Lekker laten uitrazen. Het is toch zijn(of haar) leven? Gewoon zeggen dat het jouw geen reet intresseert hoe die testen gaan, jij hebt je diploma en een baan. .quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef _Nathalie_ het volgende:
Hier gisteravond en vanmorgen een dwarse puber.De gehele vakantie niks,nada geen last,tot aan gisteravond.
Vanaf vandaag starten de cito-toetsen op het vmbo en het "ik ga niet naar school,bekijk het maar,ik ga toch te laat komen,je denkt toch niet dat ik op de fiets ga met die rot sneeuw,ik ga toch die toets verpesten,ik hoef geen ontbijt" etc vlogen mij rond de oren,en dan gaat ie net zo lang door tot er gereageert word,echter ik ga er steeds beter in worden om zn boze en opvliegerige gedrag te negeren (niet altijd even makkelijk).
Dat van "jouw nee is mijn nee,en heb ik geen zin in dag",ga ik ook zeker onthouden.
Net een mailtje van de mentor van zoonlief.Hij was even bij hem langs gegaan en was al een stuk minder nerveus,deed zn best en was netjes op tijd op school....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker laten uitrazen. Het is toch zijn(of haar) leven? Gewoon zeggen dat het jouw geen reet intresseert hoe die testen gaan, jij hebt je diploma en een baan. .
En dat te laat komen of niet komen opdagen dat merkt ze zelf wel op school. Mag ze lekker nablijven ofzo. Daar heeft ze toch alleen zichzelf mee.
Tja, dan weet ie best wat de consequentie is van te laat komen, dus dat laat ie echt wel uit zn hoofd denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:44 schreef _Nathalie_ het volgende:
[..]
Net een mailtje van de mentor van zoonlief.Hij was even bij hem langs gegaan en was al een stuk minder nerveus,deed zn best en was netjes op tijd op school....
Bij te laat komen laten ze je op die school niet nablijven,maar moet het kind eerder komen,bij 3 x te laat is het een vierkant rooster.Vorig jaar kon hij dus al een keer om 07.15 uur de deur uit ipv 07.45 uur,hield ook in een half uur eerder zn bed uit,en dat vond ie niet bepaald prettig.
Inmiddels heeft het hele spul hier diarree en/of diarree gehad. Was dus blijkbaar een voorbode...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:49 schreef freecell het volgende:
Waar ging dat dan ineens over?
Wel eenmomentje inderdaad.
Oeh dat klinkt echt als Superpuber idd... Is zich lekker los aan het maken. Ik zou zeggen vooral qua dat huiswerk even in zijn sop gaar laten koken. Je bent anders alleen maar politie-agentje aan het spelen en het eindresultaat is toch dat alleen hij zichzelf kan motiveren. Steek je energie liever in iets anders, zoals heel veel chocola voor jezelf kopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef _Nathalie_ het volgende:
Arghhh,hier heeft puber het echt weer op zn heupen,niets is goed en volgens hem ligt het allemaal aan mij ...
Het begon maandag al,toen het schooladvies bekend zou worden (doet nu vmbo-lwoo).In de auto op weg naar school,niets aan de hand,totdat we het schoolplein opliepen,toen was het een heel ander kind,stoer doen,een ander soort taalgebruik etc.Met zn mentor er over gehad,en die kent hem alleen maar zo![]()
Huiswerk leren?.Ach gewoon keihard liegen en volhouden dat ie het kent,en als ie dan geheel onverwachts overhoord word,dan ontploft ie.
Momenteel zou ik hem met alle liefde achter het behang kunnen plakken grrrr
alsje het gevonden hebt, geef mij een link..quote:Op zondag 21 maart 2010 10:41 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Dit zijn heel duidelijk van die 'kleine lettertjes dagen'
Googled naar online shops voor een shotje zelfbeheersing...
quote:Op zondag 11 april 2010 18:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Lukas heeft net mijn nieuwe bril gesloopt. Heb *%^#%#@ nog geen tijd gehad om het ding te declareren en hij heeft er de pootjes en neussteunen afgefröbelt. Kostte hem 23 seconden terwijl ik een toetje aan het halen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |