abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 21:58:47 #126
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71378494
Welkom Missy, natuurlijk mag je meeschrijven! En sterkte .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:44:50 #127
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_71381850
Hoi Missy! Ja, dat mag. Veel succes morgen! Nieuwe dag, nieuwe kansen...voor alle partijen..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_71703002
Jippie!,vanmorgen vroeg om half 8 begon het gemopper op elkaar tussen de kids weer .Oudste (heerlijk puberend ) en al dagen met een vreselijk ochtendhumeur,jongste die er dan weer op reageert ....
Een kitten die je snachts om 3 uur wakker weet te krijgen,omdat hij een apart geurtje bij zich heeft (wat ontlasting tussen zn lange haren had zitten.Na 15 minuten weer naar bed gegaan om 3 uur later wakker te worden omdat manlief in het buitenland aan het werk is en die ik beloofd had hem even wakker te bellen,iets wat ik dan weer niet erg vind,om daarna weer even in slaap te kunnen vallen,totdat kids het nodig vonden om elkaar de les te lezen .
Ondertussen zit ik nu met "luciferhoutjes tussen mn ogen" en mn 2de kop koffie in de hoop nog een beetje wakker te worden vandaag,en hoor ondertussen de klaagzang van de oudste aan over zn "vriendinnetje" waar hij niet blij mee is..
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_71705734
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:15 schreef _Nathalie_ het volgende:
Jippie!,vanmorgen vroeg om half 8 begon het gemopper op elkaar tussen de kids weer .Oudste (heerlijk puberend ) en al dagen met een vreselijk ochtendhumeur,jongste die er dan weer op reageert ....
Een kitten die je snachts om 3 uur wakker weet te krijgen,omdat hij een apart geurtje bij zich heeft (wat ontlasting tussen zn lange haren had zitten.Na 15 minuten weer naar bed gegaan om 3 uur later wakker te worden omdat manlief in het buitenland aan het werk is en die ik beloofd had hem even wakker te bellen,iets wat ik dan weer niet erg vind,om daarna weer even in slaap te kunnen vallen,totdat kids het nodig vonden om elkaar de les te lezen .
Ondertussen zit ik nu met "luciferhoutjes tussen mn ogen" en mn 2de kop koffie in de hoop nog een beetje wakker te worden vandaag,en hoor ondertussen de klaagzang van de oudste aan over zn "vriendinnetje" waar hij niet blij mee is..
Argh. Je hebt volgens mij echt de jackpot wat betreft wat jij allemaal moet regelen. Man weg (wil jou ook nog als wekdienst gebruiken?) een kitten en twee kinderen in elkaars vaarwater
Ik heb hier altijd de regel dat zodra het aan één stuk door gegil en geruzie is, ze dan maar even niet in één vertrek mogen zijn. Dan eet er maar eentje lekker pedagogisch onverantwoord op de bank of in de keuken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71705982
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Argh. Je hebt volgens mij echt de jackpot wat betreft wat jij allemaal moet regelen. Man weg (wil jou ook nog als wekdienst gebruiken?) een kitten en twee kinderen in elkaars vaarwater
Ik heb hier altijd de regel dat zodra het aan één stuk door gegil en geruzie is, ze dan maar even niet in één vertrek mogen zijn. Dan eet er maar eentje lekker pedagogisch onverantwoord op de bank of in de keuken.
Manlief gebruikt mij niet als wekdienst hoor,en ik vind het ook niet erg om hem even daar wakker te bellen,juist fijn om elkaars stem even te kunnen horen.Binnekort zit ie weer voor zn werk in Kazachstan waar helemaal geen bereik is,dus dan spreken we elkaar hooguit 1 x per 2-4 dagen..

Dat de kids vroeg wakker zijn ook niet erg,maar dan moeten ze niet gaan bekvechten .Vanmorgen ze maar mee de stad ingenomen,moesten de heren elkaar weer klieren grrr.Nu zitten ze boven samen achter de pc en het is rustig..
Overigens kwam de oudste net melden dat ie het helemaal gehad heeft met vrouwen,(hij heeft sindskort een vriendinnetje),de reden...ze reageert niet op zn smsjes
Nog 2 weken voor de jongste en 3 voor de oudste,en dan is de schoolvakantie weer voorbij
Mr & Mrs M..
pi_71706294
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:52 schreef _Nathalie_ het volgende:

[..]

Manlief gebruikt mij niet als wekdienst hoor,en ik vind het ook niet erg om hem even daar wakker te bellen,juist fijn om elkaars stem even te kunnen horen.Binnekort zit ie weer voor zn werk in Kazachstan waar helemaal geen bereik is,dus dan spreken we elkaar hooguit 1 x per 2-4 dagen..

Dat de kids vroeg wakker zijn ook niet erg,maar dan moeten ze niet gaan bekvechten .Vanmorgen ze maar mee de stad ingenomen,moesten de heren elkaar weer klieren grrr.Nu zitten ze boven samen achter de pc en het is rustig..
Overigens kwam de oudste net melden dat ie het helemaal gehad heeft met vrouwen,(hij heeft sindskort een vriendinnetje),de reden...ze reageert niet op zn smsjes
Nog 2 weken voor de jongste en 3 voor de oudste,en dan is de schoolvakantie weer voorbij
Oeh, je hebt twee testosteron-exemplaren. En hahaha "gehad met vrouwen" en hij moet nog zolang met ze

Hier maandag over een week alweer school Er heeft er zich hier net eentje in slaap geblèrd en de ander loopt buiten met een vriendje. Ik ga ff snel douchen. Ik wed dat:
-mevroi wakker wordt van het geluid van de douche en weer een keel opzet
-juist als ik met shampoo in mijn ogen sta het prinsje binnen komt stampen met een bloedneus
-er aangebeld wordt omdat manlief zijn sleutels vergeten is

En in het ergste geval:
-het prinsje 6 vriendjes mee naar boven neemt om te spelen en ik vergeet ondergoed klaar te leggen in de badkamer

Uitkomst in 45 minuten ofzo
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Jubileum moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:09:29 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71706334
ik ben benieuwd Mwana
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71706726
Tel mijn zegeningen: ik zit schoon, aangekleed en wel zonder accidentjes hier. Ik hoorde buiten door het badkamerraam wel een veldslag plaatsvinden tussen een stuk of 300 krijsende jongetjes, waaronder zonder twijfel ook de mijne, maar dat heb ik KEI-HARD genegeerd ten faveure van mijn douchegel met kokosgeur. Dat zal ze leren
pi_71706865
Iemand nog even een slecht uitgeslape, zeikend, jengelend jongetjes van 8 lenen?
Mijn hemel wat is hij momenteel erg...blij als hij weer naar school mag. Niets is goed, alles is jengelen en vooral is het erg luek om je broer te tarten terwijl die heerlijk in een boek zit.......

ga maar weer in negeerstand
pi_71707043
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:34 schreef Stout het volgende:
Iemand nog even een slecht uitgeslape, zeikend, jengelend jongetjes van 8 lenen?
Mijn hemel wat is hij momenteel erg...blij als hij weer naar school mag. Niets is goed, alles is jengelen en vooral is het erg luek om je broer te tarten terwijl die heerlijk in een boek zit.......

ga maar weer in negeerstand
Woon je in de buurt van Zwolle? Misschien krijgen we korting als we ze met z'n tweeën dumpen bij de ballenbak en dan stiekem zelf ergens gaan zitten pimpelen
pi_71707526
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Tel mijn zegeningen: ik zit schoon, aangekleed en wel zonder accidentjes hier. Ik hoorde buiten door het badkamerraam wel een veldslag plaatsvinden tussen een stuk of 300 krijsende jongetjes, waaronder zonder twijfel ook de mijne, maar dat heb ik KEI-HARD genegeerd ten faveure van mijn douchegel met kokosgeur. Dat zal ze leren
Nou, dit zal mij leren. Tigran is nergens te vinden.

Edit: vals alarm. Meneer had ergens een bult hooi gevonden en er is natuurlijk niets zo leuk als daarin gaan liggen en dan lekker niks van je laten horen terwijl je moeder de hele buurt afloopt

[ Bericht 22% gewijzigd door Mwanatabu op 08-08-2009 14:27:16 ]
pi_71709046
wat een leuk en herkenbaar topic
pi_71718243
Nou, aangezien ik vandaag toch al gepost heb, waarom niet nog es. Vanavond voor het eerst in lange tijd es uit eten. Leuke, lieve oppas geregeld, pizza geregeld, filmpje geregeld, snaai geregeld, alles geregeld voor de engeltjes, dus dat moest wel goed gaan!

De uitkomst:
Half tien komen we thuis. Oppas zit beduusd in te tuin te luisteren naar het gekrijs vanuit de diepste krochten van de longen van ons prinsesje dat vanachter het raam (enkel glas) de buurt in schalt.

Alles was prima fijn leuk goed gegaan tot hij het lef had om Hare Majesteit te verwittigen dat het tijd was om zich terug te trekken in haar Koninklijke Sponde. Meteen werd de stoomfluit van zolder gehaald en genadeloos aangezet op het niveau van een scheepshoorn.

Uiteindelijk wist hij haar de trap op te krijgen, dus madame begon door te krijgen dat deze tactiek niet werkte. Soepeltjes stapte ze over op Plan B: schelden. "Stoute Niek! Stomme Niek! Ga weg, Niek!" Desondanks poetst hij haar gouden mondje met zorg en tederheid, verschoont haar en legt haar in haar nestje. Tijd voor Plan C dus: emotionele chantage. ("Slokje water! Ik heb pijn! Ik moet poepen! Ik ben bang! Niehiehiehiek Slokje waahahahaahater" en zelfs "Help!")

Nu hadden we 5 gangen Indiase meuk achter onze kiezen, maar zo zout hadden we het nog niet gegeten. Onze arme oppas was een ziljoen keer geschrokken naar boven gegaan om liedjes te zingen, slokjes water te brengen en te checken op kroko's onder het bed en verder alles met Haar wensen in overeenstemming te brengen en ze lag met een chagrijnige kop nog bevelen te krijsen toen ik haar kamer betrad, maar hij vindt ze zo leuk dat hij al vroeg wanneer hij weer mocht opassen. Hij is echt een baas En wij zijn echt ontzettend screwed voor de komende 16 jaar ofzo
pi_71718377
Ik zit hier alleen maar met een dikke grijns op mijn gezicht.... hilariteit alom hoe jij schrijft. Echt super...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:10:02 #140
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71718871
Mwana, jij moet een boek gaan schrijven!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71719031
Je vertelt het weer prachtig.

Vorige week was Anna 's middags wakker geworden. We gingen nog even samen bij ons in bed liggen. Gezellig. Blijkbaar ben ik in slaap gevallen en zij niet. Wat ineens voelde ik wat kouds en bleek dat ze mij, m'n haar en m'n kleren had ingesmeerd met bruine voetcreme (lush, pied de pepper voor de kenners).

Ik heb echt tot 10 moeten tellen, geen idee hoe ze dat potje open heeft gekregen. Daarna bijna lachen, ze was zo trots op zichzelf.

"ik doe mama smeren"
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:17:02 #142
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71719037
God de tranen van het lachen lopen weer over mijn wangen !!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71719225
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:16 schreef YPPY het volgende:
...
"ik doe mama smeren"
Ahwwwww
pi_71725185
Mwanatabu... kun jij niet een column of zo gaan schrijven... Heerlijk zoals je het omschrijft.
Helaas woon in niet in de buurt van zwolle...meer de andere kant de plas over .

Vandaag begon hier al weer lekker met jongste.. ik zal blij zijn als hij weer naar school mag
pi_71725512
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:49 schreef Stout het volgende:
Mwanatabu... kun jij niet een column of zo gaan schrijven... Heerlijk zoals je het omschrijft.
Helaas woon in niet in de buurt van zwolle...meer de andere kant de plas over .

Vandaag begon hier al weer lekker met jongste.. ik zal blij zijn als hij weer naar school mag
Ahhh jammerrrr anders wist ik nog wel een duo-arrangement te verzinnen voor twee heftige jongetjes. Iets met onkruid in mijn voortuin terwijl wij piña colada maken in de achtertuin ofzo
Hoe lang nog voordat de vakantie daar over is? Hier nog een weekje maar

Moet wel even zeggen dat meneertje zich gisteren voorbeeldig gedragen heeft en de oppas goed heeft proberen te helpen
pi_71725561
Hier nog een weekje ook (N-H)
Onze oppas is helaas met vakantie, anders was dat een goede inderdaad.
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:41:39 #147
258997 _Nathalie_
part of five
pi_71725640
Hier geen problemen met de jongste die is heerlijk aan het spelen terwijl ik een vlaag van schoonmaakwoede heb,maar de oudste en zn puber hormonen ...
"vriendinnetje" heeft nog steeds niets van zich laten horen,niet op hyves en ook niet op zn sms,zn sjago humeur verklaart ie aan haar..right .Er zit nu al bijna 3 uur een chagerijnig kind op de bank,met zn mobiel binnen handbereik en klagend over dat ie niets te doen heeft en zich verveelt..(voorgestelt kamer opruimen,op dat moment kwam er een donkere onweerswolk voorbij ).
Gisteravond nog ff met Marco (manlief) er over gehad toen ik hem aan de foon sprak,en die zei ook al van.."dat kan nog wat worden als hij zn echte blauwtje loopt".Pffff laat dat aub nog maar een tijdje duren...
Mr & Mrs M..
pi_71726253
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:41 schreef _Nathalie_ het volgende:
Hier geen problemen met de jongste die is heerlijk aan het spelen terwijl ik een vlaag van schoonmaakwoede heb,maar de oudste en zn puber hormonen ...
"vriendinnetje" heeft nog steeds niets van zich laten horen,niet op hyves en ook niet op zn sms,zn sjago humeur verklaart ie aan haar..right .Er zit nu al bijna 3 uur een chagerijnig kind op de bank,met zn mobiel binnen handbereik en klagend over dat ie niets te doen heeft en zich verveelt..(voorgestelt kamer opruimen,op dat moment kwam er een donkere onweerswolk voorbij ).
Gisteravond nog ff met Marco (manlief) er over gehad toen ik hem aan de foon sprak,en die zei ook al van.."dat kan nog wat worden als hij zn echte blauwtje loopt".Pffff laat dat aub nog maar een tijdje duren...
Nou idd je man heeft gelijk. Maar aan de andere kant leert ie hier misschien van dat vrouwmensen zich soms onuitstaanbaar onbereikbaar gedragen gewoon omdat ze er zin an hebben en dat ie zich daar niks van moet aantrekken. Is er niet iets wat ie echt heel leuk vindt wat je met hem kunt gaan doen ter afleiding? (Heb je misschien allaaang aan gedacht hoor )
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:20:26 #149
258997 _Nathalie_
part of five
pi_71729188
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou idd je man heeft gelijk. Maar aan de andere kant leert ie hier misschien van dat vrouwmensen zich soms onuitstaanbaar onbereikbaar gedragen gewoon omdat ze er zin an hebben en dat ie zich daar niks van moet aantrekken. Is er niet iets wat ie echt heel leuk vindt wat je met hem kunt gaan doen ter afleiding? (Heb je misschien allaaang aan gedacht hoor )
Yeppss ook al voorgesteld,maar hij wist zich niets te bedenken .
Ach zn foon ligt nu aan de lader,en hij zit op de DS nu in de tuin een spelletje te doen,word vervolgd
Mr & Mrs M..
pi_71767313
Hier even royaal off-topic goed nieuws: de reden van de gilpartijen zijn bekend. Mevrouwtje had zoals eerder gezegd wat moeite met het (nog) niet kunnen beheersen van haar koninklijke lichaamsfuncties. Vanaf vanochtend wil ze volstrekt alleen nog op de WC plassen zomaar out of the blue, en is de stoomfluit weer net zo snel van het toneel verdwenen. It's amaaaazing Jim!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')