+1 bezorgdheid om mede mensquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar hij stond ook onwijs in de weg, ze had die kinderwagen niet eens kunnen draaien ook al had ze het gewild. Ze deed wel een halfslachtige poging, maar dat was meer om te zorgen dat hij haar met rust liet volgens mij.
Ik heb haar later ook maar even gezegd dat ze zich maar niets van hem aan moest trekken, ze keek alsof ze ging huilen.
Haha, nee het kwam zomaar even op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit je soms in een andere tijdzone
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee het kwam zomaar even op.
En dat doet me weer denken aan Gordons liedje: Ik bel je zomaar even op!(wat natuurlijk een vreselijk nummer is).
Acda en de Munnick: Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweestquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is 3x niks ook nooit geweest
Hahaha, thnx.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
+1 bezorgdheid om mede mens
quote:
Hoiquote:
quote:
Ik lees helemaal niet zo goed jouw posts, ik kijk alleen maar naar jouw ultra geweldige usericon.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Acda en de Munnick: Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest
Oh oh oh, waar is HW als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik lees helemaal niet zo goed jouw posts, ik kijk alleen maar naar jouw ultra geweldige usericon.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik lees helemaal niet zo goed jouw posts, ik kijk alleen maar naar jouw ultra geweldige usericon.
Dat is een van de weinige nummers die ik ken.quote:
Haha, waar heb je hem voor nodig dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh oh oh, waar is HW als je hem nodig hebt.
En dan niet eens de moeite nemen om te bellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb maar even gebeld, nadat ze niet reageerde op sms. Ze heeft al een andere kamer gevonden.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb maar even gebeld, nadat ze niet reageerde op sms. Ze heeft al een andere kamer gevonden.
fijn dat ze dat ook even doorgeeft..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Sinceria het volgende:
Ik had daar wel een mooie reactie op weten te verzinnen, als ik HW was geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, waar heb je hem voor nodig dan?
Ik heb al de hele week van KVK in mijn hoofd:quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een van de weinige nummers die ik ken.
Doe dan eens even alsof je HW bent.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had daar wel een mooie reactie op weten te verzinnen, als ik HW was geweest.
Ja. Kutwijf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan niet eens de moeite nemen om te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |