Knap van je.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar is in de tussen tijd een hoop gebeurt waar mee ik rekening moet houden
wat erg sterkt ermee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk heb niks te verbergen, was als tiener nogal rebels tot ik misschien wel de liefde van me leven tegen kwam ze heeft me op het rech te pad gezet maar na 1jaar kwam ik achter da t ze een ernstige spier ziekte had die sneller ging dan verwacht in augustus 2000 hield ook de hart er mee op
Nog meer zooi dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben wat gewend heb inmiddels meer bergrafenisen mee gemaakt dan bruiloften
Pien... Geilquote:
3 wekenquote:
Tnx en wanneer je in de buurt bent!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker man!Veel plezier alvast
Wanneer gaan we weer een keer meeten?
Hoop dat je het niet erg vind maar vind het wel fijn om het even weg te typen in 90 is me moeder overleden bij een ongeluk was toen 10 ze was op 5juni jarig alles nog gewoon 10juni overleed ze en 13juni ben ik zelf jarig heb eigenlijk nooit meer me verjaarddag geviert , op 3mei2002 is me maatje verongelukt in juli kwam ik een oude vriendin van me verloofde tegen heb extreem veel gedronken en als eind resultaat is 12april Yourie geboren het licht in me leven we zijn samen gaan wonen is mislukt zijn uit mekaar gegaan zo dat is er uitquote:
Ik leef volgens het moto altijd blijven lachenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog meer zooi dus.
Vind je het leven nog wel een beetje leuk dan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoop dat je het niet erg vind maar vind het wel fijn om het even weg te typen in 90 is me moeder overleden bij een ongeluk was toen 10 ze was op 5juni jarig alles nog gewoon 10juni overleed ze en 13juni ben ik zelf jarig heb eigenlijk nooit meer me verjaarddag geviert , op 3mei2002 is me maatje verongelukt in juli kwam ik een oude vriendin van me verloofde tegen heb extreem veel gedronken en als eind resultaat is 12april Yourie geboren het licht in me leven we zijn samen gaan wonen is mislukt zijn uit mekaar gegaan zo dat is er uit
Mja, dat moet je dan wel hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik leef volgens het moto altijd blijven lachen
Nee. Juist goed dat je erover kan praten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoop dat je het niet erg vind maar vind het wel fijn om het even weg te typen in 90 is me moeder overleden bij een ongeluk was toen 10 ze was op 5juni jarig alles nog gewoon 10juni overleed ze en 13juni ben ik zelf jarig heb eigenlijk nooit meer me verjaarddag geviert , op 3mei2002 is me maatje verongelukt in juli kwam ik een oude vriendin van me verloofde tegen heb extreem veel gedronken en als eind resultaat is 12april Yourie geboren het licht in me leven we zijn samen gaan wonen is mislukt zijn uit mekaar gegaan zo dat is er uit
Ja & morgen ook, dus ik ga vannacht "even" doorhalenquote:
Hoe ging het?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja & morgen ook, dus ik ga vannacht "even" doorhalen
Jij komt op telegraaf.nl?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Oke, waarom doet alleen Fok! het bij mij?
Edit; Wow, telegraaf.nl doet het ook..
Bij werkt ie ook gewoon misschien niet betaaldquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
telegraaf of FOK!...? Weinig niveau verschil toch?quote:
Beide goed vermaak, maar je moet het niet te serieus nemen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
telegraaf of FOK!...? Weinig niveau verschil toch?
Je beantwoord een vraag met een vraag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Beide goed vermaak, maar je moet het niet te serieus nemen?
Dat moet al een teken zijn om het niet serieus te nemenquote:
Jemig Thrust, das veel te veel voor één mensquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hier zelfde.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
tuut?quote:
Leert er mee leven iedereen heb wel iets ,me zusje is 4jaar terug aangereden op de fiets rug gebroken die is pas 24 en kan zoals jij wel zou begrijpen een hoop dingen niet meer zoals je zo willenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jemig Thrust, das veel te veel voor één mens
Neuken dan maar?quote:
Dat herken ik inderdaad. En iedereen heeft idd wel iets. En iedereen beleeft het op zijn eigen manier.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Leert er mee leven iedereen heb wel iets ,me zusje is 4jaar terug aangereden op de fiets rug gebroken die is pas 24 en kan zoals jij wel zou begrijpen een hoop dingen niet meer zoals je zo willen
"tuut" aka "tumtummetje" aka "mn auto"quote:
Ook hetnet of niet?quote:
Is dat nodig?quote:
Joey!quote:
Jaquote:
Nee, nog niet gelukkig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
Ofresca, heb jij deze week ook tentamens?
Dan heb ik dat gedroomdquote:
Doeiquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |