quote:
Ik denk dat ik toch liever gewoon mijn eigen werk doequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
we zoeken nog mensen als je zo graag die adv dagen wilt
Jij studeert, dan heb je 12 maanden per jaar vrijquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben 2 maanden per jaar vrij. Vind 't wel heerlijk zo.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zeker wel! ik heb gewoon meer tijd nodig om met iedereen af te kunnen spreken
Des te beter.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij studeert, dan heb je 12 maanden per jaar vrij
Wat voor werk doe je danquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch liever gewoon mijn eigen werk doe
Ik bedenk televisieprogramma'squote:Op woensdag 27 mei 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan
Ik geniet er met volle teugen van! Straks nog tijd zat om serieus te zijn en te werken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ohwee, als je er geen gebruik van maakt!
Slet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zeker wel! ik heb gewoon meer tijd nodig om met iedereen af te kunnen spreken
quote:
Jazeker! maar ik ben toch van plan om meer een hoer van mezelf te maken.. uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:
Vrouwen hoeven niet te betalen, er zijn zat gratis sletjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jazeker! maar ik ben toch van plan om meer een hoer van mezelf te maken.. uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Hoeven niet.. maar dan hebben ze niet zoiets tofs en lekkers als ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven niet te betalen, er zijn zat gratis sletjes
Wat zijn je USP's dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoeven niet.. maar dan hebben ze niet zoiets tofs en lekkers als ik![]()
Hey snuit wanneer is die date met het prakkie eigenlijk ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jazeker! maar ik ben toch van plan om meer een hoer van mezelf te maken.. uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Betaling in natura, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Je bent nadat je wat duurs hebt gekocht voor je vriendin nooit getrakteerd op een extra lekkere beurt?quote:
Kan niet zo 1,2,3 bedenken dat het ooit gebeurt isquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je bent nadat je wat duurs hebt gekocht voor je vriendin nooit getrakteerd op een extra lekkere beurt?
het zelfde hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan niet zo 1,2,3 bedenken dat het ooit gebeurt is
Niet?quote:
Ben ze dan nog niet tegen komen ben ook niet een player kan bijna op 1 hand tellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet?
Vrouwen zijn in principe net hoeren wat dat betreft. Geef ze iets duurs en ze neuken vol overgave met je.
Hm, okee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben ze dan nog niet tegen komen ben ook niet een player kan bijna op 1 hand tellen
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
na het wegvallen van me verloofde ben ik niet volledig hersteld
quote:
quote:
Mag ik vragen hoe en wat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
bedankt is toch al lang geleden raakt het niet kwijt
IOVJquote:
[..]
Tuurlijk heb niks te verbergen, was als tiener nogal rebels tot ik misschien wel de liefde van me leven tegen kwam ze heeft me op het rech te pad gezet maar na 1jaar kwam ik achter da t ze een ernstige spier ziekte had die sneller ging dan verwacht in augustus 2000 hield ook de hart er mee opquote:
Dat is echt zwaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk heb niks te verbergen, was als tiener nogal rebels tot ik misschien wel de liefde van me leven tegen kwam ze heeft me op het rech te pad gezet maar na 1jaar kwam ik achter da t ze een ernstige spier ziekte had die sneller ging dan verwacht in augustus 2000 hield ook de hart er mee op
Goffer Thrust, das niet niks,quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Tuurlijk heb niks te verbergen, was als tiener nogal rebels tot ik misschien wel de liefde van me leven tegen kwam ze heeft me op het rech te pad gezet maar na 1jaar kwam ik achter da t ze een ernstige spier ziekte had die sneller ging dan verwacht in augustus 2000 hield ook de hart er mee op
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]Maar je bent er wel klaar voor om het weer te proberen?
* krijgt kippenvelquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben wat gewend heb inmiddels meer bergrafenisen mee gemaakt dan bruiloftenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar.Geen wonder dat je daar niet overheen komt!
Knap van je.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar is in de tussen tijd een hoop gebeurt waar mee ik rekening moet houden
wat erg sterkt ermee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog meer zooi dus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben wat gewend heb inmiddels meer bergrafenisen mee gemaakt dan bruiloften
Pien... Geilquote:
3 wekenquote:
Tnx en wanneer je in de buurt bent!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lekker man!Veel plezier alvast
Wanneer gaan we weer een keer meeten?
Hoop dat je het niet erg vind maar vind het wel fijn om het even weg te typen in 90 is me moeder overleden bij een ongeluk was toen 10 ze was op 5juni jarig alles nog gewoon 10juni overleed ze en 13juni ben ik zelf jarig heb eigenlijk nooit meer me verjaarddag geviert , op 3mei2002 is me maatje verongelukt in juli kwam ik een oude vriendin van me verloofde tegen heb extreem veel gedronken en als eind resultaat is 12april Yourie geboren het licht in me leven we zijn samen gaan wonen is mislukt zijn uit mekaar gegaan zo dat is er uitquote:
Ik leef volgens het moto altijd blijven lachenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog meer zooi dus.
Vind je het leven nog wel een beetje leuk dan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoop dat je het niet erg vind maar vind het wel fijn om het even weg te typen in 90 is me moeder overleden bij een ongeluk was toen 10 ze was op 5juni jarig alles nog gewoon 10juni overleed ze en 13juni ben ik zelf jarig heb eigenlijk nooit meer me verjaarddag geviert , op 3mei2002 is me maatje verongelukt in juli kwam ik een oude vriendin van me verloofde tegen heb extreem veel gedronken en als eind resultaat is 12april Yourie geboren het licht in me leven we zijn samen gaan wonen is mislukt zijn uit mekaar gegaan zo dat is er uit
Mja, dat moet je dan wel hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik leef volgens het moto altijd blijven lachen
Nee. Juist goed dat je erover kan praten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoop dat je het niet erg vind maar vind het wel fijn om het even weg te typen in 90 is me moeder overleden bij een ongeluk was toen 10 ze was op 5juni jarig alles nog gewoon 10juni overleed ze en 13juni ben ik zelf jarig heb eigenlijk nooit meer me verjaarddag geviert , op 3mei2002 is me maatje verongelukt in juli kwam ik een oude vriendin van me verloofde tegen heb extreem veel gedronken en als eind resultaat is 12april Yourie geboren het licht in me leven we zijn samen gaan wonen is mislukt zijn uit mekaar gegaan zo dat is er uit
Ja & morgen ook, dus ik ga vannacht "even" doorhalenquote:
Hoe ging het?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja & morgen ook, dus ik ga vannacht "even" doorhalen
Jij komt op telegraaf.nl?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Oke, waarom doet alleen Fok! het bij mij?
Edit; Wow, telegraaf.nl doet het ook..
Bij werkt ie ook gewoon misschien niet betaaldquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
telegraaf of FOK!...? Weinig niveau verschil toch?quote:
Beide goed vermaak, maar je moet het niet te serieus nemen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
telegraaf of FOK!...? Weinig niveau verschil toch?
Je beantwoord een vraag met een vraag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Beide goed vermaak, maar je moet het niet te serieus nemen?
Dat moet al een teken zijn om het niet serieus te nemenquote:
Jemig Thrust, das veel te veel voor één mensquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hier zelfde.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
tuut?quote:
Leert er mee leven iedereen heb wel iets ,me zusje is 4jaar terug aangereden op de fiets rug gebroken die is pas 24 en kan zoals jij wel zou begrijpen een hoop dingen niet meer zoals je zo willenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jemig Thrust, das veel te veel voor één mens
Neuken dan maar?quote:
Dat herken ik inderdaad. En iedereen heeft idd wel iets. En iedereen beleeft het op zijn eigen manier.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Leert er mee leven iedereen heb wel iets ,me zusje is 4jaar terug aangereden op de fiets rug gebroken die is pas 24 en kan zoals jij wel zou begrijpen een hoop dingen niet meer zoals je zo willen
"tuut" aka "tumtummetje" aka "mn auto"quote:
Ook hetnet of niet?quote:
Is dat nodig?quote:
Joey!quote:
Jaquote:
Nee, nog niet gelukkig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
Ofresca, heb jij deze week ook tentamens?
Dan heb ik dat gedroomdquote:
Doeiquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |