quote:
Misschien moet je er minder naar luisteren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week van KVK in mijn hoofd:
"Ik wil een broertje en een mooie rooie fiets en ook een grote teddybeer, maar meestal krijg ik niets" Zeeeeer irritant
Lekker dier... pffffffquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:56 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb maar even gebeld, nadat ze niet reageerde op sms. Ze heeft al een andere kamer gevonden.
Goeie tip, morgen maar eens K3 proberenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien moet je er minder naar luisteren.![]()
Luister ook eens naar iets andes.
ik ben er al aan gewend...verkoop wel vaker zooi (auto onderdelen)...gewoon niet op komen dagen...zit je dan de halve dag thuis te wachtenquote:
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dan eens even alsof je HW bent.
Nog andere gegadigden?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je er minder naar luisteren.![]()
Luister ook eens naar iets andes.
Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Goeie tip, morgen maar eens K3 proberen
Ik had via de mail nog een paar reacties, maar nadat ik teruggemaild had dat de bezichtigingen pas na mijn vakantie zijn heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik plaats tegen die tijd wel een nieuwe, en dan per direct. Werkt waarschijnlijk beter. Verder heb ik nog een goede vriendin die uit huis wil, maar ze moet eerst een nieuwe baan zoeken dus daar ga ik niet vanuit dat zij hier komt wonen.quote:
Die liedjes kunnen anders ook aardig in je hoofd blijven hangen.quote:
Dat heb ik dus ook, luister nooit KVK of K3, maar op de meest vage momenten zwerven die liedjes door mn kopquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef vencodark het volgende:
Die liedjes kunnen anders ook aardig in je hoofd blijven hangen.
Bijv: Afrika tot in Amerika tot in de Himalaya tot in de woestijn.![]()
Of: Hocus Pocus iedereen kan toveren.![]()
Vraag me niet hoe ik deze liedjes ken, ik weet het zelf namelijk ook niet.
er is hier vast wel een man te vinden die een maand met je opgesloten wil wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik had via de mail nog een paar reacties, maar nadat ik teruggemaild had dat de bezichtigingen pas na mijn vakantie zijn heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik plaats tegen die tijd wel een nieuwe, en dan per direct. Werkt waarschijnlijk beter. Verder heb ik nog een goede vriendin die uit huis wil, maar ze moet eerst een nieuwe baan zoeken dus daar ga ik niet vanuit dat zij hier komt wonen.
Het wordt sowieso krap met geld, want ik zit in ieder geval 1 maand alleen hier.
Als het nijpend word houden we hier gewoon een collectiequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik had via de mail nog een paar reacties, maar nadat ik teruggemaild had dat de bezichtigingen pas na mijn vakantie zijn heb ik geen reactie meer ontvangen. Ik plaats tegen die tijd wel een nieuwe, en dan per direct. Werkt waarschijnlijk beter. Verder heb ik nog een goede vriendin die uit huis wil, maar ze moet eerst een nieuwe baan zoeken dus daar ga ik niet vanuit dat zij hier komt wonen.
Het wordt sowieso krap met geld, want ik zit in ieder geval 1 maand alleen hier.
Ik was wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Tja, ik ben HW niet, dus ik kan er alleen naar raden.
WTF, dat is toch geen muziek?quote:
Gewoon snel skippenquote:
Dat is lief, maar ik ga het vast wel redden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als het nijpend word houden we hier gewoon een collectie
Dat komt wel goed dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Meer, meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die liedjes kunnen anders ook aardig in je hoofd blijven hangen.
Bijv: Afrika tot in Amerika tot in de Himalaya tot in de woestijn.![]()
Of: Hocus Pocus iedereen kan toveren.![]()
Vraag me niet hoe ik deze liedjes ken, ik weet het zelf namelijk ook niet.
Daar heb ik nu nooit last van.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, luister nooit KVK of K3, maar op de meest vage momenten zwerven die liedjes door mn kop
Hoofd hebben?quote:
klopt, het is geniaalquote:
Jaquote:
Brainlessquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens aan andere foknaam nemen.
quote:
Heeeeeul knapquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:22 schreef djayzz het volgende:
Ben trouwens maar weinig op fok geweest vandaag, knap he
Jammerquote:
Goed gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:22 schreef djayzz het volgende:
Niet doen, laat het gaan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer het waanzinnig te onderdrukken.
ditoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:22 schreef djayzz het volgende:
In een woord GEWELDIGquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:22 schreef djayzz het volgende:
Maakt weinig uit is dacht ik al vol met reseveringenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dito
heb trouwens zin om zaterdagavond naar de drive in in de arena te gaan... heb alleen geen auto en moet werken op de zondag :
nog kutterquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maakt weinig uit is dacht ik al vol met reseveringen
En weer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
I did, maar je bevredigt mijn nieuwsgierigheid niet.
KPN heeft een storing.quote:
* djayzz heeft autoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dito
heb trouwens zin om zaterdagavond naar de drive in in de arena te gaan... heb alleen geen auto en moet werken op de zondag :
Ow, thnx.. ben de al de hele dag mn boxje aant resettenquote:
Dat eerste is makkelijk op te lossen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dito
Dus als KPN storing heeft, doet google het niet? maar andere websites welquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ow, thnx.. ben de al de hele dag mn boxje aant resetten
Komen meer dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |