* typt in: www.marktplaats.nlquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de mensen die speciaal naar Pinkpop gaan voor Depeche Mode: afgelast.

Zo'n verbod zal toch nooit op Europees niveau aangenomen worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef DiabloSam het volgende:
Hm moeilijk, ik ga op geert stemmen, maar pvv vind helaas dat onverdoofd ritueel slachten verboden moet worden, iets waar ik tegen ben (het verbod dus). En voordat ik daarover beoordeeld word, bedenk dat moslims en joden in dat opzicht weinig van elkaar verschillen. Al het vlees moet op een bepaalde manier geslacht worden, anders is het niet halal/kosjer...

Met de klassieker dat hoe meer biertjes je drinkt, hoe vaker en harder je je mening gaat herhalen in de hoop dat je gesprekspartner nou eindelijk eens jouw standpunt inziet, terwijl die datzelfde doet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kroegpolitiek is wat ik eigenlijk voor ogen had. Onder het genot van een biertje (o.i.d.) ouwehoeren over de goede en slechte kanten van de politieke partijen. Leuke discussies komen daar uit.

quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met de klassieker dat hoe meer biertjes je drinkt, hoe vaker en harder je je mening gaat herhalen in de hoop dat je gesprekspartner nou eindelijk eens jouw standpunt inziet, terwijl die datzelfde doet.

Je zal geen partij vinden waarbij je het met alle standpunten eens bentquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef DiabloSam het volgende:
Hm moeilijk, ik ga op geert stemmen, maar pvv vind helaas dat onverdoofd ritueel slachten verboden moet worden, iets waar ik tegen ben (het verbod dus). En voordat ik daarover beoordeeld word, bedenk dat moslims en joden in dat opzicht weinig van elkaar verschillen. Al het vlees moet op een bepaalde manier geslacht worden, anders is het niet halal/kosjer...

Wie wel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je zal geen partij vinden waarbij je het met alle standpunten eens bent

Dat klopt helemaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je zal geen partij vinden waarbij je het met alle standpunten eens bent

Niemand. Ik vermoed dat er in het VVD-programma punten staan waar Rutte het niet mee eens is, bij Groenlinks waar Halsema het niet mee eens is enz.quote:

quote:

Ja, temeer omdat het bij de universiteitsbieb was, en ik dacht dat er een maximumboete van 7,50 wasquote:

quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:25 schreef DiabloSam het volgende:

Dan was het weel erg goedkoop je boekenkast vullen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, temeer omdat het bij de universiteitsbieb was, en ik dacht dat er een maximumboete van 7,50 was![]()

Ik ben het niet eens met de standpunten van Groenlinks, maar ik vind het geen 'eng idee' dat er mensen zijn die het er wel mee eens zijn en GL stemmenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]PVV
Geet Wilders
![]()
De enige reden dat ik uberhupt ga stemmen is om te voorkomen dat zij iets te zeggen krijgen... Ik vind het best wel een eng idee dat er zo veel mensen zijn die dat serieus willen, maar kennelijk ben jij er ook een vanNahja, ieder het zijne
Anywayy, succes met je examen zodirect...
Ik ben ook weer naar school

quote:

Tuurlijk. En mocht het nodig zijn dan haal ik de wapenstok wel even door de toko.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles goed hier? Je houdt ze wel in het gareel, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |