Argh. Je hebt volgens mij echt de jackpot wat betreft wat jij allemaal moet regelen. Man weg (wil jou ook nog als wekdienst gebruiken?) een kitten en twee kinderen in elkaars vaarwaterquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:15 schreef _Nathalie_ het volgende:
Jippie!,vanmorgen vroeg om half 8 begon het gemopper op elkaar tussen de kids weer.Oudste (heerlijk puberend
) en al dagen met een vreselijk ochtendhumeur,jongste die er dan weer op reageert ....
Een kitten die je snachts om 3 uur wakker weet te krijgen,omdat hij een apart geurtje bij zich heeft (wat ontlasting tussen zn lange haren had zitten.Na 15 minuten weer naar bed gegaan om 3 uur later wakker te worden omdat manlief in het buitenland aan het werk is en die ik beloofd had hem even wakker te bellen,iets wat ik dan weer niet erg vind,om daarna weer even in slaap te kunnen vallen,totdat kids het nodig vonden om elkaar de les te lezen.
Ondertussen zit ik nu met "luciferhoutjes tussen mn ogen" en mn 2de kop koffie in de hoop nog een beetje wakker te worden vandaag,en hoor ondertussen de klaagzang van de oudste aan over zn "vriendinnetje" waar hij niet blij mee is..
Manlief gebruikt mij niet als wekdienst hoor,en ik vind het ook niet erg om hem even daar wakker te bellen,juist fijn om elkaars stem even te kunnen horen.Binnekort zit ie weer voor zn werk in Kazachstan waar helemaal geen bereik is,dus dan spreken we elkaar hooguit 1 x per 2-4 dagen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Argh. Je hebt volgens mij echt de jackpot wat betreft wat jij allemaal moet regelen. Man weg (wil jou ook nog als wekdienst gebruiken?) een kitten en twee kinderen in elkaars vaarwater![]()
Ik heb hier altijd de regel dat zodra het aan één stuk door gegil en geruzie is, ze dan maar even niet in één vertrek mogen zijn. Dan eet er maar eentje lekker pedagogisch onverantwoord op de bank of in de keuken.
Oeh, je hebt twee testosteron-exemplaren. En hahaha "gehad met vrouwen" en hij moet nog zolang met zequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:52 schreef _Nathalie_ het volgende:
[..]
Manlief gebruikt mij niet als wekdienst hoor,en ik vind het ook niet erg om hem even daar wakker te bellen,juist fijn om elkaars stem even te kunnen horen.Binnekort zit ie weer voor zn werk in Kazachstan waar helemaal geen bereik is,dus dan spreken we elkaar hooguit 1 x per 2-4 dagen..
Dat de kids vroeg wakker zijn ook niet erg,maar dan moeten ze niet gaan bekvechten.Vanmorgen ze maar mee de stad ingenomen,moesten de heren elkaar weer klieren grrr.Nu zitten ze boven samen achter de pc en het is rustig..
Overigens kwam de oudste net melden dat ie het helemaal gehad heeft met vrouwen,(hij heeft sindskort een vriendinnetje),de reden...ze reageert niet op zn smsjes![]()
Nog 2 weken voor de jongste en 3 voor de oudste,en dan is de schoolvakantie weer voorbij
Woon je in de buurt van Zwolle? Misschien krijgen we korting als we ze met z'n tweeën dumpen bij de ballenbak en dan stiekem zelf ergens gaan zitten pimpelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:34 schreef Stout het volgende:
Iemand nog even een slecht uitgeslape, zeikend, jengelend jongetjes van 8 lenen?
Mijn hemel wat is hij momenteel erg...blij als hij weer naar school mag. Niets is goed, alles is jengelen en vooral is het erg luek om je broer te tarten terwijl die heerlijk in een boek zit.......
ga maar weer in negeerstand
Nou, dit zal mij leren. Tigran is nergens te vinden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Tel mijn zegeningen: ik zit schoon, aangekleed en wel zonder accidentjes hier. Ik hoorde buiten door het badkamerraam wel een veldslag plaatsvinden tussen een stuk of 300 krijsende jongetjes, waaronder zonder twijfel ook de mijne, maar dat heb ik KEI-HARD genegeerd ten faveure van mijn douchegel met kokosgeur. Dat zal ze leren
Ahwwwwwquote:
Ahhh jammerrrr anders wist ik nog wel een duo-arrangement te verzinnen voor twee heftige jongetjes. Iets met onkruid in mijn voortuin terwijl wij piña colada maken in de achtertuin ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:49 schreef Stout het volgende:
Mwanatabu... kun jij niet een column of zo gaan schrijven... Heerlijk zoals je het omschrijft.
Helaas woon in niet in de buurt van zwolle...meer de andere kant de plas over .
Vandaag begon hier al weer lekker met jongste.. ik zal blij zijn als hij weer naar school mag
Nou idd je man heeft gelijk. Maar aan de andere kant leert ie hier misschien van dat vrouwmensen zich soms onuitstaanbaar onbereikbaar gedragen gewoon omdat ze er zin an hebben en dat ie zich daar niks van moet aantrekken. Is er niet iets wat ie echt heel leuk vindt wat je met hem kunt gaan doen ter afleiding? (Heb je misschien allaaang aan gedacht hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:41 schreef _Nathalie_ het volgende:
Hier geen problemen met de jongste die is heerlijk aan het spelen terwijl ik een vlaag van schoonmaakwoede heb,maar de oudste en zn puber hormonen...
"vriendinnetje" heeft nog steeds niets van zich laten horen,niet op hyves en ook niet op zn sms,zn sjago humeur verklaart ie aan haar..right.Er zit nu al bijna 3 uur een chagerijnig kind op de bank,met zn mobiel binnen handbereik en klagend over dat ie niets te doen heeft en zich verveelt..(voorgestelt kamer opruimen,op dat moment kwam er een donkere onweerswolk voorbij
).
Gisteravond nog ff met Marco (manlief) er over gehad toen ik hem aan de foon sprak,en die zei ook al van.."dat kan nog wat worden als hij zn echte blauwtje loopt".Pffff laat dat aub nog maar een tijdje duren...
Yeppss ook al voorgesteld,maar hij wist zich niets te bedenkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou idd je man heeft gelijk. Maar aan de andere kant leert ie hier misschien van dat vrouwmensen zich soms onuitstaanbaar onbereikbaar gedragen gewoon omdat ze er zin an hebben en dat ie zich daar niks van moet aantrekken. Is er niet iets wat ie echt heel leuk vindt wat je met hem kunt gaan doen ter afleiding? (Heb je misschien allaaang aan gedacht hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |