ze trok wel bij geloof ik. aan de ene kant snap ik het wel. die nicu is een heel heel klein wereldje eigenlijk. die verpleging kent doorgaans de situatie, en dat is bij ons nu niet omdat we nogal ziekenhuis en afdeling swappen. maar toch. ik ervaar het als vrij lomp. wat worden we verondersteld te doen? sangdrax maar 20 weken niet werken (duh), ik maar aan selene vragen of ze oppast? drankorgel buurvrouw op ravi en selene laten passen? sowieso vind ik ravi veel te klein voor een oppas. ben dat konstante gebitch een beetje beu. ze willen bv ook altijd beide ouders bij het wekelijkse artsgesprek. in meppel ging dat nog wel (ravi en selene mee) maar nu in groningen zie ik het niet zitten, want het is gewoon te lang in de maxi cosy voor ravi. dus gebitch.quote:
Dit dus!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:22 schreef mijsje het volgende:
wat een rare buren zeg... een buurmeisje die liegt (kan ik nog inkomen als het gaat om geen straf vs wel straf maar naar dat het net je kind betreft...) en haar ouders die niet eens even bij je komen om aan te geven dat ze erachter gekomen zijn dat je kind niks gedaan heeft...
Jawel, dat deden ze wel, maar op een toon alsof kinderen dat nu eenmaal doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:22 schreef mijsje het volgende:
wat een rare buren zeg... een buurmeisje die liegt (kan ik nog inkomen als het gaat om geen straf vs wel straf maar naar dat het net je kind betreft...) en haar ouders die niet eens even bij je komen om aan te geven dat ze erachter gekomen zijn dat je kind niks gedaan heeft...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef freecell het volgende:
Leander: drinken drinken drinken
Ik: wil je drinken?
Leander: jaaaaaaa![]()
Ik: 'mama, mag ik drinken?'
Leander: mama magge drinken?![]()
Ik:ja, natuurlijk mag jij drinken *insert 3 complimenten*
Intussen ga ik door met wasopvouwen, Leander loopt rond met drinken
Ik: ga maar even zitten met je drinken
Leander: *loopt*
Ik: Leander, niet lopen met je drinken...
Leander: *loopt en jengelt*
Ik: Leander, ga even zitten![]()
Leander kijkt naar beker, kijkt naar opgevouwen was....
KIEP, zo in de wasmand![]()
WRAAAAH
Leander: Mama, op, nieuwe in...DRINKEN DRINKEN DRINKEN
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef freecell het volgende:
Leander: drinken drinken drinken
Ik: wil je drinken?
Leander: jaaaaaaa![]()
Ik: 'mama, mag ik drinken?'
Leander: mama magge drinken?![]()
Ik:ja, natuurlijk mag jij drinken *insert 3 complimenten*
Intussen ga ik door met wasopvouwen, Leander loopt rond met drinken
Ik: ga maar even zitten met je drinken
Leander: *loopt*
Ik: Leander, niet lopen met je drinken...
Leander: *loopt en jengelt*
Ik: Leander, ga even zitten![]()
Leander kijkt naar beker, kijkt naar opgevouwen was....
KIEP, zo in de wasmand![]()
WRAAAAH
Leander: Mama, op, nieuwe in...DRINKEN DRINKEN DRINKEN
![]()
![]()
![]()
dat doet ie normaal nooitquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:07 schreef freecell het volgende:
Mja, hij is een jeuzeldreuems vandaag en niet een beetje
En normaal is hij zo makkelijk...
Jen wilde een rok aan.. Maar ik vond het vanmorgen te koud... Maar bij nader inzien had het makkelijk gekunt.. Nou ja, mag papa haar vanmiddag lekker omkleden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:10 schreef Vicky het volgende:
Ik had er vanmorgen 2!
Allebei slecht geslapen dus zo chagarijnig als de pest. Tess zat steeds met haar handen in eenemmer water en Amber weigerde om aan te kleden. TOen ze eenmaal aangekleed was hadden we nog een "schoenenruzie"
NEE MAMA, IK DOE DIE ZWARTE NIET AAN!! DIe zijn STOM!
Het was dezelfde middag alweer heel veel beterquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:09 schreef Deepfreeze het volgende:
bla, hopelijk vandaag een gezelligere dag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |