oh ja.. mag ook hoor, ga ik wel oefenpotten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wilde ik net een leuk vlaggetje gaan ophalen
sorry....we zien elkaar wel in de finale van de cupquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. mag ook hoor, ga ik wel oefenpotten.
Nee.. ik maak volgende week de loting bekend en de week daarna gaan we los.. Dus volgende week kan iedereen gewoon nog oefenpotjes regelen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Moet ik volgende week vrij houden voor de Fok!Cup?
goed planquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
sorry....we zien elkaar wel in de finale van de cup
eigenlijk niet, aangezien de deadline al ruim verstreken was, maar ik zal zien of ik je nog kan inpassen..quote:
Het zou wel handig zijn jaquote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er is 95% kans dat ik nog een ronde door ga in de beker.
Is het misschien handig als bekerhelden soweiso hier melden als ze door zijn?
Oh, ik heb me opgegeven voor loterijen voor diverse zeldzame vlaggetjes. Mocht ik op één of andere rare manier iets winnen kijk ik wel of er wat verplaatst kan worden, anders kijk ik jou lief aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef MrMoon het volgende:
Belangrijke mededeling
Volgende week woensdag gaat de Fok!Cup weer los. De loting zal woensdagavond plaatsvinden. Ik probeer om uiterlijk donderdagochtend 11:59:59u. de loting op Fok! te plaatsen. Regel dus GEEN oefenwedstrijden voor volgende week!!! Doe je dit wel kost dit je een WO ofwel 5 - 0 nederlaag.
neenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:44 schreef pekel het volgende:
Loting..
Kunnen we deze ergens live volgen?
Volgende week.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef Psychonikeo het volgende:
wanneer begint de cup eigenlijk?
geen commentaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Krijg ik wel een plekje als groepshoofd?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |