heerlijk sushi gegeten.
En nu heeft Barcelona de CL gewonnen!
echt nutteloos dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik nu wat ga doen - tot mijn ogen dicht vallen - en ik ga mijn wekker om half 5 zetten
ik was weggegaan net voordat je nog even wat verteld had.. dus vandaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet niet waar het goed voor was maar even goed bedankt
Half 5!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik nu wat ga doen - tot mijn ogen dicht vallen - en ik ga mijn wekker om half 5 zetten
zet hem opquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan het, ik weet het zekerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt nutteloos dusmja what ever makes you happie
![]()
Het idee is er hè, de uitvoering nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Half 5!Dat is pas fanatiek! You go girl!
idd na 6x nog leukquote:
Ja was wel leuk, alleen jammer dat ik pas om half 3 sliep en om 7 uur de wekker weer gingquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het onweer was ook leuk eergisteren.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik was weggegaan net voordat je nog even wat verteld had.. dus vandaarhet moest gewoon even.. Soms heb ik van die vlagen dat ik aardig moet zijn voor mensen die het verdienen
het grappige is dat je zelf ook weet dat je niets meer oppikt. Je kan beter een goede nachtrust hebben zodat je morgen fit bent en dan is het allemaal makkelijker naar boven te halen wat je wel heb geleerd ipv dat je nu doorgaat met leren en jezelf vermoeid e.d. Daardoor zal het moeilijker zijn om je te kunnen focussen op de dingen die je wel weetquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan het, ik weet het zeker
[..]
Het idee is er hè, de uitvoering nog niet
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het grappige is dat je zelf ook weet dat je niets meer oppikt. Je kan beter een goede nachtrust hebben zodat je morgen fit bent en dan is het allemaal makkelijker naar boven te halen wat je wel heb geleerd ipv dat je nu doorgaat met leren en jezelf vermoeid e.d. Daardoor zal het moeilijker zijn om je te kunnen focussen op de dingen die je wel weet
Das niet erg schat, dat je dat kan is knap van je.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moest ook even me gal spuien
gelukkig leert iedereen anders...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het grappige is dat je zelf ook weet dat je niets meer oppikt. Je kan beter een goede nachtrust hebben zodat je morgen fit bent en dan is het allemaal makkelijker naar boven te halen wat je wel heb geleerd ipv dat je nu doorgaat met leren en jezelf vermoeid e.d. Daardoor zal het moeilijker zijn om je te kunnen focussen op de dingen die je wel weet
Het scheelt dat ik het tentamen al om 8.45 heb, dus dat het vanaf 4.30 allemaal "last minute" stampen is. Ik weet ook dat beide opties niet goed zijn & dat ik gewoon te weinig van te voren heb gedaan, maar ik denk dat ik met deze optie minder "spijt" heb straksquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Inderdaad..quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Das niet erg schat, dat je dat kan is knap van je.
haiquote:
Iets minder op Fok minder gezellig maar je studie gaat voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik het tentamen al om 8.45 heb, dus dat het vanaf 4.30 allemaal "last minute" stampen is. Ik weet ook dat beide opties niet goed zijn & dat ik gewoon te weinig van te voren heb gedaan, maar ik denk dat ik met deze optie minder "spijt" heb straks
Zal toch niks beschadigd zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:52 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga slapen, wel verstandig na die val op mijn hoofd
Fijne nacht toegewenst !
Hoi zeg eens iets positiefs !quote:
Wat er niet zit kan je niet schudden geloof ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal toch niks beschadigd zijn
Hihihi...quote:
nu moet ik me inhoudenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat er niet zit kan je niet schudden geloof ik
Heb vroeger wel een zware hersenschudding met een aantal weken geheugen verlies gehadvandaar dat ik best schrok van die zwarte vlekken vanmiddag...
En aub geen grapjes maken hierover want dat vind ik echt niet leuk
Enne... ik ga nu slapen en wens jou nog een hele fijne avond. Zonder zorgen, zonder gedachten en gewoon genietend en kijkend naar wat je nu hebt. En dat je jezelf zo'n tof persoontje vindtquote:
1 grapje moet toch kunnen .....pleasequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat er niet zit kan je niet schudden geloof ik
Heb vroeger wel een zware hersenschudding met een aantal weken geheugen verlies gehadvandaar dat ik best schrok van die zwarte vlekken vanmiddag...
En aub geen grapjes maken hierover want dat vind ik echt niet leuk
Heej! wat fijn dat het zo goed gaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi...
Hij vroeg wat ik vanavond ging doen en hij heeft een pluisje uit mijn haar gehaald![]()
![]()
Enne... op de snelweg reden we de hele tijd naast of achter elkaar
En nog iets positiefs: ik heb niet eens de urge om mijn ego te voeden, dit voelt gewoon leuk
Ben je er op 0:30 nog ? Dan ben ik echt thuisquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was bijna bang voor geen avondploeg.
Weekend hier.
Hoi.
Dankje meisquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Enne... ik ga nu slapen en wens jou nog een hele fijne avond. Zonder zorgen, zonder gedachten en gewoon genietend en kijkend naar wat je nu hebt. En dat je jezelf zo'n tof persoontje vindt![]()
Slaap lekker Box, dat je straks maar een mooie droom mag hebben
Ligt eraan of ik me vermaak de komende anderhalf uur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben je er op 0:30 nog ? Dan ben ik echt thuis
Heb een natte voetquote:
Sukkeltje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb een natte voetwerd niet gewaarschuwd voor een plas
Late reactie PAS OP plasquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
terugdraaien!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef Sinceria het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat die meet 28 juni is, en niet 21 juni?Heb ik net vandaag
mezelf op werk uitgeroosterd op maandag de 22 en ingeroosterd op zondag de 28ste.
Voeg me anders gewoon ff toe op msnquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik me vermaak de komende anderhalf uur.
Hihi, slimpie! komt omdat je mij niet gesms-t hebt om te vragen wanneer die meet nou precies was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef Sinceria het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat die meet 28 juni is, en niet 21 juni?Heb ik net vandaag
mezelf op werk uitgeroosterd op maandag de 22 en ingeroosterd op zondag de 28ste.
Kijk jij bent wel aardig :pquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Late reactie PAS OP plas
Past ook wel bij hoe de dag was met 1 uur ns vertragingquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een natte voet! Dat klinkt ernstig.
quote:
Ja, ik ga even kijken of dat kan. Ik krijg vast wat chaggo pubers op mijn nek.quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
Mensen, ik ga maar een slapen![]()
Morgen waarschijnlijk weer weinig tot niet op Fok, dus als je me wilt bereiken kan dat via SMS
Slaap lekker allemaal
Ik hoor net dat ik even blijf... Veel plezierquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaan we webcamseksen?Moet dat toch eens proberen
Ja maar... Internetzquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaan we webcamseksen?Moet dat toch eens proberen
Ik niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Moet jij niet naar bedik ook
Ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef Sinceria het volgende:
Maar ik moet wel naar de tandarts morgen.
iPhone kan niet pm-enquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef Sinceria het volgende:
Maar ik moet wel naar de tandarts morgen.
Echt?quote:
Geen dank.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
iPhone kan niet pm-en![]()
maar iemand nog wat spannends ?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Echt?Je bent al de derde die ik ken die morgen naar de tandarts moet!
Samen lijden?
Ja hoor ikke welquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef JonKeL het volgende:
Nee ik heb een pleuris dag gehad. Netzo als gister en eergister![]()
Jij wel een goede dag gehad?
Mijn ouders, paar goede vrienden, mijn kat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Ofresca het volgende:
Wat een rust hier ineens.
Is er iets in je leven zo belangrijk, dat je er je leven voor zo geven?
Momenteel nog niet nee, zou voor sommige echt wel ver gaan maar me leven neequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Ofresca het volgende:
Een stuk of 2 mensen... misschien, meer niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Ofresca het volgende:
Me zoon ,pa en zusters in oogwenkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Ofresca het volgende:
In het verleden wel, nu niet meer. Ik ben zelf het allerbelangrijkste.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Ofresca het volgende:
Q.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Q. het volgende:
[..]
In het verleden wel, nu niet meer. Ik ben zelf het allerbelangrijkste.
Ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
En nu de andere kant van de medaille. Zou je iemand kunnen vermoorden? En dan niet perongeluk, maar doelbewust en gericht.
Om de zelfde mensen, iets aan doetquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
En nu de andere kant van de medaille. Zou je iemand kunnen vermoorden? En dan niet perongeluk, maar doelbewust en gericht.
Ik denk het niet. Ik kan nog geen slak vermoorden zonder dat ik het zielig vind.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
Eindelijk! Ik ook niet. Zelfde geldt voor steekbeesten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik kan nog geen slak vermoorden zonder dat ik het zielig vind.
Ik denk het wel vaak, maar denk niet dat ik het echt zou kunnen doen.... dan zou ik eerder iemands leven "kapot" maken op een andere manier...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
Muggen wel.. rest nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik ook niet. Zelfde geldt voor steekbeesten.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga bedje opzoeken, slaap lekker Singles![]()
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Ofresca het volgende:
ik ga ook me bedje opzoekenquote:
Muggen laten vieze vlekken achter op de muur. Maar ook dat vind ik zielig als ik er over nadenk.quote:
En nog 1.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik ga ook me bedje opzoeken
truste
12 uur, bedtijd.quote:
Geen mensen maar de rest ... Ligt aan de situatiequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
Nou ja, ik lieg trouwens, heb al eens een konijn de nek omgedraaid, een kip en een kalf geslachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen mensen maar de rest ... Ligt aan de situatie
ow, dan mag hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, ik lieg trouwens, heb al eens een konijn de nek omgedraaid, een kip en een kalf geslachtMaar dat was puur functioneel..
Ja, dan kun je nog niet gaan slapen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook. Maar mijn huisgenootje heeft me net een kopje thee gebracht.
same problem, niet kunnen slapenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dan kun je nog niet gaan slapen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |