abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 19:23:30 #151
43556 miss_dynastie
pi_71768599
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:16 schreef YPPY het volgende:
Je vertelt het weer prachtig.

Vorige week was Anna 's middags wakker geworden. We gingen nog even samen bij ons in bed liggen. Gezellig. Blijkbaar ben ik in slaap gevallen en zij niet. Wat ineens voelde ik wat kouds en bleek dat ze mij, m'n haar en m'n kleren had ingesmeerd met bruine voetcreme (lush, pied de pepper voor de kenners).

Ik heb echt tot 10 moeten tellen, geen idee hoe ze dat potje open heeft gekregen. Daarna bijna lachen, ze was zo trots op zichzelf.

"ik doe mama smeren"
Yp En dan maar blij zijn dat de Veet niet in de buurt stond
pi_71769914
aaaaaaahhhhhhhhwwwww Yppy, wat ontzettend lief! en wat knap dat ze een potje heeft opengekregen!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:10:19 #153
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770124
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef Ca.ra het volgende:
Mwana, jij moet een boek gaan schrijven!
Pas op wat je zegt hier in OUD

Ehhh, ik bedoel TVP.
Lekker douchen!
pi_71770352
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef sjak het volgende:

[..]

Pas op wat je zegt hier in OUD

Ehhh, ik bedoel TVP.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:11:22 #155
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71772022
Hee ik was in ieder geval profetisch!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71774134
LOL
pi_71781300
Gisteren een prima dag,behoorlijk wat km`s op de fiets weggeweest omdat ik aan Marco beloofd had om bij diverse bouwmarkten etc te gaan kijken.Oudste mopperde even omdat we niet met de auto gingen,maar onder het mom van,mooi weer etc ging hij toch mee.

Vanmorgen was het weer lekker een giga ochtendhumeur,vanaf 07.00 uur is meneer wakker en aardig sjago,mopperen tegen mij,zn broertje,de katten en zelfs de papegaai kreeg het even te horen.
Niets en niemand kan het goed doen...arghhhhh .Ik ga beide kids zo even bij mn ouders brengen,kan ik naar mn werk
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:18:47 #158
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_71967128
Wat is het omgekeerde van stoom afblazen? stoom inhaleren?

Ben net terug van een tweeweekse vakantie in een niet overmatig grote bungalow met vrouw en drie kinderen, en die is zónder noemenswaardige incidenten (buiten de te verwachten schermutselingen tussen 6- en 3-jarige kinderen) verlopen!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_71971402
voor beelz!!
En nu begint de schoolroutine weer
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:52:54 #160
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_72033468
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 07:39 schreef LovelyLady het volgende:
voor beelz!!
En nu begint de schoolroutine weer
Twee weken zonder incidenten, het was ook wel érg lang...

Sterre had haar dat ruim schouderlang was. Ik zeg met name hád, want gisteravond verscheen ze ineens onderaan de trap met de mededeling dat ze haar haar geknipt had... Terwijl we dachten dat ze braaf lag te slapen...

Heeft mevrouw dus met een nagelschaartje lopen kapperen... En helaas duidelijk nog niet met genoeg ervaring... Het resterende kapsel was tussen de 0.5 en 15 cm lang, plukken en kale plekken door elkaar... En vlak daarna belde 1985 dat ze hun punk-kapsel terugwilden...

Vanmorgen maar naar de kapper gegaan, die heeft haar best gedaan om er nog iets van te maken, maar geweldig is het niet...

En sterre vindt het allemaal , en wel om de volgende redenen:
- Ze wilde een jongetje zijn
- Ze wilde een prins zijn
- Petemoei (de fee uit Assepoester) was toch ook een jongetje?

Het is allemaal geen ramp, maar toch wel

En nu ga ik even een milieurampje oplossen met de luier van de jongste, die loopt hier een stankoverlast te veroorzaken waar het Ruhrgebied zich voor zou schamen... (Maar gezien het gezucht en gepuf zal er nog wel méér komen, kan misschien beter even wachten)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:52:23 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72035171
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72036160
jeetje, dat is zeker schrikken!
pi_72047119
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef Beelzebufo het volgende:
...En vlak daarna belde 1985 dat ze hun punk-kapsel terugwilden...
...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 19:41:38 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_72119752
Waar vind ik kinderen die:

Niet boeren tijdens het eten
Geen scheten laten tijdens het eten
Niet met hun handen eten
Wél hun kamer opruimen
Wél de was in de wasmand gooien
Niet mijn nachtkastjes doorzoeken sinterklaaskadootje, niks trilbibberigs 18+
Me niet voor leugenaar uit te maken door afspraken te verdraaien
Accepteren dat ze morgen een foto van hun tyfusbende op hun kamer op eigen hyves hebben staan

Ze liggen allebei al in bed sinds 18:45 en ik zit nog na te stomen, behang was zelfs te luxe voor ze vandaag
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_72119973
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:41 schreef moussy het volgende:
Waar vind ik kinderen die:

Niet boeren tijdens het eten
Geen scheten laten tijdens het eten
Niet met hun handen eten
Wél hun kamer opruimen
Wél de was in de wasmand gooien
Niet mijn nachtkastjes doorzoeken sinterklaaskadootje, niks trilbibberigs 18+
Me niet voor leugenaar uit te maken door afspraken te verdraaien

Accepteren dat ze morgen een foto van hun tyfusbende op hun kamer op eigen hyves hebben staan

Ze liggen allebei al in bed sinds 18:45 en ik zit nog na te stomen, behang was zelfs te luxe voor ze vandaag
Nou, hier niet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 19:57:26 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_72120240
Hier dus ook niet, het begon vanmorgen al met rondvliegende broodkorsten vanavond vloog er allerlei zooi van de (open) trap af naar beneden, ligt nu allemaal in de container, klaar weg dr mee, best als je boos bent, maar je gaat niet gewoon troep naar beneden flikkeren als iets je niet aanstaat
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 19:58:12 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_72120261
Oh en de tyfusbende hoeft morgen niet op hyves, ze kwam net zo maar spontaan met 3!! manden wasgoed van dr kamer
pi_72120899
Oh ik heb hier ook weleens scheldend als een viswijf een kamer uitgemest hoor. Dat alles wat niet opgeruimd of heel meer was gewoon de vuilniszak in zou gaan als ie nou niet als de sodeflikker op ging ruimen.
Dat was vlak na het incident waarbij ik uitgescholden werd omdat ik een legopoppetje "kapot had gemaakt" door er per ongeluk op te gaan staan. Dat a) ik mij erg pijn had gedaan omdat b) de kamer zo'n puinzooi was dat je er gewoon niet meer kon lopen maakte niet uit volgens hem. Rotmama! Nou, dan krijg je ook even een rotmama
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 20:28:21 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_72121199
Ik was gemeen, en dan na het hele drama, de 3 wasmanden die opeens zo maar uit de lucht kwamen vallen nog eens naar beneden komen voor een kus voor het slapen gaan, ja daahaag, nú even niet!

De jongste brulde vanuit bed, ik mis jou mama..
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:54:35 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72122122
Dames...

Veel sterkte hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 22:43:36 #171
7074 moussy
kuttekop
pi_72126022
Dank!

De buren hebben iig weer genoten van me
pi_72274275
Sucht....al 2 dagen een zeer opstandige puber in huis .Vrijdagavond had hij Marco nog even gesproken toen hij belde vanuit Kazachstan (manlief belt om de dag,om de 2 dagen ),niets aan de hand,had ook vol trots vertelt dat het goed ging en dat ie de afwas voor mij aan het doen was omdat ik ff dringend weg moest etc.
Gisterochtend kwam de puber meneer blijkbaar tot het besef dat ie dinsdag weer naar school moet (10.30 uur aanwezig,14.30 uur weer naar huis),en dat a.s vrijdag de rechtzaak dient en sindsdien is het mis..Mopperen,sjago,en net zo lang dingen herhalen tot ik reageer (en dat doe ik juist niet).Op een normale toon praten schijnt ineens dit weekend niet mogelijk te zijn..
Pubers arghhhhhh
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_72291364
"Mama, ramen zijn vies, jij schoonmaken"

1 keer raden wie er tegen de ramen heeft zitten vegen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72291466
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:33 schreef YPPY het volgende:

Uhhhh, Pipo de Clown?
pi_72291787
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:33 schreef YPPY het volgende:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')