quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:16 schreef YPPY het volgende:
Je vertelt het weer prachtig.
Vorige week was Anna 's middags wakker geworden. We gingen nog even samen bij ons in bed liggen. Gezellig.Blijkbaar ben ik in slaap gevallen en zij niet. Wat ineens voelde ik wat kouds en bleek dat ze mij, m'n haar en m'n kleren had ingesmeerd met bruine voetcreme (lush, pied de pepper voor de kenners).
![]()
Ik heb echt tot 10 moeten tellen, geen idee hoe ze dat potje open heeft gekregen. Daarna bijna lachen, ze was zo trots op zichzelf.![]()
"ik doe mama smeren"
Pas op wat je zegt hier in OUDquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:10 schreef Ca.ra het volgende:
Mwana, jij moet een boek gaan schrijven!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef sjak het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt hier in OUD![]()
Ehhh, ik bedoel TVP.
Twee weken zonder incidenten, het was ook wel érg lang...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:39 schreef LovelyLady het volgende:
voor beelz!!
En nu begint de schoolroutine weer
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef Beelzebufo het volgende:
...En vlak daarna belde 1985 dat ze hun punk-kapsel terugwilden...
...
Nou, hier nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:41 schreef moussy het volgende:
Waar vind ik kinderen die:
Niet boeren tijdens het eten
Geen scheten laten tijdens het eten
Niet met hun handen eten
Wél hun kamer opruimen
Wél de was in de wasmand gooien
Niet mijn nachtkastjes doorzoekensinterklaaskadootje, niks trilbibberigs 18+
Me niet voor leugenaar uit te maken door afspraken te verdraaien
Accepteren dat ze morgen een foto van hun tyfusbende op hun kamer op eigen hyves hebben staan![]()
Ze liggen allebei al in bed sinds 18:45 en ik zit nog na te stomen, behang was zelfs te luxe voor ze vandaag
Uhhhh, Pipo de Clown?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:33 schreef YPPY het volgende:
"Mama, ramen zijn vies, jij schoonmaken"
1 keer raden wie er tegen de ramen heeft zitten vegen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:33 schreef YPPY het volgende:
"Mama, ramen zijn vies, jij schoonmaken"
1 keer raden wie er tegen de ramen heeft zitten vegen
Zover ik weet is de parkeerplek niet van hem,we wonen hier in een zeer smal straatje,waarbij je slechts aan 1 kant van de straat kan en mag parkeren.Oké,de auto staat nu bij hem voor de deur,maar zijn auto staat voor mijn deur.Als hij zo graag zn auto bij hem voor de deur had gewild,heeft ie daar 2 uur de tijd voor gehad.Nu ging het hem er om dat de wielen/banden vrij moesten staan van de stoeprand.Echt die man heeft de laatste tijd steeds vaker wat te mauwen.Mag hij trouwens blij zijn dat manlief niet parkeert,die zet de auto echt strak tegen de stoeprand aan.quote:Op maandag 7 september 2009 12:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat snap ik ook niet helmaal. Sta je op "zijn" parkeerplek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |